Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Jee dat is balen Sandra!!!! Stom zeg!!!
    En dat hadden ze niet eerder kunnen bedenken :(
    Ik snap dat je geen geduld hebt. Kan je geen scenario's bespreken met wat als amh wel te hoog is en wanneer amh wel OK is?

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Er zijn maar twee scenario's geloof ik......bij amh waarde te laag is het ivf in dusseldorf, omdat je met laag amh en verhoogd fsh in Nederland niet goed geholpen kan worden (heeft ook te maken met maximale doseringen etc).

Bij normale amh waardes kan ik ivf in Nederland doen omdat dan de doseringen hier toereikend zijn (voor de stimulatie)......ik hoop natuurlijk op het laatste, want dat scheelt een hoop tijd en geld...... Maar ik weet niet hoe de wachtlijsten hier zijn.....wellicht dat ik een soort van spoed ben ivm mijn leeftijd...?

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Nou ja zeg, dat is mooi shit! Elk uitstel in deze situatie is gewoon superstom! Houd je het nog een beetje vol?

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, ik hou het nog wel vol hoor :D.....alleen dat geduld :confused:

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha. Ja, dat potje geduld begint wel aardig op te raken :).

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Praat me er niet van.....

Zit ondertussen mezelf helemaal op te vreten bij de halve finale van het songfestival :D.....wat een slechte nummers zitten er tussen zeg haha

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb net gelezen wat AMH precies is. Wel mooi dat ze dat kunnen zien zo. Ik hoop dat hij hoog genoeg is Sandra!!

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Me too! Een beetje voorraad is nooit weg.....

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Net zoals wijn en chocolaaaaa :D

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahahaha, ja je hebt helemaal gelijk!

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Chocoladevoorraad slinkt snel. Kwaliteit wordt wel steeds beter... Tony's, Johnny's :D.

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    I love Tony's !!!

13. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #193 Raket78, 12 mei 2017
    Laatst bewerkt: 12 mei 2017
    78Sandra: Jeetje, dat schiet ook niet echt op! Hopelijk komt er na die afspraak wel vaart achter.
    Lijkt me moeilijk, al dat wachten!

1981Mama: Lijkt me moeilijk, stoppen met roken. Wil je man niet meedoen met stoppen? En eventueel je moeder? Dan hebben jullie steun aan elkaar.

Roken heb ik nooit gedaan, drugs ook niet. Drinken ben ik pas op mijn 28e mee begonnen, af en toe een wijntje. Alcohol is hier zo duur dat ik in principe alleen drink als we bij hoge uitzondering een fles wijn in huis hebben, of bij mijn schoonouders op bezoek zijn, Miijn laatste wijntje is nu bijna 2 weken geleden. Als het goed is ga ik nu 8 maanden niet drinken. Ik heb het er graag voor over!

Songfestival heb ik gemist. Heb ik iets gemist? :D

Mijn testjes lopen mooi op (zie foto) en ook de symptomen nemen toe. Met name de vermoeidheid is erg duidelijk. Vandaag hoor ik hopelijk of ik bij de midwifery van mijn keuze (en waar ik ook mijn vorige zwangerschap was) terecht kan. Als ze me op de wachtlijst plaatsen (onwaarschijnlijk), dan moet ik me als een gek bij de andere midwiferies in de stad inschrijven zodat ik hopelijk ergens terecht kan. Gelukkig ben ik zondag pas officieel 4 weken.
    Er is 50% kans dat mijn man in augustus zijn baan kwijt raakt. Dat heeft hij gisteren te horen gekregen. Hij werkt bij een startup bedrijf en de grootste klant heeft zich terug getrokken omdat ze de geleverde diensten niet meer nodig hebben. Er ziijn meer Dat was echt even slikken. We hopen er het beste van, maar ondertussen gaan we wel beiden solliciteren!

Bijgevoegde bestanden:

14. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Mag ik hier meekletsen? Op het andere topic is het heel rustig en merk dat ik het fijn vind dat ik zo af en toe mijn ei kwijt kan. Gauw nog de korte versie van mij: 39 jaar, 4 jaar bezig inmiddels voor 1e. Net 6 (mislukte ) IUI's achter de rug en op naar Ivf.

Fijne avond..

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Fijn Raket! Al gehoord vd midwifery? Hopelijk zit je man bij de goede 50%, dat is wel schrikken zeg!
    Spannende tijd dus...

Hier weer begonnen met de utro, bah wat een rotzooi is het ook. Vanmorgen werd ik meteen weer slapjes wakker, duizelig, trillende benen en meteen voel ik me weer down. Bah! Volgende keer maar eens vragen of er misschien nog iets anders is dat hiermee kan helpen.

