Ja hoor ruimschoots voldoende. Sperma leeft lang en na de piek springt (over het algemeen) een eitje binnen 36-48 u, soms iets sneller.
Sorry hoor voor alle vragen.maar zou temperatuur gelijk pieken met LH? ik dacht zelf dat tempen alleen voor achteraf was. Heb zowel links als rechts af en toe pijn in mn eierstokken dus ik denk dat er niet 1 ei gaat springen
Ik weet niet veel van temperaturen maar vlg mij moet je dat je hele cyclus juist in de gaten houden zodat je een eventuele stijging goed kunt opmerken.
@78Sandra , ik vind dat geëmmer met jouw AMH-test niet acceptabel. Ze sturen het bloed (en jou) van het kastje naar de muur en verschuiven je steeds. Ik zou ze met enige regelmaat blijven bellen (waar is je bloed momenteel?) om ervoor te zorgen dat ze hun prioriteiten in de juiste volgorde hebben. Kom nou zeg. Ieder ei is er eentje, de AMH-waarde is belangrijk om te bepalen hoe het staat met je vruchtbaarheid en haast is dus geboden als die uitslag niet optimaal is. Zo ga je niet met mensen om en ik ben plaatsvervangend boos. @Kris81 Heb je een positieve test, is het misschien de pregnyl. Nou moe. Hoe lang blijft pregnyl in je lichaam? Ik ga zometeen even kijken naar je testjes. @1981Mama : Geen ervaring met de ovulatietesten. Ik heb wel gehoord dat de test pas positief is als de teststreep ongeveer zo donker is als de controlestreep, en dat je ei dan binnen 24 tot 48 uur springt. Schrik niet. Wij hebben vanaf het moment dat ongesteldheid over was tot aan de eisprong 2x per dag gebabydanst! Dat is bij mij maar 5 à 6 dagen (lange menstruatie, korte cyclus, normale lf), maar toch... Het beviel niet bijzonder goed omdat het toch wat vaak was. Volgens mij zitten er ook geen voordelen aan 2x per dag ten opzichte van 1x per dag (en ik raad 2x per dag ook af na het een keer te hebben geprobeerd, haha), en ik geloof zelfs dat het aan te raden is om het maximaal 1x per 2 dagen te doen als het sperma van mindere kwaliteit is, maar we dachten, we proberen deze benadering eens en dan doen volgende cyclus weer wat anders. Er zat 1 lange, vervelende sessie bij. We vragen ons af of het frummeltje in mijn buik daaruit is ontstaan. We zullen het nooit weten
Hahaha . Echt he, dat moeten is echt zwaar irritant! Twee keer per dag, zou niet weten hoe! Ik weet het niet. In principe tien dagen, maar ja, bij mij blijft het weer lekker lang hangen! Heb de test van gister en die van vandaag naast elkaar gelegd nu ze ruim opgedroogd zijn en volgens mij loopt het af ipv op .
Ik krijg ook nu pas de berichten binnen. Gek 78Sandra het lijkt mij mega frustrerend! Ik zou denk ik ook blijven bellen, vriendelijk blijven, maar gewoon irritant vaak bellen. Kriss 81 ik ga zo turen. Superspannend. Raket, petje af, twee keer per dag Ik heb vandaag weer vruchtbaar slijm en open bmm. En hele gevoelige tepels. Ik houd maar een wat langere cyclus aan. De keren dat ik zwanger was was altijd als we terug gingen tellen van "ouder" zaad. Juist als we vlak voor de eisprong ons best hadden gedaan was er niets. Maar tussen de 7 en 3 dagen voor eisprong wel.
Kriss81, ik heb je test gezien. 11 dpo ben je nu? Streepje is licht, maar komt vaker voor zo vroeg. Ik zie het wel. En ik weet dat het in het echt altijd duidelijker is dan op de foto. En het ligt er ook aan wanneer het eitje ingenesteld is. Kortom, ik zeg veel, maar je kan er eigenlijk nog zo weinig over zeggen. Ik zou overmorgen weer testen.
