Kun je niet eerder de spiraal eruit laten halen dan?? En dan gewoon een condoom gebruiken ofzo?? Dan ben je in ieder geval 'ontpilt', om het zo maar even te noemen
@Brondy De reden waarom we dat niet doen is omdat ik liefst niet tijdens de weken rond de trouw ineens felle menstruatie zou krijgen of toch al zwanger zijn en dan ziek zijn,dan heb ik die paar weken er wel voor over om te wachten. De trouw en het feest zou ONZE mooiste dag moeten worden en dan liever nog ni zwanger. De meeste die ik hoor of zie op een forum zijn tss de 3-6 maanden zwanger dus ja daar zou ik mee kunnen leven eerlijk gezegd maar liefst niet nog langer. En manlief en ik zijn niet zo voor condooms,moesten we paar weken na bevalling doen,hebben da 1 keer gebruikt en men man vond het helemaal niks!! Hij zei dan wacht ik liever tot dat ge spiraaltje hebt en gewoon kunnen doen wanneer we goesting hebben zonder geprul van die condooms. Aftellen en geduld hebben is hier mijn boodschap wss
Beetje afwezig geweest dames sorry zal nu weer braf meelezen en reageren Ohh over zwarte piet gedoel http://m.youtube.com/watch?v=U80UJV7QZFs pcies zoals t is
Ok fidel, interessant onderwerp, wat een gedoe he. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zwarte piet racistisch vindt. Het hoort gewoon bij onze nederlandse cultuur, klaar! @Mamavan daan. Ik zou ook niet zwanger willen lopen op mijn bruiloft... Maar dat wil dus wel zeggen dat je geduld moet hebben... Wel een mooie datum om naartoe te leven!
@mama van daan Dat is heel begrijpelijk. Bij de eerste was mijn laatste pil ook op onze trouwdag maar soms heb ik wel gedacht, waarom ben ik niet 1 of 2 maanden eerder gestopt, dan was S er miss eerder geweest. Maar ach het maakt nu toch ook eigenlijk helemaal niks meer uit. Die paar maanden extra. Bedoel je binnen 3-6 maanden zwanger na uithalen spiraal?? Ja dat hoor ik ook wel veel in mijn omgeving. Dat komt waarschijnlijk doordat er vaak wel gewoon een eisprong is. Hopelijk gaat het dan ook zo snel bij jullie. Zwarte piet Ik ben helemaal niet van de sinterklaas, maar vind dit ronduit belachelijk. Waarom bemoeit de VN zich uberhaupt met ONS Nederlands feest??? Hier goed verkouden en goed ongesteld De krampen zijn gelukkig over, die heb ik meestal ervoor en de 1e dag. Hopelijk is het morgen minder, dan gaan wij naar Disneyland, met mijn zusje. Heb er super veel zin in.
Ja Brondy ik bedoel idd na het verwijderen van men spiraal hopelijk tss de 3 en 6 maanden en dan hopelijk zwanger. Er zijn altijd uitzonderingen die al na 2 wkn of 1 maand zwanger zijn en dan de andere keerzijde is vb pas na 1 jaar ofzo. Ik vind 7 maanden lang maar nog OK tkan erger en langer want ik ben begonnen met aftellen vanaf 26 maanden dat was echt een hel!!! Nu gaat alles vlotter en sneller omdat ik men gedachte vaak op iets anders kan zetten nu met bouwen en trouwen. Me gisteren nog es opnieuw laten pendelen door Shart86 omdat we toch vroeger beginnen en zij stuurt me sept '14 zwanger van een jongen dus ja dan zou het na een 2-3 maanden raak zijn daar zou ik heel blij mee zijn! Mss ietsie pietsie meer hoop op een meisje maar alst een jongen is zijn we even blij hoor
Ze verzinnen iedere keer iets.. Negerzoenen Jodekoeken Blanke vla En nu mag zwarte piet ook al niet meer... Triest! Wij gaan toch als immigranten in het buitenland toch ook niet zeiken over weisswein, toch miccan??
Adriana lekker hoor. Moet zeggen heb geen hekel aan schoonmaken maar gewoon geen tijd haha... Rums nog gefeliciteerd, heb je een leuke dag gehad? mamavandaan geen ervaring met spiraal dus kan het je niet zeggen.... maar wat ik me wel af vraag heeft het zin? is het niet zo dat je cyclus na het stoppen anders kan zijn? Nogmaals echt geen ervaring met spiraal dus misschien zeg ik wel iets doms haha.... Ik dacht dat het je al gelukt was om na de kerkelijke trouw te beginnen? Brondy vervelend zeg, hoop dat je inmiddels minder of geen pijn meer hebt. jeeej nog maar 1 keer joehoe Laat die maand maar snel gaan dan he haha... Fidel kan gebeuren hoe is het met Willemijn? Ja zeker een gedoe met zwarte piet pfffff....ik hou helemaal niet van het sinterklaasfeest hoor, maar wordt die discussies echt zat....
@mamaf Ja normaal zou ml het wel goed vinden maar soms veranderd hij es van gedachte owv twijfels maar das gewoon door de stress denk ik! Tzal gewoon afwachten zijn tot mei 2014 zelf hoe hij op een 2e zwangerschap reageerd ale toekomstige 2e zwangerschap
Bedankt voor de felicitaties. Heb een hele mooie dag gehad en heel veel cadeautjes gekregen! @Brondy. Hoe gaat het met je buik? @mama van daan. Irritant dan ook die onzekerheid die er ook bijkomt met cyclus en dergelijke. En inderdaad ik zou ook niet zwanger willen zijn op mijn bruiloft. Alleen al het gedoe dan rondom de jurk. En zal de lijst even zoeken en updaten haha
Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - november 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Kapitein - 23jaar - 1e kindje - begin van het jaar rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP
Gaaaaaap willemijn echt verkouden is van 06.00 tot 09.00 aant hoesten pruttelen hoesten pruttelen geweest, valt ze pas weer in slaap, laat der nog maar even liggen, zelf dikke koppijn...ze kon gister avond ook niet slapen pas tegen 22.30 uur vermoeiend... Straks boodschappen doen baaah! Geen zin in
Ik vind het belachelijk wat er rondom onze zwarte piet allemaal word gezegd. Het 'onafhankelijke' onderzoek van de vn word gedaan door een donkere vrouw. Hmm lekker onafhankelijk jongens. Sinterklaas is eigenlijk ook maar een vieze man die kadotjes geeft zodat kleine kinderen op schoot komen zitten. Kan dat nog wel? Mijn oom is ook vaak Sinterklaas genoemd door kinderen omdat hij een baard had. Misschien moet die er ook maar af. Maar als wij van deze mevrouw zo nodig kerst moeten vieren, wil ik omdat ik klein ben, dat hij geen dwergen meet gebruikt als hulpjes. Zouden lange mensen dat werk niet net zo goed doen. Discriminatie! Maar ook zijn dikke buik moet dan weg, niet echt het goede voorbeeld van hoe het hoort. Tja.. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik zeg, LANG LEVE SINTERKLAAS EN ZWARTE PIET. Ik vond het een topfeest en ik hoop dat k dat nog lang 'mag' vieren. afgelopen maandag had ik een negatieve zwangerschapstest in handen. Geen drama hoor, nu weer wachten op de volgende ronde. Kreeg een pendel van bevruchting in oktober dus wie weet. Rums alsnog gefeliciteerd. Fidel, ik hoop dat die kleine meid en jij snel beter zijn. Ytest ben je nog niet failliet aan als die testen die je er per maand doorheen jaagt! Wat doe jij er veel zeg haha.