Welkom Desi :). Poeh, wat een lange weg moeten jullie bewandelen. Wanneer staat jullie eerste behandeling gepland? En wat is ovaleap?

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sjee Raket, ik hoop dat je man gespaard blijft....lijkt me zo klote als je je baan kwijt raakt....zoveel onzekerheden dan weer pfff....

Welkom Desi....jeetje....lang bezig ook al....wanneer staat de eerste ivf gepland en doe je dit in nederland of in duitsland (of belgie)?

Kris, zo te horen heb je dus behoorlijk last van bijwerkingen van de Utro.....is er geen alternatief voor?

Ja, al dat wachten doet me geen goed.....en dan straks in augustus ook nog 3 weken op vakantie, zul je zien dat tegen die tijd alles net een beetje opgestart is, en dan moet ik het hele zooitje verzetten naar september......nou ja, eerst maandag maar eens afwachten of de amh waarde eindelijk bekend is, en dan ik aan de hand daarvan zelf al wat vooronderzoek doen....

Nu klaar voor de buis voor het songfestival....winnen gaan we vast niet, maar vind het altijd leuk om te kijken naar al die bizarre liedjes die er tussen zitten

17. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    #197 1981Mama, 14 mei 2017
    Laatst bewerkt: 14 mei 2017
    Heftig raket! Enig idee wanneer je man daar wat over hoort verder?

Kris, wat is utro? Wanneer gebruik je dat? Sorry ik ken ze nog niet allemaal. Is dat synthetisch progesteron? Aangezien je ei gesprongen was toch? Of opgelost?

Welkom Desi!! Jee wat heftig! 4 jaar in de MMM of 4 jaar vanaf de eerste keer proberen? En hebben ze een idee waar het aan ligt bij jullie?

De onttrekkingsbloeding was hier niet van de lucht. Niet heel gek als je al 10mnd niet ongesteld bent geweest. Veel meer dan gemiddeld (supertampon in 1u vol), maar het neemt nu langzaam af.

Gisteren weer eerste clomid genomen, en wat ga je er raar van dromen hahaha. Ik droomde over een ex (lang geleden), we waren op een Openluchtmeeting en hij had weer de hots voor me, en ik voelde ook wel aantrekkingskracht maar ik kon hem afhouden omdat ik probeerde zwanger te worden? Maar mijn man en zoontje bestonden niet in de droom haha.zo bizar want de aantrekkingskracht was niet van de lucht, maar ik had morele bezwaren waardoor ik alles heb afgehouden :)

Sorry is bijzonder voor me, ik weet dromen nooit te herinneren.

Verder gaat het verplichte temperaturen me ook niet zo goed af. Gillende kind (logeetje), verslapen, doorlekkende tampons, het is me nog niet gelukt. Doe het sowieso onder m'n arm nu omdat het helemaal geen toegevoegde waarde heeft. Ik krijg een echo en bloedonderzoek halverwege de maand dus dan kan je precies zien of er iets is gesprongen. Ik voel het ook meestal wel.

Nou meer heb ik niet te liegen :) oh ja 2 dagen niet gerookt, man doet mee! Wel veel chocola nu in huis :)

18. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal binnenkort even wat berichten terug lezen om jullie beter te leren kennen, maar zal wel even antwoord proberen te geven op jullie vragen..

Wij zijn vanaf de 1e keer ' proberen' tot nu zo'n 4 jr bezig. Waarvan de laatste 2jr in het zkh met onderzoeken en aansluitend 6 IUI's. Volgens alle onderzoeken is er niets aan de hand dus onverklaarbaar verminderd vruchtbaar.

Ovaleap zijn de hormonen die ik heb gespoten bij de iui ( zelfde als gonalf enz). Op dit moment wachten we op een oproep want voor ivf moeten we naar een ander zkh.( wel in Ned) Ik vind het allemaal heel spannend maar ook hoopvol.

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Reageer later even uitgebreider maar nu alvast even met succes Sandra! Ik hoop dat het allemaal nog wat mee valt, de amh waarde.

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog geen amh waarde gekregen vandaag.....het is opgestuurd naar een ander ziekenhuis (Albert Schweizer in Dordrecht) en die doen blijkbaar de amh bepalingen in batches en niet zodra er een aanvraag binnenkomt.....pfff....vrijdag staat er ook nog een afspraak bij de gyn, dus hopelijk is het dan binnen!

Wel nog even kort gesproken met de gyn.....hij vond mijn tweede fsh waarde ook nog steeds te hoog....

Deel Deze Pagina