Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ MITF

Neen bij Daan heb ik er eigenlijk niet aan gedacht en gewoon flesvoeding gegeven!
    Ook ni aan de orde geweest omdat hij te vroeg geboren is e 32 wkn!
    Dan geven ze sondevoeding en flesjes dus ja....!

Ik ben nu al een jaar zonder aanvallen dus mijn medicijnen wil ik graag zo op pijl houden.
    En ja dat foliumzuur is 10 keer zoveel per dag dan een normale vrouw die zwanger wilt worden maar dat hebben we er voor over;).
    Heb nog door van 0.4 mg en die ga ik gewoon de maanden ervoor gebruiken dan ist niet weggegooid:p.

De zolder is al helemaal geplakt en onze slaapkamer en dressing ook,denk da als ze zo door doen dat volgende week de 1e verdieping KLAAR is:cool:.
    Dan nog een weekje voor de beneden verdieping:).
    En normaal als alles goed volgt zal de 2e week van november ook de vloertegels er zijn en gelegd zijn(joepieee).

xxx

2. Priscillalove

20 sep 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje de titel is zwanger worden in 2014.
    Maar zie veel vrouwen hier die al praten over hun babytjes en zwangerschap.

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Sommigen hebben al een kindje en willen over een tijdje voor een tweede of derde :)

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    En ik had een ongelukje waar ik wel heeeeeel blij mee ben :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Alles was goed, ik ben weer helemaal gerustgesteld :D

Kleine was flink aan het spartelen, en draaide zich daarna weg op z'n/haar zij. 'Nu hebben jullie wel weer genoeg gezien hoor!' :p

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER
    Kapitein - 23jaar - 1e kindje - 25 september.
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober
    Mamainthefuture - 26 jaar – 2e kindje – beginnen in okt/nov 2013
    Brondy - 28 jaar - 2e kindje - november 2013
    Zoetje - 21 jaar - 2e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014
    Ytest - 25 jaar - 2e kindje- dec 2013
    Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari
    Alf - 36 jaar - 2e kindje - januari
    smiley80 - 33jaar - 2e kindje - begin van het jaar
    Maulona – 23 jaar - 1e kindje – begin van het jaar
    bibi24 - 26jaar - 2e kindje - begin van het jaar
    SDenise - 24 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft
    Fee89 - 24 jaar - 1e kindje? - april
    Daenerys - 22 jaar - 1e kindje - mei
    rums - 25 jaar - 2e kindje - juni
    mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juli/augustus
    fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst

Hoop dat je het nu snapt, aan de hand van ons lijstje waarom er ook oveer baby's gesproken wordt

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heel slecht ik zit op youtube one born every minute te kijken... Krijg er spontaan kriebels van !!

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk programma is dat hè?! Hier precies hetzelfde effect ;)

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mooi hoor lieverd! Nee hoor we krijgen geen genoeg van jouw baby'tje.. Spammen maar die echo's :D

10. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Kapitein hij die grijns altijd leuk :)
    :( zo zielig voor die oudjes! Idd denk dan maar gouw aan je salaris ;)

Ytest klein en lief he! Pfff alweer bijna 4 maanden geleden gaat zo snel!

Mamavandaan idd dan gooi je het niet weg is ook zo zonde en het is zeker voor een goed doel.
    Ow dan snap ik het haha ik dacht misschien is het pas na de eerste gekomen hoor je ook wel eens ;)

Micchan jaaaaa en echo foto *smelt* fijn dat alles goed was!

Fidel herkenbaar!

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Sowhee meiden wat is er weer gezellig veel gekletst :)

@micchan; gefeliciteerd met je goede echo! Laat maar komen hoor, die foto's, kunnen wij alvast lekker zwijmelen :D En de twaalf weken ben je al voorbij, wat gaat het snel he, hoe is het met de msselijkheid?

@mamavandaan ik denk dat er toch nog wel veel verschillen zijn inbelgie en nederland. Qua borstvoeding bijvoorbeeld,ik denk dat in BE minder bv wordt gegeven dan in NL. Op mijn werk ga ik om met veeeeeel belgen en ik heb er nog nooit 1 over borstvoeding gehoord. Kan ook toeval zijn hoor. Maar een moeilijke start dus bij jullie eerste? Lijkt me erg verdrietig.

@poepluiers, mijn zoontje poept niet vaak, aar áls hij het oet, doet hij het ook meteen góed! Al zn kleertjes eronder, rug, nek, etc... Leuukkkk.......
    Van een volwassen persoon, hmm nee bedankt. Denk maar aan je salaris idd hihi ;)

@mama aapje: gooi al je emoties er hier maar uit, wij luisteren/lezen wel. Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal.

12. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @mamaf. Kleine correctie maar maakt verder niet uit. Het zijn geen oudjes maar gehandicapten. Dus nog niet zo heel oud. Rond 30,40. Maakt voor jouw beeldvorming niet zo veel uit haha maar ik zou nooit met bejaarde mensen kunnen werken, met alle respect.

@mama aapje. Zoals je in het lijstje kunt zien begint niet iedereen in 2014 maar soms veranderen planningen natuurlijk een beetje ;) :D maar dan ben je al zo gezellig gesetteld bij een groep.
    Woensdag gaat mijn spiraal eruit dus ik ben de laatste info aan het verzamelen over zwanger worden. En als ik er niet uit kom vraag ik het hier, aangezien hier al mama's zijn. En het zo lekker is dat het hier al 'mag' en het buiten zp nog geheim moet blijven.

13. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @ micchan. Zoo fijn dat alles goed is. Hoe gaat het met je misselijkheid en alle andere kwalen? Hoe heeft iedereen in je omgeving en familie erop gereageerd.

14. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Adriana 85

Ja op 31wkn6d is men water gebroken zonder een reden(ale geen reden gevonden achteraf)en op 32 wkn is hij geboren!
    Gelukkig een flinke kerel voor zijn leeftijd(46 cm en 2kg155).
    Gelukkig was het belangrijkste bijkomen voor de rest een gezond kereltje.
    6 wkn couveuse is idd ni niks hoor als kersverse ouders!
    Daarom heb ik er alles voor over om het 2e kindje zo lang mogelijk bij me te dragen en als daar veel RUSTEN bijhoort doen we dat met veel plezier.

Bwa pas op hier in België kan het idd zijn dat er minder BV gegeven wordt maar ik ken van mijn vrienden alleen maar BVmama's dus ja hangt mss van plaats tot plaats af haha;).

Hier wordt het dus gewoon weer FV en vind het niet zo erg hoor dan kan manlief soms ook es opstaan:D.

Nog 9 maanden en 1 week;)

15. rums

rums Niet meer actief

Och wat een leuke foto's van de de baby... Als ik het goed onthouden heb Thomas en WIllemijn. En zucht wat is dat dan klein hé! Heb net eergisteren de kleding uitgezocht en in zakken gedaan. En als ik daar dan naar kijk dan denk ik: dat het gepast heeft!

Hier een onrustige week. Zoontje last van doorkomende tandjes. En nu is hij ook nog eens verkouden geworden. Dus ik ben lichtelijk brak :( Snachts doet hij het op zich wel goed maar overdag brrr niet te doen bijna. Janken janken janken. Nu ligt hij al voor zijn tweede slaapje... Ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn zoontje als ieniemienie...

En excuus dat ik niet reageer op de verhalen.

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ooh..tijdje niet geweest, maar er is heel gezellig gekletst!!!
    Even kijken wat is blijven hangen ;)

@Fidel, wauw wat goed van het moedermelk doneren. Om op zo'n manier anderen te helpen is wel gaaf. En als je echt zoveel melk teveel hebt, tja, waarom niet? Maar ook stoer dat je wel de moeite ervoor hebt willen doen.
    Omdat ik bij Aniek fulltime kolfde, had ik ook teveel melk. Maar dat is uiteindelijk allemaal zelf opgekomen doordat ik met 3 maanden gestopt ben. Maar uiteindelijk hoefde ze daardoor pas met 4 maanden aan de kv ;)

@BV, ik ga het wel weer proberen, al denk ik dat het niet gaat lukken (oke..slechte instelling, maar heb het al 2x geprobeerd) Ik heb ingetrokken tepels en het aanhappen is iedere keer zo'n strijd en moeite. Maar ik heb wel een goede kolf, dus mocht het aanleggen weer niet lukken ga ik de eerste tijd weer kolfen om toch BV te kunnen geven.

@Mama Aapje, welkom!

@Testen, ik vind het wel gezellig, al die testen. Ook al is het een ovutest, testen blijft een spannend moment haha.

@Kapitein, prima reactie van je man :D

@MamavanDaan, de verbouwing schiet lekker op! Fijn!

@Micchan, ooh mooie echo! Goed dat je even boos geworden bent, heeft wel resultaat gehad. Zo leuk je, om je kindje weer te zien!

@Brondy, fijne vakantie!

@Rums, ah dat zijn vervelende weken. Heel sneu voor de kleine, en ook niet leuk voor jou :(

@Eerste pakjes, zal zo even fotootjes spammen van mijn schatjes :)

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
  18. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
  19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
  20. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @liesken wat een leuke kinderen. Zo schattig! Leuk ook om het verschil te zien, Joas als kleine baby en daarna al een hele knul. En aniek zo'n grote Smile, echt heerlijk.

Deel Deze Pagina