Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Daarom :D

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ytest ik ben nog op tijd gefeliciteerd!! En naar hoor zulke schoonouders!

Hier spierpijn !! Heb op de jonge tinker gereden, aan de longeerlijn, stukje stap en draf, superbraaf!! Alleen volgende keer me eigen zadel erop! Nu lag het wenzadel erop, beetje aan de kleine kant

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ben ik nog op tijd? Jaaa volgens mij wel.. Gefeliciteerd Ytest!

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha wat lief, bedankt dames! :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Voor de mede test liefhebbers:

Ik heb gisterenavond spontaan onveilig geklust --> oOps :D

de vraag is, zit nu op dag 17.. komt mijn ei weer op dag 24 of later, is er niets aan de hand.. komt ie eerder.. wordt het spannend :p

maar zei net ook al in een ander topic: DREAM ON.. morgen zal ie wel weer OMO zijn

6. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Ytest nog gefeliciteerd meid. Echt zo jammer dat je schoonouders zulke moeilijke mensen zijn. Het zou zo leuk kunnen zijn.
    Mijn schoonmoeder belde net op dat ze me me miste en snel wilt bijkletsen. Zo lief. Gelukkig is het met jouw eigen ouders wel gezellig.

Gister was het zo ver. Het was even een minuscuul prikje met het gevoel van een kramp en toen was het voorbij. Ook geen bloeding gehad tot nu toe.
    Gisteravond een ovulatietest gedaan maar daar kwam niks uit. Dus dat betekend hopelijk dat als ik wel een eisprong heb er wel iets uitkomt. Het kan met pcos zijn dat je sowieso dat hormoon hebt namelijk.

Over de pillen was de huisarts nog niet uit. Ik moet naar een gynaecoloog en daarmee gaan bespreken of ik ze tijdens het zwanger worden ga slikken. Dus ik word doorverwezen en dan krijg ik misschien ook een echo om te kijken hoever de eitjes zijn.
    De huisarts vond dat ik best meteen mocht beginnen met de hormonen. Maar dat wil ik denk ik nog niet. Naja dat gaan we wel met de gyn bespreken.

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ytest, vervelend zeg van je schoonouders. Ook omdat de verstandhouding er zo niet beter op wordt, en dat is voor je kindjes straks ook niet leuk.
    Ahaa, en onveilig geklust?? Foei!! Haha :D Nah de Ovutestjes zijn nog niet heel erg knal he, denk dat je nog wel een paar daagjes van je ei afzit.

Kapitein, gelukkig viel het mee! Dat van de lege ovu test is ook wel fijn denk ik. En nu dus eerst naar de gyn. Weet je al wanneer je daar heen kan?

Hier aan het werk, kindjes zijn bij mn man. Niet veel spannend nieuws. Oja, gister wel te horen gekregen dat mn broer een paar straten verderop een huisje heeft gevonden. Super leuk dat hij in de buurt komt wonen!
    En nog 4 dagen tot mijn NOD. Denk niet dat het deze keer al raak is, maar vanaf volgende ronde verdwijnen de rubbers :) Spannend!

8. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    fidel dat zal idd spierpijn worden hihi suc6 ermee ;)

Micchan hoe is het met jou en de misselijkheid?

ytest oooooo spannend!!! we zullen het zien, wel even mee delen he ;) maar je bent wel een boefje haha.

Kapitein nou dat zouden mijn schoonouders echt niet doen, die missen mij als kiespijn..... mijn schoonmoeder heeft na een ruzie vorige week dr whatsapp foto aangepast met de tekst Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door leugens.... me man en ik weten dat het op ons slaat aangezien dit net na de ruzie geplaatst is en ze al 2 jaar whatsapp heeft maar geen foto had en nu ineens wel..... echter slaat de tekst nergens op aangezien we niet liegen maar goed wat zij wil...
    Fijn dat je er geen last van had, nu spannend dus. Ik ben erg benieuwd wat de gyn zegt.

Liesken leuk dat je broer dichtbij komt wonen :D en jeeje rubbers weg! vanaf volgende maand maakt het ons ook niet meer uit en hoef ik niet meer te tellen :)

9. rums

rums Niet meer actief

@Ytest alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En verstandig dan toch om ze niet samen te plaatsen als je al weet dat het geen fijne combi is.

@mamainthefuture, Wouw wat een mooie taart! Ik kan niets bakken bijna alles brand aan.
    Lastig inderdaad zo’n wenochtend. Een wenochtend voor beiden nu zal hij er niet veel van meekrijgen. Ik heb er niet zoveel last van gehad in het begin. Maar vorige week ineens wel! Hij zat niet lekker in zijn vel door de tandjes en toen had ik het er wel moeilijk mee!

@Kapitein, fijn dat het goed is verlopen!

