Zwanger worden 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rums, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Micchan goed gequote hoor hahahahah

Nou ben vanmiddag gebelt door zh, komt er in het kort op neer maandag nieuwe afspraak om dan het behandelplan met de mogelijkehden om willemijn aan het eten te kringen in combinatie met onderzoeken of ze geen slikproblemen heeft, nu het gevoel om wel serius genomen te worden

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Net weer een testje gedaan, omo-wit :(
    Kga morgen ook maar op twee tijdstippen testen denk ik dat geeft toch een beter inzicht.

Fidel, succes alvast voor maandag, ben benieuwd wat ze willen gaan doen.

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Adriana fijn dat je weer fit bent! Ja idd over twee weekjes knallen en dan zien we wel wanneer het raak is :) (al hoop ik snel nu ik niet hoef te ontpillen :)
    Idd goed dat je het nu bij houd, maar heb je met een spiraal überhaupt een eiersprong? Ben er niet in thuis....
    Waarom gaan ze dat doen? Ik zou er ook zenuwachtig voor zijn.

Fidel fijn dat ze er wat aan gaan doen, ik hoop dat ze je kunnen helpen en dat willemijn straks heerlijk alles eet.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hihi, allemaal theeleuten hier :)

@fidel
    Fijn dat ze eindelijk luisteren en er wat aan willen doen. Hopelijk helpt het.

@Adriana
    Je hoeft je nog niet druk te maken toch?? Kan het niet zo zijn dat met een spiraal soms je eisprong uitblijft??

@mitf
    Volgens mij krijg je met een spiraal wel een eisprong. Daarom kan het zijn dat je sneller zwanger bent dan na de stop met de pil. Met de pil krijg je inderdaad geen eisprong.
    Ah over 2 weekjes al aan de slag. Ik moet nog 2 menstruaties afwachten. Naja moet is een groot woord ;)

@liesken
    Oh dat is niet leuk dat jullie het nieuws van een 2e niet zelf hebben kunnen vertellen. Weten ze dat jullie wel een derde kindje willen?? Als ze daar niet aan denken dan staan ze vast paf als jullie het vertellen ;)
    He bah, verkouden kindjes is niet leuk. Hier ook een verkouden kindje. Vind dat echt zo zielig.
    Heb wel zin in het concert, bedankt gaat vast goed komen.

Nou ik moet dus nog 2 menstruaties afwachten voordat we er echt voor gaan. Nu proberen wij de vruchtbare periode te ontwijken, maar moet wel zeggen dat ik meer zin heb in sex sinds ik gestopt ben met de pil, hahahah. Dus toen wij terug waren van de vakantie was het meteen raak, nadeel was dat dit juist mijn vruchtbare dagen waren, wel voor het zingen de kerk uit, maarja je weet maar nooit ;) ach het is niet erg. Zelfs manlief vindt het nu niet erg meer, hahahah.
    Trouwens gister is een vrouwelijke collega van mij ziek naar huis gegaan. Ze zijn pas (in het geheim) getrouwd en toen ik zwanger was van de eerste weet ik nog dat we het over trouwen en zwangerschap gehad hebben en dat zij nadat ze getrouwd zijn ook niet al te lang willen wachten. Zij is inmiddels ook de 30 gepasseerd. Dus zal mij niks verbazen dat zij nu zwanger is. Ze zit vandaag nog thuis en gaat maandag naar de dokter. Manlijke collega van mij, die bij haar op het kantoor zit zei dat het dat niet was maar moest wel een beetje lachen. Dus ik weet het bijna zeker. Dat wordt dan wel lastig voor mijn baas, 2 dames die na elkaar zijn uitgerekend. Poeh als ik in November zwanger ben dan zitten onze verlofmaanden dicht op elkaar, denk dat ze misschien net niet overlappen. Tenzij zij langer thuis blijft, maar vind haar geen type voor borstvoeding.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dit laatste snap ik even niet. Als je bv geeft heb je dan langer verlof? Hier in NL niet in elk geval. Of woon jij in België ?

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    oh hahaha, nee hoor. maar ik heb een maand langer vrij genomen omdat ik borstvoeding gaf vond ik dat wel fijn. Maar als je dat niet geeft denk ik dat je minder snel langer vrij neemt ;)

Waarom straks toch de Mirena?? Werkte hij niet goed??

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Owww dat heb je er nog eens bijgepakt. Ik gaf ook bv maar ben wel gewoon weer gaan werken na 16 weken verlof. Heb nog even gekolfd op mn werk maar de bv liep snel terug. Toen zoon drie maanden was zijn we helemaal gestopt.

Ik heb wat menstruatieklachten bij deze koperspiraal. Je hebt veel meer bloedverlies waardoor ik vaak duizelig ben en hoofdpijn heb, en mi ook meer kramp. Soms verlies ik zelfs hele stolsels... Dit is ook de reden dat hij er deze maand al uit gaat terwijl wij pas in januari voor een tweede kindje gaan.

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Bij mij liep het ook best snel terug, maar heb veel zitten kolven in het begin. Ben begonnen met 3x op een dag. 's morgens gewoon aangelegd en ook zodra ik weer thuis was. Heb tot 9 maand borstvoeding gegeven. Zoontje wilde niet meer, dus tja. Hoop dat ik bij een 2e net zolang of langer kan geven. Wil dan ook weer een maand extra vrij nemen. Ik was trouwens ook nog eens 2 weken eerder bevallen ;) Had 5 weken voor bevallingsdatum verlof genomen. Iedereen vroeg 4 of 6, haha.

