Hihi hier is juist Thomas mama's kindje en denk ik dat een meisje papas kindje wordt haha. Kapitein wanneer is je NOD? Ik heb 4 dagen voor NOD getest dat kan. Eerder kan ook wel maar dan kan het zijn dat hij vals negatief is.
Zit je op 8 dagen na je ei? Ik zeg testen!! Is ie negatief over 2 dagen weer... Maar misschien zie je wat!
Wij willen het geslacht wel weten hoor!! Maar daarna houden we ons stil. @Kapitein, hopelijk wordt je gewoon "op eigen kracht" zwanger. Spannend, dus je voelt al wel wat... Ik heb 4 dagen voor NOD getest en dan zag je echt een heel licht streepje. 6 dagen is denk ik nog wel wat vroeg. Misschien morgen of overmorgen? @Rums, aahhh wat goed van je zoontje! Nieuwe fase begint! @Geslacht, maakt mij nu echt niets uit. Ik wilde als eerste toch stiekem het liefst een zoontje en daarna een dochter, en die "stiekeme wens" is uitgekomen. Nu echt geen voorkeur meer. Hier is mn ei weer voorbij, nu afwachten maar!
Mijn nod is volgens mijn app de 26e. (Als het normaal zou zijn. Nog nooit een normale cyclus gehad. Dus nu vast ook niet. ) Mocht volgens internet met een gevoelige test eergisteren testen en met een normale vandaag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik even niet durf. Wil het liever nog niet weten dan dat ik een teleurstelling krijg. Misschien denk ik daar vanmiddag anders over. Kennen jullie dat gevoel. Ytest vast niet hahaha.
Kapitein, ik snap jouw gevoel wel hoor. Eigenlijk heeft het helemaal geen zin om zo vroeg te testen, en je verandert er toch niks meer aan als je wacht tot je nod weet je teninste zeker dat de test klopt. Wel een foto plaatsen he! Nu is het gewoon steeds wachten.....wachten.......wachten...... En zorgen maken......... dat hoort bij het moederschap hahaha Hier komt zometeen de schoonmaakster, heerlijk! Heb ik straks de hele middag nog voor mezelf en de kleine man.
Liesken ik hoop dat die zelfde wens bij mij ook uit gaat komen Kapitein ik ken zeker je gevoel, alleen bij mij wint de drang om het te weten toch altijd en mocht ie dan negatief zijn dan baal ik weer en denk ik shit had ik nou toch maar gewacht... (Alsof die dan wel positief is haha) Adriana dat is lekker zou ik ook wel willen.....
@ytest Die zijn duidelijk hoor!! Zit nog te twijvelen of ik ovu testen ga gebruiken, denk eerst maar eens zonder Hahahah, nou ben ook wel benieuwd of jij zolang kunt wachten, maarja als jij 2 echobonnen hebt zou ik me toch wel proberen in te houden. Weten geslacht Tja bij de eerste wilden wij het wel weten. Had al een heel sterk voorgevoel, toen de test positief werd wist ik gelijk dat het een jongetje zou worden Maar weet niet of ik het nu wil weten, misschien gaan we ook wel voor een verrassing. Bij de 1e hebben wij het trouwens wel voor onszelf gehouden en tegen iedereen gezegd dat wij het niet wilden weten, hahah. Geslacht voorkeur Wij zouden nu wel heel graag een meisje willen. Manlief heeft ook een zusje, wij waren met 2 meiden thuis, maarja dat zegt natuurlijk niets. Manliefs vader heeft broers en zussen, dus tja kan alle kanten op. Ben wel heeeeeel benieuwd, zelf heb ik nu het gevoel dat we weer een jongetje krijgen. @ micchan Leuk roze pakje, echt schatig. Die andere is inderdaad behoorlijk blauw voor een meisje. @mitf Wauw, dat is wel heel fijn, kan me voorstellen dat je trots bent. Onze boef krijgt rond 20 uur zijn laatste fles maar is dan ook wel om 6 uur weer wakker, pffff. Heel vermoeiend hoor, gelukkig ga ik er doordeweeks meestal om die tijd eruit voor werk. @kapitein Ken dat gevoel wel hoor. Maar meestal als ik een dag te laat was ging ik testen was altijd negatief, tot de ene x dat ik 4 dagen gewacht heb met testen en toen kon ik niet geloven dat de test positief was, hahahaha. Nu ga ik ook proberen te wachten tot 4 dagen overtijd. Moet nu wachten tot mijn 1e menstruatie na de pil, kan elk moment komen. @liesken Jij zit dus weer op het wachtbankje, nou duimen maar...... @adrianna SChoonmaakster?? Wat lijkt me dat fijn. Hier komt mijn moeder 1x in de 2 weken oppassen en die doet ook heel veel in huis, wat echt super fijn is. Mijn schoonmoeder komt 1x in de 4 weken oppassen en die strijkt en vouwt de was, dat scheelt ook heel wat werk Zo hopelijk heb ik nu op alles gereageerd.... Hoe was jullie weekend trouwens???
