Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mijn buurvrouw had deze ook, vond hem wel fijn maar erg groot om mee te nemen in de auto

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ytest die heb ik dus ook gezien haha. Ik zag er laatst ook een vrouw mee lopen ook met baby en ouder kindje en zag er erg handig uit.

Ik zou nog even terug komen op me eerste werkdag.... Voelde me helemaal niet welkom kwam binnen werd weinig tot niet gezegd kon eigenlijk ook gelijk werken. Was mega veel veranderd en daar mag ik blijkbaar zelf achterkomen want mij een update geven zit er niet in terwijl ik daar wel om heb gevraagd.....
    Er is ook blijkbaar een collega die papa gaat worden, ook niet de moeite om dat even aan mij te laten weten. Terwijl toen ik 20 weken zwanger was zijn vrouw een miskraam heeft gehad.
    Voor beeldvorming van iedereen ik werk op een kantoor met maar 6 man, dus erg klein kantoor waar we normaal erg met elkaar mee leefde.
    Me baas zelf heeft me praktisch de hele dag ontlopen :s dat terwijl ik voor ik weg ging echt heel goed met hem overweg kon. Had nooit het gevoel dat het me baas was maar meer een kennis die ik al erg lang ken.....
    Iedereen wist dat ik best moeite had met beginnen, nou dat wordt er niet makkelijk op zie nu mega op tegen donderdag :(

3. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Voor sommige steld het niet veel voor misschien, maar als je al echt niet wil werken en met erg veel moeite je kindje achter laat dan is dit niet makkelijk.
    Ook komt er bij dat ik voor ik met verlof ging het erg naar me zin had, dus viel dit gewoon echt heel erg tegen van me collega's en dat terwijl ik al niks verwacht had.....
    Me moeder vroeg of ik geen bos bloemen of iets had gehad, dus daar reageerde ik al gelijk op nee joh dat had ik ook niet verwacht hoor dat hoeft toch ook niet, dus me verwachtingen waren al niet hoog, maar wel op zijn minst even kletsen ofzo....

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja ik was daar dus Ook bang voor, maar hij past prima in m'n kleine achterbakkie, dus ik ben helemaal gelukkig ;)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat een rotdag moet het voor jou geweest zijn! Je zag er al zo tegenop om de kleine achter te laten en nu dit! Wel lullig van je collega's dat ze niet even een update doen. En je baas, tja, ik herken het wel moet ik zeggen. Na mijn zwschapsverlof voelde ik mij opeens ook overbodig. Ze hadden het al die tijd al zonder mij gedaan dus waarom was ik er nu opeens weer wel? Die gedachte ging wel vaak door mijn hoofd (nog steeds af en toe). Ik denk toch dat een baas het niks vindt dat een werknemer zo lang afweIg is, puur zakelijk gezien, maar dat mag hij niet laten merken! Hopelijk gaat het donderdag beter op je werk!
    Is het bij thomas wel allemaal goed gegaan?

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Mamaf, wat vervelend binnenkomen zo op je eerste dag... Vind het ook raar hoor, ik zit ook op kantoor en als dan iemand na lange tijd weer aanwezig is maak je sowieso toch met iedereen een praatje. Gespreksonderwerp lijkt me ook duidelijk. Niet elke werkgever staat met bloemen klaar, dat is begrijpelijk, maar even bijkletsen en je ook informeren over de laatste updates lijkt me niet meer dan normaal.
    Hopelijk rol je er toch gauw weer wat in, want met tegenzin naar je werk blijven gaan is ook niet wat.

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Misschien van beide kanten wat ongemakkelijk?

Misschien komt zaterdag de klusman om eens te kijken voor een kostenplaatje voor de dakkapel, maar dan moet hij wel kunnen en vl vrij zijn, beetje spannend
    Vanmorgen op de ptz wezen kijken, ze was er al vrij snel vrij, maar mama goed in de gaten houden. Kosten vallen 100% mee, maar €25,- p.m.

