Haha neenee, je hebt het helemaal goed Ja, was inderdaad superlief van m'n zus Was wel even slikken om hierheen te gaan en alles achter te laten, maar inmiddels went het redelijk.. Waar ik nu zit vind ik ook mooi inderdaad, heb nog niet erg veel gezien.. En euhh, zelf ken ik het niet, maar volgens mij heb ik vriendlief daar wel heel erg vaak over gehoord..
Superkorte versie van het verhaal: Vriendlief heeft hier zijn hele leven gewoond. Was inderdaad een flinke stap, maar het was het waard.. Pfiew, nou, ik woon pas sinds vorige week zondag in dit appartement, en dan nog 6-8 weken, dus zeg maximaal tien weken zonder. Daarvoor heb ik nog acht weken bij m'n schoonouders gewoond.. Nachtmerrie. Oh, da's jammer inderdaad! Hier is het nog volop.
Wat een grote stap Micchan, dat zou ik niet durven hoor! Ik heb al mn familie en vrienden zowat binnen een straal van 1 km wonen, ik zou ze niet willen missen!
Hallo allemaal, Ik kom ook gezellig mee kletsen hier Zal me even voorstellen, ik ben 26 jaar en mijn man 27 jaar (in september worden we alle twee een jaartje ouder) we zijn 26-8-2011 getrouwd en samen vanaf 31-1-2004. We gaan in 2014 voor een tweede wanneer precies nog niet bekend kan ook al stiekem eerder zijn haha, we willen minimaal wachten tot okt/nov dit zodat onze kleine man minimaal 1 is al de tweede geboren zou worden..... Onze zoon Thomas is bijna 6 weken oud en doet het super! Waarom al zo snel aan een tweede beginnen? Eigenlijk de simpele reden voor dat Thomas verwekt was waren we bijna 1 jaar verder, stel het duurt weer zo lang dan zit er 1 jaar en 9 maanden tussen en dat vind ik dan prima ben ik sneller zwanger, want ik snap dat dat ook kan vind ik dat niet erg maar daarom wel wachten tot minimaal okt
Heeeeeej schat!! We meet again wat leuk!! Blijf je plakken hier?? Kunnen we het samen delen! Al gaan wij vanaf maart ervoor!
Ja idd zo treffen we elkaar weer ja ik blijf hier plakken, dus zo kunnen we elkaar gaan volgen! Hoe is het met jou kleine meid?
rums - 25 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft Daenerys - 22 jaar - eerste kindje - beginnen in mei Micchan - 19 jaar - eerste kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 SDenise - 24 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft Zoetje - 21 jaar - tweede kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 Adriana85 - 27 jaar - tweede kindje - beginnen in januari Ytest 25 jaar - tweede kindje- beginnen in maart Liesken 27 jaar - derde kindje - beginnen in januari Mamainthefuture 26 jaar derde kindje beginnen in oktober Welkom mamainthefuture! Onze zoon heeft zijn eerste hapjes gehad. Maar vandaag spuugde hij het er allemaal weer uit. Gelukkig gingen de dagen daarvoor wel goed. Wist geen eens dat de kokhalsreflex zo ver in de mond zit bij baby's was wel fijn geweest als ik dit eerder had geweten
Goed hoor! Steeds beter eigenlijk.. In het begin savonds een huilertje, bleek gewoon honger te hebben, in de avond had ik niet genoeg borstvoeding.. Nu krijgt ze fles.. En heb een andere baby Jouw kleine prins???
rums - 25 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft Daenerys - 22 jaar - eerste kindje - beginnen in mei Micchan - 19 jaar - eerste kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 SDenise - 24 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft Zoetje - 21 jaar - tweede kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 Adriana85 - 27 jaar - tweede kindje - beginnen in januari Ytest 25 jaar - tweede kindje- beginnen in maart Liesken 27 jaar - derde kindje - beginnen in januari Mamainthefuture 26 jaar tweede kindje beginnen in oktober
hihi hier ook in de avond meer honger dan op de dag dus geven savonds gewoon 30 cc meer.... (10 of 20 blijft hij happen vreetzakje) bv is hier helaas niet gelukt omdat mijn prinsje klem lag tussen mijn bekken en daar door hoofdpijn had het aan zuigen aan mijn borst ging toen niet en heeft toen eerst kv gehad waardoor hij daarna ook mijn bv niet lekker vond, hij spuugde het zo weer uit. (we hebben wel eerst fingerfeeden gedaan dus niet de fles, zodat hij daarna bv kon krijgen.) Ik heb het lijstje even aangepast want ik ga voor de 2e en niet de 3e was het maar z'n feest!
