Zwanger worden 2e kindje lukt niet fertiliteits onderzoek zijn allemaal goed.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inge 1988, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik breek even in maar dat ligt aan je verzekering ;). Via VGZ krijg je alles terug maar via andere verzekeringen niet. Ik loop vanaf juni bij NijGeertgen en van nenzis kreeg ik tot 70% vergoed, en moest ik het eerst zelf voorschieten. Nu dus overgestapt naar VGZ.

Gefeliciteerd trouwens! Fijn dat de ovulatie inductie gelukt is. Heb je al gebeld voor een echo?

2. Inge 1988

Inge 1988 Lid

17 feb 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dubbeltje.. zo vreemd he.. Blijf je niet met allerlei vragen in je hoofd omdat alle onderzoeken goed waren? Ik had dat wel heel erg.. Hopelijk gaat het bij jullie ook snel lukken.. Dankje hopelijk bij jou ook snel!

3. Inge 1988

Inge 1988 Lid

17 feb 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja klopt Logan.. Ik was eerst bij CZ die hadden geen contract bij geertgen dus idd gedeelte zelf moeten betalen.. Dus CZ deed een deel geerten een klein deel en dan zelf nog een klein deel.. Ben wel in januari overgestapt naar vgz.. Maar als je de juiste verzekering hebt dan word t gewoon vergoed zoals in t ziekenhuis had ik misschien niet helemaal goed uitgelegd 😳..

4. Inge 1988

Inge 1988 Lid

17 feb 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ik heb idd wel al gebeld voor echo ben beniewd wel spannend hoor of het goed blijft gaan..

5. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik heb er zelf geen ervaring mee gelukkig(ben beide keren met 3 maanden zwanger geraakt) maar de schoonzus van mijn broer heeft er 5 jaar over gedaan voor een tweede. Eerst zelf, daarna iui,ivf noem het maar op. Uiteindelijk erbij neergelegd dat het niet ging gebeuren en toen is ze toch "spontaan" zwanger geraakt. Geef de hoop niet op!!

Deel Deze Pagina