Straks ga ik als willemijn op bed ligt de box opruimen, ik doe nu nog slapen, voeden, willemijn aankleden, broodje smeren, kolven, aankleden, willemin inde box, honden uitlaten

Ik wil nu de box ooruimen en de honden uitlaten voor ik willemijn uit bed haal, dus consequent er om 07.30 uur uit, maarjah bedje ligt zo lekker hahah, krijg er meteen stuk meer ruimte bij dus genoeg te doen en herindelen vanmiddag

8. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ja het is redelijk gegaan met Thomas. Is duidelijk dat hij me gemist heeft krijg hem niet in bed! Wil de hele dag bij mij hangen....
    Ik hoop dat het inderdaad beter gaat donderdag, want vind het zo echt niet leuk :(
    Ben inmiddels al aan het kijken en me verdiepen in gastouder zijn ;) dus wie weet wordt dat iets.

Fidel suc6 met opruimen en her indelen.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mamaf het is ntuurlijk voor hem ook wennen! Maar kijk het nog even aan, mss gaat het morgen al een stuk beter.

@fidel leuk en spannend, de box opruimen! Dan heb je opeens ruimte!

10. rums

rums Niet meer actief

#1510 rums, 2 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2013
    @Mamaf kan me voorstellen dat je eerste dag niet was zoals je had voorgesteld. Het is al niet makkelijk om je kindje voor 1e dag weg te brengen en dan als de collega's nog niet meewerken is het helemaal niet fijn.

@fidel2010. Leuk een dakkapel! En ik kijk ook uit naar het moment dat de box uit de kamer kan.

Heb vannacht gedroom dat ik zwanger was. Gelukkig werd ik toen wakker haha. Moet wel eerlijk zijn dat het soms toch wel kriebelt. Maar als ik dan bedenk dat mijn zoontje dan echt nog heel jong is als ik wel zwanger zou zijn dan is het meteen weer over.

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Toch zijn dat ook wel leuke dromen :)

12. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Mamaf vind het heel vervelend voor je dat je met zoveel tegenzin gaat werken. Helemaal als Thomas het ook fijner vind als je thuis vind. Gastouder of niet, je zult de komende tijd toch nog naar kantoor moeten ben ik bang. Ik hoop dat je dat wel weer gaat waarderen zoals je voor je verlof kon.

Gastouder zijn lijkt mij heerlijk. Maar het enige nadeel vind ik dat mijn kind(eren) dan altijd alles moeten delen. Nooit een rustig middagje uit school hebben. Maar dat is mijn idee. Als ik het op mijn werk niet meer leuk vind wil ik wel heel graag gastouder worden. Het lijkt mij geweldig werk. Ben benieuwd wat je gaat doen.

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mamaf, hoe ging het gisteren?

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Gastouder nee is niks oor mij, ik heb niks met kindereb van een ander.. Sorry, ik vind ze leuk lief schattig op foto, neefjes en nichtjes zijn natuurlijk anders, maar verder,mij weet nooit ook hoe er mee om te gaan, ik gluur wel altijd ij de wandelwagens/ligbak... Eb er wel eens overna gedacht maar nee niks voor mij

Vanmorgen weer gezwommen, zo jammer willemijn haar vriendinnetje zit nu in een eerder groepje... Ze zagen elkaar bij het wisselen van de groep zwaaien en lachen, zo jammer...

15. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Fidel dat is inderdaad jammer. Wel ontzettend leuk dat ze zo'n aansluiting heeft met iemand. Dat moet op de psz ook wel goedkomen dan. Maar dat duurt nog een denk ik?

Vl belde vanmiddag op of ik zin had om mee te rijden naar de Roermond designer outlet want hij moest daar bij een klant. Ik vind dat wel gezellig en kon misschien zelfs wel een winkel in om te kijken. Ben eerst even op een bankje gaan zitten bij de winkel van die klant. Maar heb een paniekaanval gekregen. Daar heb ik al lang geen last meer van omdat ik alles rustig aan doe en bijvoorbeeld niet in mijn eentje ga winkelen. Ben nog alles aan het opbouwen maar heb geen echte paniekaanvallen meer gehad alleen een beetje hyperventilatie. Zooo jammer. Baal als een stekker. Het ging zo goed. Gelukkig kwam vl even roken dus heb gevraagd of hij mij even naar de auto wilde brengen. Toen hij naar buiten kwam was ik trouwens al een stuk rustiger. Maar wilde toch naar de auto want hij wist niet hoe laat hij klaar was.
    Dat moest ik even kwijt want ik baal zo. Maar dit moet ik zien als een leerpunt en niet als achteruitgang. Zou de psych zeggen.