Oja tweede haha. Hoe ik dan bij de derde kom Eerst worteltjes dit slikte hij wel door. Maar hij leek niet zo goed te weten wat hij er mee aan moest. En andere dag boontjes maar dat geef ik hem nu drie dagen. Schijnt goed te zijn in verband met wennen.
Wou al zeggen, mis ik iets? Wel jammer van de bv.. Mijn kleine is met de vacuüm gehaald na 23 uur.. Ze had een hersenschudding, en moest veel spugen van misselijkheid. Wonder boven wonder deed ze de borst heel goed en heb ik t 8 WK vol kunnen houden, maar ze wilde steeds meer natuurlijk en ik maakte niet meer, in de middag was t op.. Vandaar.. Spugen deed ze trouwens maar aantal dagen... Nu zelden!
Mag ik me aansluiten. Ik denk/ hoop dat we in 2014 voor een 2e kindje gaan!! Zal vermoedelijk pas na de zomer van 2014 zijn, dus nog lang geduld hebben ohja we zijn beiden 28 jaar Zal even vertellen heb een prachtige dochter van bijna 15 maanden, heeft een tijdje op haar laten wachten, ronde 17 was een mk, ronde 27 is onze dochter. Hebben de mmm onderzoeken ondergaan, helemaal gezond, behandelplan na de hcg was een jaar zelf proberen, dan nog niet zwanger IUI, echter de 2e ronde na hcg was t raak!!! Geweldige zwangerschap gehad, de bevalling heftig ( snelle ontsluiting, gepoept in vruchtwater, persweeen in de ambulance) maar vrij pijnloos doorheen gekomen. Thja daarna lekker naar huis, helaas 24 ur later zaten we weer int zh.. Dochter was te geel.. Zo geen dat ze direct onder de blauw lampen moest en een bloedtransfusie.. Pff heftig, maar na 4 dgn mochten we weer naar huis en heeft ze er niks aan over gehouden... Het is een pittig tantetje met een hele eigen wil Wij hebben altijd gezegt minimaal 2 jaar ertussen, dat lijkt ons "idiaal" de een even kunnen zeggen, even wachten.. Geen 2 in de luiers.. De een naar ptz dus echt even 1 op 1 aandacht en echt mama kunnen helpen met verzorgen.. Het is echter wel zo dat t finc. Ook mee moet zitten, er moet namelijk nlg een dakkapel worden geplaatst voor een slaapkamer, en aangezien vl de winter 5 maanden in de ww heeft gezeten is dat wel een tegenvaller.. W zullen t zien.. Ook geef ik nu nog bv, dat wil ik tot 18 a 24 mnd doen en ik heb nog geen cyclus dus dan is zwanger worden erg moeilijk haha Zo een heel verhaal ik zal nog alle pagina's teruglezen en op reageren!,
Welkom fidel2010! Zie dat je net tante bent geworden, gefeliciteerd! rums - 25 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft Daenerys - 22 jaar - eerste kindje - beginnen in mei Micchan - 19 jaar - eerste kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 SDenise - 24 jaar - tweede kindje - beginnen in eerste helft Zoetje - 21 jaar - tweede kindje - beginnen in december 2013/januari 2014 Adriana85 - 27 jaar - tweede kindje - beginnen in januari Ytest 25 jaar - tweede kindje- beginnen in maart Liesken 27 jaar - derde kindje - beginnen in januari Mamainthefuture 26 jaar tweede kindje beginnen in oktober fidel2010 28 jaar - tweede kindje - herfst 2014
Ja dank je wel, schoonzusje haar 1e, ze mogen vandaag naar huis ivm kieuzersnee De andere nichtje is trouwens van me zus, tussen haar dochtertje en minn dochtertje zit 5 wkn, heel leuk toeval was dat, samen zwanger!!
Ja, leuk is dat! Ik was tegelijk zwanger met mijn schoonzus zij is precies 2 weken naar mij bevallen.
Welkom Jeetje dat is al heftig geweest om zwanger te worden van nr 1..! Gelukkig dat nu alles goed gaat!.... En ik ben niet meer degene die als laatste begint in 2014