Brondy heerlijk moeders/schoonmoeders die helpen mijn moeder is er elke dinsdag maar die doet niks haha (behalve voor me zoon zorgen natuurlijk hè) doordeweeks moet ik hem wakker maken als ik ga werken, zo zielig Wij hebben een heerlijk weekend gehad zaterdag beetje winkelen etc, alleen voor Thomas natuurlijk en gister lui dagje thuis gehad.
Wij zaten laatst ook al te denken aan een schoonmaakster. Ik vind stofzuigen, strijken, was doen echt niet erg, maar poetsen....brrr echt niks aan. Zou je met 2 uurtjes in de week klaar zijn met keuken en badkamer poetsen? En evt nog de woonkamer? (zijn allemaal best klein) @Brondy, hopelijk komt de 1e menstruatie snel! @Kapitein, soms duren dagen gewoon superlang. Ben benieuwd of het lukt om te wachten Uiteindelijk wel beter denk ik, maarja...
@schoonmaakster: hier komt ze eens per 4/5/6 weken, als ze zin heeft of als ik vind dat het nodig is, altijd van 9.00 tot 12.00. Ze doet eerst de badkamer (daar heb ik zelf een gruwelijke hekel aan). Daarna meestal boven goed stofzuigen en dweilen, daarna overige klusjes, zoals koelkast uitsoppen, ramen zemen, etc. Dat is best veel werk op drie uurtjes tijd gedaan. En we drinken ook nog koffie natuurlijk @brondy: mijn weekend was zoals alle andere weekenden: twee lange drukke dagen werken
@ mamaf. Vertederend is dat inderdaad! @ytest. Ik heb zon donkerbruin vermoeden dat je dat niet gaat redden haha. @Kapitein. Hahaha het zou me wat worden! Mijn man en ik zijn geen feestbeesten dus mocht onze zoon dat wel zijn dan weten we niet wat ons overkomt haha. @Liesken. Ken eigenlijk geen een vrouw die het wel leuk vind om te poetsen. Mijn man (voor dat hij mij kende) had wel een schoonmaakster. Lijkt mij ook wel wat maar ik werk parttime dus het moet het gewoon zelf doen. Moet mezelf wel een schop onder de kont geven om badkamer enz te doen vind ik echt een crime :S En het weekend Ik heb gewerkt dus niet veel spannends. Wel een postNL frustratie. Ze beweren mijn pakket aangeboden te hebben zaterdag maar dat is niet zo. Ook geen blaadje in de brievenbus. Gelukkig is die zojuist wel geleverd. Maar goed ook want mijn verjaardagscadeau zit er in. Ben morgen jarig
Hier een rustig weekend achter de rug. Nu weer weekje werken 6 op 7 en dan een weekje verdiende rust samen met mijn 2 ventjes(hier ist volgende week herfstvakantie!). Heb even voor de fun zo een ovutest vant kruidvat gedaan maar was negatief! Kwil gewoon es weten of je met spiraal nog steeds een eisprong kan hebben.
@rums Alvast gefeliciteerd!! @adrianna Oh oke, ik wist niet dat dat ook kon, of is het een bekende van je?? @mama van daan met een spiraal heb je volgens mij wel een eisprong @liesken heb ook nooit zin om te poetsen hoor Dus ben heel blij dat mijn moeder veel poets als ze hier is pfff, heb me een krampen, zo ging het de vorige x ook bij de 1e menstruatie na de pilstop. Maar elke x als ik naar het toilet ga is er niks, echt zo irritant. Hoop echt dat het snel komt en dat de pijn afneemt.
@mama van daan. Heb je een koperspiraal? Dan heb je als het goed is gewoon een eisprong. Als je mirena hebt dan dnk ik van niet maar weet niet zeker. Nog even doorbijten en straks lekker vakantie! Ik ben jaloers! Wel pittig, 6/7, hoeveel uur werk je dan? @brondy. Hoe gaat het met de krampjes? @rums. Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag
Ik heb een Mirena spiraal dus daarmee dak ni goe weet of in eisprong krijg of ni! Ja normaal werk ik 36 uren per week maar omdat collega in ander filiaal ziek is moet ik 2 weken gaan vervangen en werk ik dus 2 weken 44 u/week en da voel je idd wel.
@ mama van daan Poeh dat is wel heel erg veel!! @rums gefeliciteerd!! @adriana Nou ze zijn er nog, maar ben inmiddels ook goed ongesteld geworden. Dus de 1e echte menstruatie is een feit. Hierna nog 1 en dan kunnen wij er ook voor gaan
@ Brondy Ja ik weet het is vrij veel en dan heb ik alleen zondag om "ff" uit te rusten want dan wil ik me ook wat meer met men zoontje bezighouden e want in de week ben ik pas om 18u40 thuis,dan eten en om 20u ligt hij alweer in zen bedje en smorgens als hij opstaat vertrek ik dadelijk naar werk dus zie hem niet zoveel en manlief nog minder die is al van 05u smorgens weg. Alé je hebt je 1e echte cyclus das ook es leuk e kwou dak da ook al kon zeggen . Maja nog 7 maand en 1 weekje geduld das toch al niemeer zo lang als de lengte van een zwangerschap. Eerst was bij ons gezegd da we augustus gingen beginnen maar wil toch manlief overtuigen om er na de kerkelijke trouw aan te beginnen,wie weet hoe lang het duurt eer ik terug 1e normale cyclus krijg.....??