He jakkes, niet zo'n lekkere nacht weer dus! Hoop dat ze gauw opknapt. Brrrr, ik hou ook niet van boodschappen doen, haha. Wat gaan jullie vandaag eten dames? Ik ben nogal inspiratieloos..
@ Ytest Welke ovulatietesten gebruik jij? Sensitest? Zwangerenkids? Spannend e zo afwachten of je ei krijgt of ni maar aan foto's te zien komt hij eraan!!
Zwanger en kids meestal en nu een ladinkje van het merk core... Van een Poolse overgekocht zijn echt super fijn!
Fidel vervelend zeg! Beterschap voor Willemijn! Ytest spannend! Kapitein idd zo kan je nog 100 discussies verzinnen over discriminatie! Ow vervelend van de test maar ik zie wel dat je cyclus nog loopt dus wie weet te vroeg getest enne ze heet niet voor niets ytest Zit jij gewoon testen te verkopen ytest :O Micchan wij hebben gewokt, kip met groente, saus en rijst morgen patat wat heb je uit eindelijk gegeten?
Oooooh lekker! Ik heb ook wel weer zin in patat, maar dan MOET er een kroket bij, en die hebben ze natuurlijk niet. Nog 60 daagjes, snik. Uiteindelijk is het stamppot andijvie met spekjes geworden die alles behalve gestampt was..
Halloooo! Hoe gaat het er mee vandaag? Hier alles prima. De werkweek zit er weer op. Morgen speel ik gitaar in de bruiloftsband van een vriendin. Spannend! Vanavond nog flink oefenen en dan morgen voor het echie. Mn ei was deze ronde flink verlaat volgens mij. Zal mn banner nog aanpassen, maar NOD moet rond 2 november zijn waarschijnlijk. Misschien toch wel handig om ook aan de ovutesten te gaan, maar dan leg ik er natuurlijk wel weer meer druk op en dat was nou juist niet de bedoeling.
Oh apart er heeft een 'mama van Daan' 10,00 op m'n testen geboden.. Als jij dat niet bent ga ik meer vragen haha
Weining te vertellen anders dan dat willemijn nu door een rietje in t pakje bellen blaast.. Schattig maar niet echt praktisch merc. Kledderkont
Ze moeten natuurlijk wel duidelijk zijn hè ytest anders weet hè nog niks.... Micchan hihi en dan kroketten in slaan zeker stom eigenlijk hè dat ze dat alleen in Nederland hebben? Ook lekker naar ik moet wel andijviestampot hebben, anders lust ik het niet. Morgen eten we lekker macaroni of spaghetti of als ik heel veel zin heb lasagne Liesken lastig hè er geen druk op leggen! Haha Fidel en hoe minder leuk mama het vind hoe leuker Wilemijn het vind leuk als ze iets nieuws ondekken en hoe druk ze ermee kunnen zijn.