Ben ik dan de enige die de plannen uitstelt haha?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo net thuis pff bekaf, nou eerst gesprek met de co-assistent, vragen waar ik last van had etc etc, daarna door de arts bekeken, de co-assistent bekeken, ze waren er niet helemaal overuit, dus supervisor erbij, deze constateerde dat het niet aan het stukje huid ligt wat ik zelf dacht, maar direct daar achter, dat was ook rood en geirriteerd ( goh vind je het raar gevoel gepoer eendebek) nu eerst zalf 2 x p.d mag meer maar niet minder, en over 3 maanden terug komen, ze snapte het wel van de huid, maar wilde daar liever niet in knippen, want de ervaring was dat het vaak verergerde ivm littekenweefselgroei. De druk op me laa konden ze niet echt verklaren, want meestal duid dit op een verzakking, maar dat voelde niet zo, mijn bekkenbodemspieren konden goed aanspannen.. Wel moet ik naar de bekkenbodemfysio, omdat de supervosor niet onder de indruk was van mijn ontspannen van de spieren.. ( goh logisch he ik lig er niet voor de lol...) mocht het over 3 maanden niet beter zijn zullen we verder kijken! Pffff

11. rums

rums Niet meer actief

Jeetje wat een ervaringen! Wat vind je er zelf van? Viel je de 'uitslag' mee of tegen had je er meer van verwacht?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou ik dacht echt dat t aan die huid lag, ben ook nog niet helemaal overtuigt dat t niet zo is,maar wordt t niet beter kunnen ze daar alsnog naar kijken, was geen doen we niet, maar eerst alles uitsluiten, snijden liever niet als t niet nodig is

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Fidel, poeh nog een heel verhaal zeg. Dus..over 3 maanden nog een keer bekijken. Hopelijk heeft zalf en oefeningen effect.

@Rums, maakt het uit joh dat je het wat uitstelt. Laat je niet gek maken ;)

Zo mn handtekening maar aangepast naar de huidige status. Lijkt het ook allemaal al weer wat echter :)

14. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Rums dank je wel, heb inmiddels heel wat geoefend met bakken ;) ja als ze niet lekker zijn zal het moeilijk zijn.
    Hihi ik stel het in elk geval niet uit.... Ik begin nog net zoals hoe ik het heb aangegeven ;)

Fidel pff dat is wel een beetje balen zeg je moet dus nog 3 maanden in elk geval doorlopen. Hopen dat het met de zalf minder gaat worden, maar waar is de zalf voor? Wat zou het moeten doen?
    En ja kan me voorstellen dat als er drie mensen naar binnen kijken je niet helemaal ontspannen bent ;)

Liesken goed bezig haha!

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    De huid versoepelen en de roodheid en irritatie wegnemen

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Fidel wat een verhaal zeg, daar word je ook niet vrolijk van. Weer drie maanden wachten, hopelijk treedt er snel verbetering op!

Liesken: leuk zo je handtekening! Wel weer een 'mijlpaal' hahaha. Veel succes alvast!

Kapitein: fijn dat je spiraaltje eruit is. Nu even afwachten wat je gaat doen. Neem je tijd hoor!

Ytest: foei, onveilig klussen! Je wilt er nóg een paar maandjes vanaf snoepen he ;)

Hier: ik zit nu op dag 28 en kan dus elk moment ongesteld worden. Bedacht me net dat we eigenlijk maar twee of drie keer geklust hebben deze maand... Het komt er gewoon steeds niet van. Ik ben druk met werken (dan slaapt hij al als ik thuis kom), ben ik vrij dan ben ik soms zo gestresst dat het er ook niet van komt, nu ligt mijn lieve ventje op bed met koppijn :( Ik lag er ook net bij maar kan de slaap niet vatten...

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :D:D.. Maar de testen zijn nog licht hoor.. Dus vals alarm :);) ------> :(

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oke, ik ben net ongesteld geworden. Ben nog niet vaak zo blij geweest ermee haha. Nu kan ik weer gaan tellen :) wel voel ik al meteen weer die hormonen (opvliegers, moe,etc...)

Ytest, hoe waren je tesen vandaag dan?

19. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Mijn testen waren wit. Ondanks dat, toch gisteravond voor het eerst onveilig geklust. Zoo leuk en speciaal.

@adriana niet zo vaak klussen komt bij ons ook vaak zat voor. Dan loop je elkaar gewoon steeds mis. Ik zie het ook echt gebeuren dat als ik een ei heb, dat ik slaapdienst heb.

Morgen varen in de biesbosch met mijn oma die vandaag 80 werd. Altijd gezellig om iedereen weer te zien. En wat een prachtig weer hebben we zeg!!

20. rums

rums Niet meer actief

Dat is mooi de Biesbosch!

Wie weet hoe lang je een berichtje nog kunt aanpassen. Wil nog wel een foto plaatsen van ons zoontje maar wil hem wel verwijderen.

Deel Deze Pagina