Ik heb eigenlijk geen idee, imdat wij gezond zijn, ik weet niet wat dan de gang van zaken is... Ik denk dat we gewoon weer een jaar zelf moeten knutselen, omdat het uiteindelijk zonder hulp gelukt is
Het kan ook zomaar zijn dat het ineens heel snel lukt Of bij degene bij wie het eers snel ging dat het nu lang duurt.. @drank.. Ik drink niet (meer)
Dat is ook zo, ik klets ook in een onderwerp allemaal dames die lang bezig zijn geweest voor de 1e en nu echt in rondes 1 2 3 zwanger zijn.. Het zegt helemaal niks... Vruchtbaarheid is iets heel bijzonders en onbegrijpelijk onderdeel van het lichaam Zo druk dagje, nu kolven, zo zomermarkt over met schoonmoeder naar stal en boodschappen doen vanavond op keaamvisite morgen verjaardag
Wat is er al veel gekletst sinds gisteren. Ik geloof ook niet in pendels. Heb een pendel laten doen en daar kwam uit een meisje. Dat klopte dus niet. Acht misschien laat ik het de volgende keer wel weer doen maar dan bij meerdere voor de lol. Zwangerschapskilos... verboden onderwerp. En vruchtbaarheid tjah valt wat voor te zeggen. Ik was in ronde twee zwanger maar heb niet de ilusie dat het de volgende keer weer zo snel gaat. Heb vandaag een dienst gehad en ben echt bekaf! Heb zin om de bbq aan te slingeren maar geen bbq vlees in huis.
Hier een lekker beenhammetje honing mosterd 3 uur laten sudderen in jus en met broodjes gegeten, jum En boe heb je het opgelost Ketnet eten?
@Mamainthefuture, welkom! Snap je reden waarom je al snel weer voor een tweede wilt proberen. Hier was het hetzelfde verhaal. Ook een jaar bezig geweest voor de oudste. We hadden net de eerste afspraak bij de gyn gehad en ineens was ik zwanger. Na de geboorte van Joas ben ik niet meer aan de pil gegaan, en na de 1e menstruatie was ik gelukkig meteen zwanger van Aniek. @Fidel, ook welkom! Best een heftige start geweest met je dochter. Ah en een dochter van 15 maanden...dan worden het ineens boefjes he @Zwangerschapskilo's, ik ben inmiddels alles weer kwijt. Nouja, nog 1 kilo te gaan voor het startgewicht van voor mijn eerste zwangerschap, maar daar hoef ik niet naar terug van mezelf. Ik loop nu hard, en toen ging het hard met de kilo's! @Ytest, vervelend een borstontsteking. Hoe gaat het nu? Ik heb het niet gehad, maar veel de harde plekken masseren lijkt me wel verlichtend. Haha flink aan het hamsteren. Zo heb je wel veel plezier aan de voorbereiding, prima toch! @Adriana, leuke naam heeft je zoontje! Was bij ons door onze achternaam geen optie, maar de naam vonden we allebei erg leuk. @pendels, geloof ik niet in, ga ik ook niet doen. @Vruchtbaarheid, ik heb er niet echt wat om gelaten eigenlijk. Het is, mits je "normaal" vruchtbaar bent, ook elke ronde een nieuwe kans. Misschien dat bepaalde dingen ietsje invloed hebben, maargoed, ik maar me daar niet zo druk om. We zien wel! Nou, volgens mij ben ik weer ongeveer bij. Drukke dagen achter de rug. We zijn aan het klussen in ons huis. Dus de dagen stonden in het teken van schilderen, schuren, trap bekleden met tapijt, behangen...pfff werkje hoor. Morgen een high tea met vrienden en kids in het park, zin in!
Ja Fidel je hoort wel vaker dat een tweede ineens heel snel gaat! We duimen gewoon dat dat bij jou ook is Wij hebben vandaag het eten overgeslagen hadden een late lunch.... BBQ vlees hebben we altijd in de vriezer liggen voor het geval dat Ow ytest dat klinkt echt heerlijk! Dat ga ik binnenkort ook maar weer eens maken We zullen gaan zien hoe het gaat lopen allemaal, natuurlijk hoop ik op gelijk raak maar ik hou rekening met weer langer kan het niet "tegen vallen" (Naja doet het toch wel als je weer ongesteld wordt) Hier net een verjaardag achter de rug en morgen weer 1 pfff gelukkig komt morgen avond me zusje voor een week bij ons. Ze woont verder weg dus wil nu wat langer bij haar neefje zijn ) en kan ik ff uit rusten en me man en ik gaan proberen naar de film te gaan hihi....
