Ja, dat kan ik me voorstellen. Wat een onzekerheid zeg, het kan dus nog alle kanten op....ik hoop voor je op het laatste scenario uiteraard! Fingers crossed!
Loopt mooi op Sandra!! Oh wat akelig Raket, vreselijk die onzekerheid! Ja, ik denk ook de nieuwe layout en ook de warmte nu.
Niet echt noemenswaardig.....wat meer gapen als normaal, voel me een beetje moe, maar dat kan ook door het snikhete weer komen haha. En tijdens de vermoedelijk innesteling, op mijn werk ineens last van mijn buik, licht in het hoofd etc, maar dat was na 2 uurtjes ook weer helemaal over..... En sommige dingen smaken me niet echt meer... Bij mijn vorige zwangerschap viel het ook allemaal heel erg mee hoor....praktisch geen kwaaltjes gehad in het begin, tegen het einde pas wat ongemakken.
Sorry ik lees wel mee maar ben op vakantie lekker weer hier ook gelukkig en mijn dreumes vermaakt zich op het strand. Gisteren ben ik gebeld, er was bloed geprikt en aan mijn oestrogeen was toch te zien dat er een ei zou gaan springen hij was vrijdag 15mm (10mm bij 20mm) hoe hard groeit dat? En hoeveel mm springt ie? Oefenen op vakantie dus
Mama 81, allerbeste, gezelligheid op vakantie. Gaat hier tegenwoordig lastig in de caravan met eentje van bijna 10, 8, 4, en die van 18 mnd zou nog kunnen. Maar bij de rest is het wel einde met stiekem zijn
Maandag ook nog getest, weer iets donkerder. Vandaag niet getest...morgen weer eentje en een cb digital... Hoe is het verder met iedereen?
Gemiddeld groeien ze vanaf 15 mm 2 mm per dag. Ik mag pregnyl zetten met 18 mm, dan springt ie binnen 24-48 u. Daar van uit gaand springen van 20 mm? Denk ik . Hele fijne vakantie! Hier ok, vrijdag weer follikelmeting, hopelijk dan weer klaar met spuiten!
M'n moeder is mee op vakantie haha, en de bedden kraken. Maar zoontje ligt bij oma op de kamer en we wachten tot oma slaapt voordat de bedden echt gaan kraken haha. Gelukkig vandaag niet Want ik heb knallende hoofdpijn. 1x per 48u is in principe genoeg toch? @Kris81 waar zit je nu in de cyclus?
Ik zelf zit vandaag op 8dpo. Ik heb sinds gisteren steekjes in borsten. Vandaag weer een beetje erger. Spannend dus. Wat ik ook heb is een raar gevoel in de blaas. Heb nog nooit blaasontsteking gehad, het is ook niet echt pijnlijk, maar wat schrijnend steeds het gevoel hebben van moeten plassen ook als ik spring ofzo maar er zit niet echt veel in. Nou ja gaat wel weer over. Misschien wat meer drinken.
Haha, succes Mama81 . Ik zie trouwens dat ik er 15 mm heb staan, ik bedoelde 14 mm. Ik zit nu op cd 6. Het spuiten is idd niet fijn. Ik ben altijd al bang voor naalden geweest en bloedprikken ga ik soms gewoon bijna door om. Dit is wel anders hoor maar ik ben geloof ik vooral bang voor pijn. Soms doet mijn huid al pijn voor ik de naald er door druk. Soms gaat het ook in een keer goed maar soms zit ik gewoon jankend te proberen hem er in te drukken. Echt heel pijnlijk is het niet, ja het steekt even maar het zit geloof ik vooral in mijn hoofd en dat maakt het elke keer opnieuw lastig. Spannend Lafelife! Wacht je altijd keurig netjes met testen? Morgen de cb Sandra? Heel benieuwd!
Vervelend van die spuiten die pijn doen Kris! Hier nog iemand panisch voor naalden, maar heb diabetes dus ik _moest_ wel. Bloedprikken nog steeds een drama. Je zou kunnen vragen om een ander merk of type naaldjes(ik tolereer in m'n been een ander type naald dan in m'n buik, en andere merken wil ik helemaal niets van weten, ieder type naald is anders geslepen), je kan vantevoren je huid even koelen met een ijsblokje (verdoofd het gevoel), je kan wiebelen met je tenen tijdens het door de huid heen prikken (zorgt voor echte afleiding), je zou de naald bij een pijnlijk gevoel nog een klein stukje kunnen verplaatsen (soms zit je net op een huidzenuw). Allemaal stomme dingen maar stuk voor stuk werkende trucs hier iig. Hoop dat je er iets mee kan en dat er iets bij zit wat werkt voor je...
Ik heb niet echt angst voor naalden, maar leuk is anders. Dat van een ijsblokje eerst erop lijkt mij wel een goeie. Maar wie ben ik. Of ik altijd netjes wacht. Nee Haha. Maar ik heb 1 test in huis en als ik te vroeg test dan krijg ik nog geen bevestiging. Ik wacht nog even af dus en ook wacht ik nog wat signalen af. Ben deze week toch druk. Genoeg afleiding. Ik loop de avondvierdaagse mee met de kinderen. Zelf nog sporten oudste dochter wordt vrijdag 10. Opa en oma komen vandaag al. zaterdag heeft ze nog een Softbal wedstrijd thuis. En daarna de verjaardag voor de rest van de familie.
Dat is super goed! Nou heb je dat gedoe met je bloed ook niet meer hé. Gewoon lekker 9maanden broeden!