Bibi spannend zeg! Liesken arm mannetje! Gelukkig zag het er wel goed uit. Fidel he bah, hoe is er nu met de hond? Brondy gaaf Bali! Leuke reis zeg en super cadeau! Spannend oktober! Ow wist niet dat je z'n reisnet hebt voor vliegen waar regel je dat?
Ik reageer niet ben op vakantie en heb een open wifi plek gevonden haha (A) Onze zoon volgt netjes de lijntjes nou ja exact de lijn van lengte en gewicht ietsje meer. Hij weegt nu bijna 8 kilo. Zijn maandag op vakantie gegaan. Zondag overwogen de nuvaring in te brengen maar wou toch wachten op ongesteldheid. Maandag - de dag van vertrek - ik nog tegen mijn man gezegd om spul voor menstruatie mee te nemen voor het geval dat. En ja hoor net voor vertrek ongesteld aan de ene kant wel blij want ik begon me al lichtelijk zorgen te maken. Maar heb geen last van menstruatie en nu twijfel ik weer of ik wel aan de nuvaring wil beginnen. Ben echt een twijfelkont haha.
Balen dat het net de eerste dag van je vakantie komt. Je hebt de ring wel al liggem dus? Dan zou ik hem gebruiken ook, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Lastig he, keuzes maken Prettige vakantie nog!
@mitf Manlief heeft gemaild naar de luchtvaartmaatschappij, in ons geval Singapore Airlines. Gister mijn ouders en zusje uitgezwaaid, had wel heel graag mee gewild mijn moeders tante (daar zijn ze nu) vroeg ook wel waarom wij niet mee kwamen, zij had plek genoeg in huis. Hahahahah Achteraf had dat misschien best gekund. Achja, nog 3 dagen werken en dan zitten wij ook in het vliegtuig. @rums Lastige keuze..... Manlief vroeg of ik mijn eisprong niet kan verzetten, hahahah. Geen idee of dat kan, maar ga de pil nu wel een week langer doorslikken. Gevolg: ongesteld tijdens de vakantie. Dat is dan maar zo, hopelijk is het dan niet voor niets. Zo komt het straks voor ons beter uit. Hahahaha ja wel spannend hoor, straks krijgen ze nog gelijk ook
Rums geniet van je vakantie. Lastig he die keuzes..... Ik ben vandaag ongesteld geworden net me laatste twee dagen van d'r vakantie cyclus van 29 dagen.... Klopt wel precies met me slijm exact twee weken later ongesteld. Brondy eiersprong kan je niet verzetten volgens mij maar je kan je ongie wel uitstellen en dan zal de volgende eiersprong gewoon weer 1 week na je ongie zijn..... Ow oké dan zal ik dat ook doen zodra we gaan vliegen wel handig! We genieten nog volop van het weer hier bijna naar huis Enne ytest hoe gaat het met jou? Waar ben je? Niks voor jou zo lang niet reageren.
@brondy wat ga jij een gave vakantie hebben zeg. Bali lijkt mij geweldig!! Lekker genieten daar. Ytest is indd al een tijdje niet gesignaleerd. Heb sowieso het idee dat het nu minder hard gaat met kletsen. @micchen hoe gaat het met de zwangerschap? Al spulletjes gekocht?