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @kapitein: aaarghhh vervelend zeg, maar wel goed van je dat je zelf weet hoe je op dat moment moet handelen, echt top!

@fidel wat leuk dat ze al een 'vriendinnetje' heeft :) jammer dat ze niet meer samen zwemmen. Wellicht dat ze elkaar laterweer eens tegenkomen.

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Adriana, helaas echt beter gaat het nog niet na 3 dagen eigenlijk nog het zelfde gevoel :( en ook een zelfde baby wilt me Savonds bijna niet los laten. Gelukkig kan ik hem na de laatste fles wel in bed leggen alleen moet ik bij hem in de kamer blijven tot hij slaapt (gelukkig slaapt hij in 10 min)

Rums nee idd had al niet veel verwacht maar wel een praatje, of verwacht ik zelfs dan al te veel?
    Heerlijk z'n droom :)

Kapitein dank je. Ik moet idd tot die tijd blijven werken maar goed misschien dat ik dat vol hou door dat ik een leuk vooruit zicht heb ;) ik weet dat ik een korte opleiding moet doen dus heb nu gevraagd wanneer ik daaraan kan beginnen, ook moet ik een EHBO cursus voor kinderen doen ben benieuwd.
    Ik wil dan 4 dagen gast ouder doen zodat ze drie dagen alleen papa en mama hebben. Ik vind het juist fijn en goed dat ze leren delen ;)
    Goed dat je het zelf hebt opgelost wel heel vervelend natuurlijk dat het niet ging zoals je had gehoopt maar wie weet gaat het de volgende keer al beter ;)
    En bedenk dat als je straks mama wordt er oerkrachten in je naar boven komen, ik vond het altijd erg eng om alleen te zijn Savonds en slapen al helemaal (kwam dat laatste niet vaak voor) maar nu me kleine man er is maakt het mij niet uit want als ik mama kan zijn dan kan ik alles haha.

Fidel wat jammer dat haar vriendinnetje naar de volgende groep is, duurt het lang voordat Willemijn naar de volgende groep mag?

18. rums

rums Niet meer actief

@ Kapitein. Heel vervelend! Ook niet meer in de winkel geweest voor de aanval?

@mamaf. Nee, natuurlijk verwacht je dan niet teveel! Voor jou is er zoveel veranderd. Beetje jammer hoor.

En tis ook wel een leuke droom maar tot nog maar even wachten.

Tanden van zoontje zijn nog niet door. Duurt lang :( maar geduld is een schone zaak.

19. rums

rums Niet meer actief

Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER
    Kapitein - 23jaar - 1e kindje - 25 september.
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober
    Mamainthefuture - 26 jaar – 2e kindje – beginnen in okt/nov 2013
    Brondy - 28 jaar - 2e kindje - november 2013
    Zoetje - 21 jaar - 2e kindje - beginnen in dec 2013/jan 2014
    Ytest - 25 jaar - 2e kindje- dec 2013
    Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari
    Alf - 36 jaar - 2e kindje - januari
    smiley80 - 33jaar - 2e kindje - begin van het jaar
    Maulona – 23 jaar - 1e kindje – begin van het jaar
    bibi24 - 26jaar - 2e kindje - begin van het jaar
    SDenise - 24 jaar - 2e kindje - beginnen in eerste helft
    Fee89 - 24 jaar - 1e kindje? - april
    Daenerys - 22 jaar - 1e kindje - mei
    rums - 25 jaar - 2e kindje - juni
    mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juli/augustus
    fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst

Lijst is niet geüpdate maar noteer nu even op welke pagina het staat dan kan ik als iemand dat vraagt zo paginanummer doorgeven.

Wie is er nu eigenlijk echt bezig voor een kindje? Zo aan de lijst te zien mamaf, kapitein en liesken?

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mitf dat hangt er een beetje vanaf, haar vriendinnetje is heel druk, heel aanwezig, willemijn is juist heel rustig.. Als ze zo rustig is dan an ze in dit groepje blijven, het andere groepje zijn de 2/3 jarige maar ok de wildebrassen.. Even afwachten hoe wilemijn zich nu dus ontwikeld zonder haar vriendinnetje...

Deel Deze Pagina