Idd twee keer patat achter elkaar maakt niet uit kan wel een keer haha. Grappig ytest dat had ik ook, ik at erg graag patat, pizza of pannenkoeken tijdens mijn zwangerschap!
Ohhh eten tijdens de zw ik was stapeldop op de mac, met name mcflurry Hmm snap der even niks van willemijn heeft bijna gebit kompleet, alleen de laatste kiezen nog, maar die komen tussen 2 en 3 maar vannacht gillen en bijten ingesmeerd en t was over... Ook borstweigeren, deed ze wel vaker met doorkomende tandjes maar snap t nu even niet, komt niks door...
Hier ook tandjes (de twee naast de voortandjes onder), heb alweer twee nachten het bed gedeeld met een andere vent dan mijn man de kleine man wordt steeds wakker als ik naar bed ga en dan huilt hij HARD en stopt ook niet voordat hij bij mij ligt. Dus ja dan maar op de logeerkamer. Vanmiddag denk ik naar het zwembad/speeltuin. Heb er zin in.
@fidel, kan het mss ook zijn dat ze last van de warmte heeft? Dat is mss hier ook wel het geval. En borstweigeren, tja, er komt ooit een tijd dat ze geen borst meer wil he... Dan heeft ze nu toch wel een mooie leeftijd daarvoor toch? Sterkte...
Ik heb (nog) geen verstand van tandjes Gisteren restantje vlees gebakplaat in de tuin, kon het niet laten ook wat frietjes erbij te bakken
Nou ze is uitgekookt haha ze drinkt zowieso alleeen de eerste keer smorgens bij me, voor de rest heeft ze geen geduld. En een fles is veel makkelijker... Zijn periodes van der, maar zogezggt meestal met een oorzaak, dit keer oorzaak Onbekend
Wij hopen in 2014 een kleintje te verwachten,, zijn vrij recent gestopt met anticonceptie. Zijn er in deze topic misschien meerdere ervaringen na het stoppen van de Nuvaring? Ik ben erg benieuwd wat we kunnen verwachten; qua eventuele "ontring"-verschijnselen, en hoelang het zoal kan duren voor het daadwerkelijk raak is na het stoppen van de Nuvaring.. Weetjes?? Ik hoor het graag Dankjulliewel!!
Hoihoi.. Gevonden zie ik? 23 of 24 jaar oud? Eerste kindje? Ik heb de pil geslikt, dus kan je met deze vraag niet helpen.. Maar hoe is je cyclus dan nu? Onregelmatig? Lichamelijke klachten?
Ow ja mcflurry Jammie! Gebit kan ik nog niet over mee praten ik hoop dat dat het is zodat ze snel weer gewoon eet ik hoop dat je nog even de borst kan geven in de ochtend Je wisselt dus van man hihi tja soms hebben de kleintjes het even nodig en is het zo over. Hoop dat je snel weer naast je eigen man kan liggen. Welkom Caadje, ik heb geen nuvaring gehad dus kan het je helaas niet vertellen al heb ik wel eens gehoord dat het enig sinds het zelfde is als met de pil. Gister het zwembad opgezet in de tuin, ik mag nu weer zwemmen en met deze temperaturen wil ik dat ook erg graag! Mijn kleine man heeft ook wel wat last van de warmte maar niet heel erg gelukkig!
Mamainthe fututere jij was vroeg op, hoop dat je nog lekker heb kunnen verder slapen, hier heerlijk weer doorgeslapen, al om 06.45 gillen, maar ze heeft zichzelf getroost om 07.45 wakker, echt van slag door t weer anders wordt ze pas om 09.00 wakker Zou eigenlijk gaan winkelen vandaag, maar even uitgesteld tot olgende week, want met dit weer en kleine kinderen geen succes Ohh ik ben er achter, ik had een klein beetje lat van spruw, ze vind ze zalf vies, daarom wil ze niet drinken, gisteravond eens niet ingesmeerd en vanmorgen zonder problemen aangehapt... Raar kind
Ja dat was nog zijn nacht voeding maar daarna heeft hij tot 9.00 geslapen voor zijn eerste fles dus dat scheelt en hij lag er om 10.00 uur en ik ook dus heb behoorlijk geslapen Ow hier heeft me mannetje last van spruw zo zielig. Gelukkig vind hij de zalf niet vies en helpt het ook al heel erg Het is ook allemaal veel te warm voor de kleintjes.