Met de hond gaat goed gelukkig, wel weer duur grapje Vanmorgen weer weze dreumeszwemmen, superleuk weer. Tis nog mooi weer straks schuurtje schilderen, vl wil het al weken doen maar moet iedere keer zaterdag werken.. Schiet niet op, hoop nog voor de herfst het klaar te hebben
Hier ben ik hier ben ik Afgelopen week druk bezig geweest met van alles en nog wat. Enorme stapels babykleertjes uitgezocht op maat etc. Nieuw bedje gekocht voor nr 2 alvast en nu ligt Ylana daar in. 1 bedje in onze kamer en 1 in haar eigen kamertje.. Vreselijk ongesteld geweest afgelopen dagen, futloos, buikpijn koppijn Achja jullie kennnen het wel.. Een cyclus dus van 31 dagen, prima, alleen een lf van 6.. Hopelijk volgende ronde langer anders schiet het niet op.. Open haard deze week weer aangeslingerd, heerlijk... Verder alles z'n gangetje.. Genieten van m'n kleintje
Kapitein het gaat zeker minder hard maar vind ik niet erg nu ik op vakantie ben, zo kan ik het tenminste nog volgen haha maandag ben ik weer thuis dus kan ik weer veel kletsen Fidel wij moeten de voordeur nog doen maar weer werkt elke keer niet mee fijn dat het met de hond goed gaat Ytest hihi alvast aan het kopen geslagen (ben stiekem ook al naar kamers aan het kijken misschien dat ik het voor elkaar krijg de zolder al een beetje te verbouwen zodat de kamer vast leeg is, weet het ben gek! Hier ook ongie nu mega jeuk aan mijn je weet wel down under weet niet of dit nou van me ongie komt of van het zwemmen hier Maandag ha maar bellen. Vakantie is voorbij zo jammer vanavond gaan we rijden en waarschijnlijk overnachten dus of morgen of maandagal thuis bah maar ja aan al het leuke komt een eind
Nou ik noemde het najaar haha en vl zei nou doen maar even rustig aan.. Maarja tis ook zo laat eerst willemijn maar eten de bv afgebouwd ik van onder weer functioneel, had ik toch verteld last van de knip, 26 sept. moet ik naar de gyn. Dan dus 2 wkn later willemijn naar de ka en dan ist hal bijna half okt. Gaat snel!!
@Fidel. Ik heb niet meegekregen van je klachten over de knip. Waarmee heb je dan last? Wij hebben gefietst en merkte dat de boel gezwollen was bij de knip :S @Ytest. Leuk bedje? Heb je een foto? Ikea heeft nu ook een super leuke te koop een witte met lades eronder. Die wij hebben is er niet meer. Maar wou dat hij er toen was want dan had ik die zeker weten gekocht. Nou ik ben er weer :-D We hebben genoten... Al had ik wel een significant korter lontje! Wel balen voor mijn man want die kent dat eigenlijk niet echt omdat ik altijd aan de pil heb gezeten en in de 2e ronde al zwanger was. Vandaag kleding gekocht voor mijn zoontje want had na de vakantie geen broek meer. 1 broek tekort de andere in de was en maat 74 is hem echt nog te groot. Dus kleding gekocht voor hem. En hem een broek van de H&M aangedaan wel wat te lang maar om hem nou in een korte broek mee te nemen Gisteren de nuvaring ingebracht. En ik voel hem niet zitten dus dat is al groot pluspunt.
Topic is wel dicht maar cheelt weer typen http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/454667-strak-gehecht-mogelijk.html
Nee hoor je bent niet gek! Hier al het kamertje zo ingericht dat de twee bedjes er samen prima kunnen staan.. We hebben twee slaapkamers boven dus ze gaan straks gezellig samen op een kamer.. Op zolder is nog een grote kamer maar dat vind ik niets! Enge trap etc.
⥠ledikant en commode type strand van de kidsfactory - Kinderkamer | Complete kinderkamers - Marktplaats.nl Dat bedje is het .. Thema strand van kidsfactory.. We hadden in de babykamer al visjes hangen en een visnet en vuurtoren.. Dus past er goed bij..
Ytest, wat geweldig!!! Echt een super mooi bedje. Die commode is ook prachtig maar die hebben jullie denk ik niet?? Ik ga deze week een afspraak maken bij de ha om mijn spiraal te verwijderen. Spannend!! Maar ik vertel het bijna niemand omdat ik niet iedere maand de vraag wil hoe het ervoor staat. Maak mezelf al gek genoeg denk ik haha. Vl is gelukkig heel nuchter daarin en kan mij wel wat rustig houden. Bij andere dames nog een eerdere planning of blijft alles hetzelfde.
Leuk bedje ytest! Slaapt je dochtertje nu nog in de wieg? @kapitein: spannend zeg je spiraal eruit! Ik wil eigenlijk ook deze week een afspraak maken maar ik durf niet... Ik zou het ook niet tegen iemand vertellen hoor, een verrassing is veel leuker! Ik ga morgenavond weer eens een gesprekje voeren met manlief denk ik. Probleem is gewoon dat wij elkaarniet vaak zien (nu bijvoorbeeld ligt hij al op bed maar ik kom net thuis van mn werk) en als je dan eens tijd hebt voor elkaar begin je ook niet meteen over zoiets.... Morgen toch naar het zkh, bloed prikken bij de kleine (hb-gehalte testen) en naar het cb. Toch weer best spannend. Donderdag weet ik de uitslag pas. @rums: hoe bevalt de nuvaring? @fidel: de tijd gaat idd snel, nog drie volle maanden dan is het 2014!!! Dan denk ik soms, die drie maanden kan ik nog wel wachtem hoor, maar soms ook weer niet haha Hopelijk is het bij de gyn allemaal goed.