En Kris??? Jeetje 2x per dag... Daar heb ik echt geen tijd voor :O En lafelife, als je terugtelt met ouder zaad heb je het dan niet recenter tegen de eisprong aan gedaan? Hier nog steeds in afwachting van een ei. Eind volgende week hoop ik en de echo vrijdag moet dat aantonen. Langzamerhand wordt ik wel bitchie-er dus er gebeurt wel iets maar ik weet niet of het voldoende is. Mocht het in 1x raak zijn, dan wordt ik waarschijnlijk tegen het einde van m'n vakantie al ziek... Dat heb ik er dan wel voor over
Ik ben ook benieuwd Kriss. Mama81, bij de laatste hebben we zaterdag seks gehad, en alleen die keer die week. Pas de zaterdag erna ei. Ik had niet gedacht dat dat kon. Maar blijkbaar wel. Klopte ook met de echo van 8 weken. Of bedoel je het anders? Ik had vanmorgen weer veel slijm. Man is er niet dus zal het weer met ouder zaad moeten doen. Hoop dat je je ei ook snel hebt, kan je gaan aftellen! Hier ook wel een beetje prikkelbaar, heb al weken die verschijnselen, en vooral de buikpijn en nu de zere tepels met voeden maakt me een beetje geïrriteerd, en een weekend alleen vind ik ook zo jammer. Vanavond komt hij weer thuis, helemaal moe natuurlijk en dan morgen begint de werkweek weer.
Kriss...lees ik nou iets over een tuurtest? Waar kan ik die vinden? Dan ga ik even kijken! Ik hoop dat het raak is!! Ik ga a.s woensdag weer even bellen of de uitslag toevallig al binnen is.....geen idee waar mijn bloed nu is....het is van Gorinchem naar Dordrecht gestuurd en die hebben het weer ergens anders heen gestuurd.....ik gok op Rotterdam . Oh en sex....oftewel babydansen whaha, mooi woord ervoor....hier om de dag, voor meer heb ik doorgaans geen puf....dus tweemaal per dag....petje af hoor, ik zou niet weten hoe....?! En daarbij komt ook nog dat de muppet NOG steeds bij ons op de kamer slaapt ivm de verbouwing, dus moet er niet aan denken haha
Zo'n olympische prestatie was het nou ook weer niet, 2 keer per dag babydansen gedurende 5 dagen . Het ging echt tussen de bedrijven door. Mijn man werkt tussen 10 en 5.30 dus de ochtenden zijn hier net wat relaxter. Kind voor de TV en wegsluipen. Ze is bijna 4, dan lukt dat meestal wel. En dan 's-avonds voor het slapen gaan. Maar nogmaals: Ik raad het niet aan, want dag 5 was toch echt niet leuk meer, haha! Maar goed. Kris?!!!!!
Jaaa, ik ben er weer, was even een drukke dag . Ik denk. Nog steeds iets te zien en ik denk dat deze ook weer iets donkerder is dan die van gister . En hij is echt roze! Foto alleen weer erg lastig.
Half . Vanmorgen al heerlijk onredelijk boos op manlief omdat ie niet voldoende interesse toont in mijn test, waarvan ik eerst dacht: nee, dit is niets, toen toch iets zag dat steeds iets duidelijker werd en toen dacht: misschien toch, dus ik was een mooie stuiterbal. Hij ziet natuurlijk niks. Die achtbaan is zo ruk . Merk dat ik nu weer volop in de hoop-fase zit en het kan natuurlijk nog steeds pregnyl zijn. Ik ben wel weer die uitzondering bij het lang blijft hangen. Bang dat het morgen weer in elkaar stort. En ik heb een heel drukke dag vol afspraken .
Ik voel me net als anders . Borsten gespannen maar dat doet de utro natuurlijk ook, dus dat zegt niks.
Man wat maak je het spannend. Zou mooi zijn zeg! Ik ga heel hard voor je duimen.. Ik zit ook weer op het wachtbankje pfff...vandaag 5dpo ongeveer...