Oke vandaar.
    Vriendin van mij heeft ook koper spiraal. Zij is wel tevreden, gek he dat het zo kan verschillen...
    Ik weet nog niet wat ik hierna doe. Zolang ik niet ongesteld ben na de bevalling, niks. Afgelopen x heefft het 6 maand geduurt voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd. Daarna gewoon aan de pil, ook maar voor 6 maand. En heel miss dat wij, in ieder geval ik, nog wel een 3e willen. Dan lijkt mij een spiraal zo duur. Of krijg je dat vergoed??

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Goh nadenken over ac... Ik zou echt niet weten... Omdat ik stiekum nog een derde wil.. Ik weet niet of vl def. Nee zegt... Ik denk als ik dat echt graag wil hij wek tiegeeft, alleen hier idps dat wel aan de kleine kant voor in huis... Ik denk als we eht kompleet zijn dat hij of ik knipknip laat doen... Denk ik iig...

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Kolven een tip neem geen 2dehands kolf, ivm hygiëne en je weet niet hoeveel draaiuren de kolf al heeft, daarbij verdiep je erin, de beste reclame wil nog niet zeggen de beste kolf voor jouw...een goede kolf is het halve werk... Mijn mening van veel teruglopen van bv is verkeerde kolf, maat schelpen etc. Er zijn lactatiekundige waar je kolven op de praktijk kan uitproberen welke je het fijnste vind...

Zo weer gezwommen, ze vind prachtig maar had echt last van driftbuien int water, hoezo richting de leeftijd van peuter...

11. rums

rums Niet meer actief

@Fidel. De nuvaring bevalt mij erg goed. Alleen de prijs is schrikbaren :S

@Brondy. Je kon inderdaad wel gelijk hebben dan als ik je verhaal zo lees over je collega. Spannend hoor!
    Hier begint het ook wel wat te kriebelen maar ik houdt me in.

Zoals sommige van jullie testdrang hebben heb ik nu de drang om speelgoed te kopen voor onze zoon. Hij lijkt een beetje uitgekeken te zijn op het speelgoed en ik ook (a) haha. Zit te denken aan de bal van vtech

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh dat ken ik haha, ze krijgt straks met sinterklaas genoeg, maar op t moment is ze echt even flauw van der speelgoed.. Kijkt er amper naar

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Brondy van de pil wist ik ;)
    Ik heb achter mijn verlof nog vakantie geplakt terwijl ik geen bv heb gegeven ;)

Adriana had je die klachte ook met de pil? Of heb je die nooit gehad? Is wel echt heel vervelend ik wa altijd aan de pil ivm me buikpijn de afgelopen twee maanden ging het goed maar vanacht en nu loop ik weer krom :(

Fidel heerlijk hè dat zwemmen, oei driftbui fijn....
    Doen ze bij jullie ook onderwater "zwemmen"
    Hier wel vind Thomas echt leuk.
    Wij willen een 3e :) heb hubbie zover (eigenlijk niks voor gedaan behalve praten haha en ook eigenlijk maar 1 gesprek)

Runs leuk hè speelgoed kopen :)

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Ytest heb jij nog getest?

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou we gaan wel kopje onder, maar ze vind t niks, ze is er niet bang voor ofzo, maar niet haar ding, van de kant het water inplonsen vind ze prachtig!!

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @rums Dat uitgekeken zijn op speelgoed dat is heel herkenbaar. Ik heb manlief vandaag nog naar de speelgoedwinkel gestuurd maar hij kon niks leuks vinden... Alleen een autogarage van 25 euro, vond ik iets te duur. Die geven we wel voor sinterklaas. Nu hebben we wat 'oud' speelgoed van zolder gehaald, is ook wel weer eens leuk.
    De bal van vtech is ook leuk trouwens.

@mamaf Ik ben nooit aan de pil geweest, maar heb wel vaker een koperspiraal gehad waar ik minder last van had. Ik ga straks toch voor een mirena kiezen aangezien de kans dan groot is dat je menstruatie niet meer zo heftig is of zelfs helemaal wegvalt.

Hier komt geen derde. Ik zou het wel graag willen maar manlief gaat daar zeker weten niet mee akkoord. Hij vindt één eigenlijk al genoeg. (Hoewel ik merk dat het nu bij hem ook wel begint te kriebelen voor een tweede).
    Straks als de meeste mensen weekend hebben mag ik weer volop gaan werken maar ja ik heb het verkeerde beroep gekozen zullen we maar zeggen ;)

Fijn weekend allemaal

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vanmiddag ongesteld geworden.. :(

Maar manlief zegt geen 'nee' meer als ik het heb over m'n volgend ei in november, hij zegt nu: we zien wel :)

18. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Fidel Thomas vind het onder water gaan leuk. Hij wordt door de zwemjuf aangegeven onderwater echt gaaf is dat.

Adriana toen ik door de prikpil helemaal niet meer ongesteld was ben ik juist heel erg aangekomen dus dat soort dingen doe ik nooit meer ;)

Ytest :( dat is goed klote! Dat is dan wel weer positief dat je man toch wel om is ;) maar ik dacht het zo....

19. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Vriendin van mij heeft in mijn plaats op Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest paar ovutesten besteld;)!
    Kzou namelijk es willen uitzoeken wanneer ik ongeveer men eisprong krijg;)!
    Ben wel benieuwd of die dingen hun werk doen:D!
    Blijven ook min.12 maanden goed dus ook zeker nog van toepassing als we ermee starten:cool:!
    Die voordeelpakketten vallen vrij goed mee,denk een 12 ovutesten en 3 zwangerschapstesten(dipsticks)voor een 13 euro dus da vind ik ok.

Denk da als we eens zwanger zijn en de dipstick zegt duidelijk 2 streepjes dan pas zou ik een clear blue test doen !
    En jullie?

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wij gaan ervoor! :D

Deel Deze Pagina