@fidel Wat vervelend zeg!! Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel strakker lijkt dan voorheen. Vooral in het begin deed de seks pijn en had ik er geen zin in. Na een half jaar hebben wij het weer geprobeerd en het ging iets beter, nu gaat het eindelijk prima, maar nog niet van harte. Zit er over na te denken om het met glijmiddel te proberen. Hopelijk kan de huisarts helpen, of in ieder geval verklaren waar het van komt. @adriana Lastig dan he?? Waarom moet het hb-gehalte getest worden?? Is dat standaard?? @kapitein Spannend hoor. Hier plannen niet geweizigd. Vrijdag laatste pil en dan zien we wel hoe het loopt. Helaas wel ongi tijdens de vakantie, maar ach, dan wordt er toch niet gevreen En neem gewoon tampons mee. @ytest Mooi bedje hoor.. Ons zoontje sliep tot ongeveer een half jaar in zijn wiegje en bij ons op de kamer. Ik gaf borstvoeding en dat vond ik maar wat practisch. @mitf Ja aan al het mooie komt een einde. Voor ons gaat de vakantie woensdag eindelijk beginnen. Naja vanaf woensdag ben ik vrij en dan ga ik even het huis opruimen, want de koffers hebben wij zondag ingepakt. Al ben ik nog wel een chaoot, ondanks dat ik altijd een lijstje maak, komt er altijd wat bij op op het laatste moment. En wij nemen altijd teveel mee. Mijn ouders hebben koffers moeten pakken voor 23 dagen en beiden 17 kilo. Wij gaan 15 dagen en zitten echt aan 20 kilo. Maarja ik heb wel S zijn kleertjes bij mij in de koffer. Oja mijn ouders hebben ook een pak luiers voor ons mee scheelt wel weer voor ons. @rums Balen dat je een wat korter lontje had, maar wel fijn dat je geen last hebt van de navuring. Ben ook wel benieuwd hoe die jou gaat bevallen. Verder wel genoten gelukkig?? Nou hier dus geen veranderingen. Alleen hebben wij het gevoel dan ons ventje teveel melk krijgt. Dus gaan even zijn voedingsschema aanpassen. Hopelijk gaat dat lukken. Wordt vooral na de vakantie, aangezien ze geen/weinig brood hebben in Indonesie. Achja hij is nog klein dus kan het prima hebben.
Je kan ook altijd nog extra fruit aanbieden, dat kan echt geen kwaad, en anders pap(bambix) door de fles doen zitten ook de vezels in van brood als nood ?
@brondy, hb-gehalte testen is niet standaard, maar hij is van de zomer ziek geweest vanwege te laag hb (was 2.5, moet tussen 6 en 8 zitten). Vanochtend nacontrole gehad. Het was 6.5 dus dat is goed! Ook bij het cb zijn we weer helemaal goedgekeurd Nog vier pillen voor jou en dan stop je al! Ga je nog wel condooms gebruiken of meteen beginnen voor een kindje? Buitenlands eten is voor mij dus al een reden om niet naar zulke landen te gaan. Ik houd niet van rijst met currys en dat soort dingen, geef mij maar lekkere hollandse pot! Gelukkig ben ik niet zo reislustig, gewoon thuis zijn doe ik ook graag. Voor de kleine zou ik ook gewoon extra fruit geven, dat kan nooit geen kwaad.
Dat is wel een goeie inderdaad. Ga zeker wat meer fruit geven. Hahah, in Indonesie geven ze niet alleen rijst met curry hoor daar geven ze veelal gewoon witte rijst of gele rijst (nasi koening). Maar goed, ik ben zo opgevoed. Mijn moeder komt uit Indonesie, dus bij mijn oma krijgen we niet anders We nemen een heel pak flesvoeding mee en een pak rijstebloem, of kan ik beter een pak tarwe halen?? Nee gaan geen condooms gebruiken, maar gaan ook niet vrijen tijdens de vruchtbare dagen dus tja dan kan er van alles gebeuren natuurlijk. @adrianna Oke op die manier, maar wel fijn dat hij wel weer goedgekeurd is.