Hey meiden Even een snelle zwaai Ik zit momenteel in Duitsland voor mijn werk. Samen met een andere vrouwelijke collega. Beetje jammer is dat zij direct na aankomst t bed in wilde en ik daarom alleen moest eten. Dus heb ik roomservice gebeld. Echt geen zin om alleen in t restaurant te zitten. Ik zal donderdag even op de rest reageren
@Ytest. Leuk!!! @Michan. Leuk!!! Dat wordt shoppen @Kapitein. Sluit me aan bij je lijst. Mijn man werkt ongeveer 2x fulltime en weet nooit hoe laat hij thuis is. Daardoor is zelfs kinderopvang die flexibel is, niet geschikt voor ons.
Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - november 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Kapitein - 23jaar - 1e kindje - begin van het jaar rums - 25 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst Behappy - LEDENSTOP
Hoe lang zit je in Duitsland? Beetje jammer dat ze meteen in bed dook. Geef je groot gelijk mbt die roomservice En dan voor aanpassen van de lijst!
We hebben onze zoon nu bij een gastouder. Dus ik hoop echt van ganse harte dat zij het wil blijven doen. Maar ze heeft zelf drie kinderen. Maar wil niet op de feiten vooruit lopen ga het daarom maar niet vragen
Ooohh Ytest wat leuk dat jullie gaan beginnen!!! @Rums, balen van de dvd. Lastig dilemma, tweede kindje en werken. Maar wat is het verschil tussen 1 of 2 kindjes laten opvangen? Oh lees het al. Nou is er altijd wel een oplossing te bedenken, maar misschien heeft het allemaal ook een beetje tijd nodig om aan het idee en mogelijkheden rondom een tweede kindje te wennen. @Micchan, wauw waarschijnlijk een meisje! Gaaf! Wel even inhouden met shoppen totdat het zeker is @Brondy, ah das ook niet gezellig Hopelijk worden de andere dagen daar wel wat leuker. @Lijst, volgens mij klopt ie zo ook! Hier is het nog steeds druk. Maar dat maakt niet uit, vind ik ook wel lekker. Stiekem ben ik toch nog een beetje aan het twijfelen of we echt NU zwanger willen/moeten worden. We willen wel heel graag, maar als het meteen raak is, dan heb ik wel echt 3 kleintjes achter elkaar. Een paar maanden wachten geeft misschien iets meer lucht. Nouja, we hebben niet heel uitgebreid geklust deze maand dus ik denk ook niet dat het raak is. Als het wel zo is is het helemaal goed, maar is het niet zo dan is het net zo prima. Gek he, dat je er nu zo "makkelijk" instaat.
Oh da's niet gezellig nee Brondy Haha, ik probeer me nog eventjes in te houden met winkelen, straks zitten we met roze spulletjes en is het toch een jongetje.. Maar oooooohhh wanneer ik langs al die roze kleertjes loop..Vind de unisex kleertjes ook heel leuk hoor, maar wil nou wel eens echt in 'de' kleuren shoppen, haha.
Weet niet wie het geien heeft al maar dan moet je voorl geen generatie 2010 gaan kijken, jamer dat dat gecanceld is, idee was wel goed...
@micchan, wat fantastisch, die echofoto! Krijg er helemaal een warm gevoel van. Wat een wonder dat dat in jouw buik zit. Wel jammer dat ze het niet met zekerheid konden zeggen dat het een meisje is. Maar over een paar weekjes kunnen ze opnieuw kijken @lijst: ja volgens mij klopt hij zo. @liesken wat knap dat jij er zo luchtig over doet. Je straalt echt rust uit daar kan ik wel wat van gebruiken haha. @fidel nee dat programma ken ik niet, hoezo? Wat was dat dan? @minder werken, wij hebben al besloten dat ik minder ga werken. Wilde het eigenlijk al per januari, en niet meer bij dit bedrijf, maar dat is niet handig als de kans bestaat dat je daarna snel met zwangerschapsverlof moet. Dus we wachten even af hoe het loopt met zwanger worden. Hopelijk heel snel......... Ik heb nu iig heel wat uurtjes te over die ik straks allemaal op kan nemen, plus een legioen aan vakantiedagen. Laat maar komen, die winter
Gast over 6 gezinnen die vanaf de geboorte tot hun 18e gevolgd zouden worden, echter na 2 seizoenen is wegens bezuinigingen de stekker eruit getrokken, dus babys bevallingen eerste ervaringen van andere gezinnen leuk !!
Ytest het is heerlijk om Thomas bij me te legen haha jou lief denkt maar aan 1 ding! Rums toch niet kunnen houden om speedgoed te kopen haha, ik kan me ook slecht in houses als het gaat om spullen voor Thomas Hoop dat je gastouder wilt blijven oppassen naar dan met twee Micchan leuk hoor een meisje ben benieuwd of het beter te zien bij de 20 weken echo. En idd zou wat zijn haha. Ik droomde vaak dat het andersom was whahaha gekke ikke! Leuk de echo! Dat zou wel heel erg fijn zijn hoop ook snel weer z'n mooie echo te hebben. Brondy dat is jammer dat je dan alleen moet eten. Wel verder veel plezier Kapitein ik sluit me ook aan bij de lijst. Liesken haha ik ken het ene kan wilt ik NU zwanger zijn andere kant vind ik het niet heel erg haha. Adriana daar zit ik idd ook heel er mee dus ik probeer het echt vol te houden Fidel ik ken het ook niet maar had me erg leuk geleken. Hier weer gezwommen heerlijk. En in plaats van een heel moe mannetje een heel wakker kletsend ventje!