Rums ben benieuwd wat jullie dan doen haha. Wel of niet weten Adriana haha ik had ook een meisjes setje mee terwijl ik heel erg veel echo's heb gehad en dus ook heel vaak de bevestiging heb gekregen dat het een jonge was/is Fidel fijn dat hij toch moeite doet, ik hoop dat jullie snel terecht kunnen. En wel vriendelijk dat hij vraagt of ze weer beter is en is ze dat ook? Micchan leuk pakje ik wil ook weer shoppen! Haha helaas. Maar idd slim kan je het altijd nog weg geven waarschijnlijk niet nodig maar toch.
Dankjulliewel Ik geloof dat ik er stiekem toch wel vanuit ga, wel streepjes en geen balletjes en/of stokje.. Heb bijna de neiging om een pretecho te doen zodat we het eerder 100% zeker weten Maargoed ga het wel echt alleen bij deze houden voor nu.. Kreeg trouwens deze gister van m'n schoonmoeder, die het weer had gekregen van een oom en tante van m'n vriend om door te geven. Ik vind 'm echt zooo schattig, maar wel erg blauw.. Nouja, mocht het dan toch veranderen, heb ik ook alvast een echt jongensding, hahaha.
@Fidel. Fijn dat je er nu wel een goed gevoel over hebt. @Michan. Erg leuke pakjes. En inderdaad is voor jongens. @mamaf. Zucht ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg. Heb er al hele scenarios voor klaar. Zoals naar een bureau gaan zonder dat hij het weet. 20 weken echo en dan wel vragen voor geslacht maar dat hij dan buiten de deur wacht en ik niet zeg of ik het wel of niet weet al is dat niet logisch. Of het geslacht op papier vragen en die openen als ik het echt wil weten.
Micchan ook een leuk pakje eb moet zeggen dat ik het eigenlijk ook wel voor een meisje vind kunnen hoor. Vind hen eerder schattig dan echt stoer.... Gaat om het dier en die is nou eenmaal blauw/grijs en niet roze Rums haha ik ben erg benieuwd, ik ben blij dat ik me man heb over kunnen halen bij de eerste en nu bij de tweede is het simpel want bij de eerste wisten we het ook dus wil dat nu weer en hij ook
Hier zo trots dat is het gewoon even moet delen Me kleine vent gister om 20.30 zijn laatste fles en pas om 8.15 zijn volgende fles bijna 12 uur tussen de fles en nog maar 4,5 maand ❤
Goed hoor!! De ovutestenrace is weer begonnen gisteren.. Zal zo een foto plaatsen.. Hij is al vrij duidelijk voor cd 8 en 9.. Misschien ei eerder?!
@ Ytest Super weer de ovutesten,ik wou dak da hier ook al kon posten. Ga er wss van sensitest kopen online. Ik zou normaal nu ook in vruchtbare periode zitten moest ik geen spiraal hebben! Laatste MS begon 10/10 dus ja nu zo rond dag 9. Ik ben wel benieuwd of mijn man het kan om het geslacht niet te weten. @ Micchan Leuke pakjes heb je al voor je beebje. Hoe noemen(de) jullie je ongeboren beebje? Zou het later een naam willen geven (troetelnaam)maar zou dan unisex moeten zijn!
Ytest zeker al duidelijk voor dag 9 fijn benieuwd of je nu ook eerder je ei hebt Mamavandaan toen ik het geslacht nog niet wist noemde ik het of beepje of ons kleintje. Eigenlijk heb ik het zo de hele zwangerschap genoemd haha. En me stiefmoeder heeft het de naam Sam gegeven toen we wisten dat het een jongen was/is.
Haha als je eenmaal zwanger bent wordt je daar zo nieuwsgierig naar! Benieuwd of wij ons kunnen inhouden tot de 20 wk echo Hier heet het gewoon mini
Ik heb steken in mijn borst. Tot nu toe nog geen pijntjes ed gehad maar nu ga ik toch wel twijfelen of het niet iets is. @koosnaampjes ik zou denk ik steeds die kleine zeggen. Doe ik nu ook. Haha. Mijn vriendin noemende de baby van haar zus Henk, zonder dat ze wisten wat het was. Dat vond ik ook zo grappig. Verder alle formulieren voor de gynecealoog ingevuld. Las dat je met een BMI van boven de 35 niet geholpen word. Nou ben ik best klein en door mijn overgewicht zat ik heel lang geleden al boven de 35. Dus ben bang dat ik niet geholpen word. Maar dat heeft ook medische redenen dus ik ben heel benieuwd. Zou hel wel echt balen vinden. Want ik doe zo mijn best om af te vallen maar dat lukt niet. En andere vrouwen die veel dikker zijn dan ik, zijn vanuit zichzelf zo zwanger.
@mamaf. Wat fijn Dat is fijn wakker worden haha! @Kapitein. Misschien ben je zelf ook zonder tussenkomst zwanger. Hoop het voor je! Zelf ook klein en stevig dus voor mij was het ook de vraag of het ging maar gelukkig wel. Ik duim voor je meid! Hier trouwens een hele trotse moeder. Het tandje van mijn zoon is door. Maar bovenal: hij heeft vandaag gekropen! Nou ja, hij zette de knieën onder de kont :-D Nu nog vooruit komen.
Ytest jij houd het niet vol tot 20 weken weet ik nu al! Kapitein ik ben heel erg benieuwd meis en hoop dat je gewoon geholpen gaat worden. Rums zo laat wakker worden is heerlijk en als je dan ook nog eens wakker wordt door een ventje dat heerlijk tegen zijn knuffels aan het kletsen is geweldig en dan kom je de kamer in en krijg je een mega smile Fijn van het tandje en helemaal super van het "kruipen" vooruit gaan zal hij snel genoeg door hebben!
Hahahahaa zou het? Ik heb twee echobonnen al, maar die zijn echt voor een 3D echo bij een week of 26-27 haha.. Ik wil eigenlijk die 30,00 geslachtsbepaling met 16 wk besparen, dat moet ik toch wel kunnen.. ... ... .... ... Toch?
Haha bij mij is dat wel gelukt, maar ik twijfel of dat bij jou lukt Ik weet zelfs niet of het mij een tweede keer gaat lukken haha.
Als ik mag kiezen zou ok graag een meisje willen ja, puur zodat ik van beide iets heb haha. Is al van kleins af aan mijn "wens/droom" om eerst een jongen te krijgen en dan een meisje tot nu toe gaarder goed haha. En als ik mijn pendels mag geloven gaat dat ook goed komen
Hier neig ik naar een jongetje, maar das meer voor m'n man, m'n prinsesje heb ik al mijn meisje, mijn trots
Mijn Vriend wilt volgens mij ook graag een jongen. Maar dat komt omdat er aan zijn vaders kant alleen maar mannen zijn. Dus hij is er altijd van overtuigt geweest dat hij alleen maar jongens krijgt. Lijkt me best leuk. Al moest ik erg aan dat idee wennen. Ik twijfel of ik zal testen. Volgens mij 'mag' het echt pas ronde de 26e. Heeft het dan enkele zin om nu al te doen? @rums geniet maar lekker van de kleine die 'grote' stappen maakt. Voor je het weet heeft hij een mond vol tanden en roep hij, 'nee mam, ik was niet dronken gisteravond'. Hihi.