Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoi raket, jij alweer ongesteld. Fijn kan je weer verder. Ik vind ongesteldheid wat humeur betreft zeker een opluchting altijd.
    Hier nog niet ongi. Vanmorgen bmm gevoeld tov gisteren ineens heel laag en hard. Geen idee wat dat betekent eigenlijk Haha.ik weet ook niet zo goed wanneer ik nu kans op een ei gehad heb dan. Zoals ik al zei op dag 13 gezelligheid gehad daarna schimmelinfectie voor een week. En daarna die week twee keer gezelligheid maar precies weet ik niet meer ik dacht toen nog na ei te zitten maar kan net zo goed nu pas een week na ei zijn. Of nu 9 dagen. Maandag negatief. Nu vier dagen verder weer. Miss maandag weer test doen? Als ik dan nog niet ongi ben. Humeur wordt wel steeds lastiger nu. Schiet alle kanten op. Heel irritant.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Raket, gelukkig! Blij dat het niet superlang geduurd heeft iig, en dat je nu opnieuw kan starten (als je er klaar voor bent).

Lafelife, hoe lang zijn jouw cyclussen normaal dan? Vandaag cd37?

Hier sinds gisteren een schimmelinfectie :| al een pil ingenomen gisteren maar het lijkt nog niet te helpen, zojuist nog een pil genomen om te kijken of het überhaupt helpt. Ik heb ook irritatie in mijn mond, misschien heb ik een uitbraak over m'n hele lijf met iets?

Ik moet vanaf dag 10 sexen maar ik wil het eigenlijk nog even rust gunnen. Kunnen we het niet anders "inbrengen"?

Heb wel het idee dat de clomid100 wat zoden aan de dijk zet, mijn hele lijf is van slag en ik heb puistjes en ben heel grumpy.

3. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Oh bah mama81 zo een rotgevoel een schimmelinfectie. Ik gebruik nooit pillen inwendig , smeer alleen met crème. Werkt bij mij veel beter en vooral ik kan er dan heel snel bij zijn.

Anders inbrengen, sorry geen idee.

Mijn cyclussen waren vroeger altijd 33 dagen. Nu na zoon, precies 30 en 1 uitschieter na 38. Dus ja kan nog alle kanten op dus. Maar zit nog potdicht de bmm. Geen menstruatie in zicht denk ik. Maar om nou te zeggen ik herken zwangerschap ook niet.

4. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Maar ik kan een een ei overgeslagen hebben toch. Ik word ook al oud;)

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    ik breng ook geen pil in, en ik smeer ook niet met creme. Ik krijg (/heb afgedwongen) altijd orale pillen. 1 per dag en max 2 dagen achterelkaar (naar eigen inzicht). Die creme en inbreng-eieren zijn niet geschikt voor mij. Je krijgt namelijk eerst MEER jeuk, voordat het afneemt (zo schijnt het ook te werken, dus meer jeuk is een goed teken). Doe mij dan maar iets om door te slikken :)

Vroeger had ik ze vaker maar dit is volgens mij de eerste in 2,5 jaar!

Hoe lang voor je menstruatie gaat je bmm open? anders zou je volgende week misschien progesteron kunnen laten prikken bij de huisarts? (laag progesteron=geen eisprong geweest).
    Is het de eerste keer dat het langer duurt? het schijnt wel dat infecties kunnen rommelen met eisprongen, kreeg ik ooit als bijwerking van de apotheek mee.

6. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb ook een keer zo'nkuur gehad. Bij een andere huisarts. Maar bij mij werkt de crème snel.
    Als ik ongi word dan is mijn bmm hoog en in het begin alleen het rondje wat zachter. Als ik eisprong heb is alles zacht. Tijdens ongi voel ik nooit.
    Is de tweede keer dat het langer duurt. Ik geloof ook dat de infectie mij ei heeft tegengehouden. Ik heb namelijk nog een keer vruchtbaar slijm gehad later in de cyclus toen ik dacht al ei gehad te hebben. Maar niet veel wel een paar dagen. Dus ik wacht echt nog wel ff af.

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Schiet niet op zo zeg Lafelife :(. Vervelend ook die infecties, heb ik gelukkig geen last van.

Fijn dat je ongesteld bent geworden Raket, idd, kun je door.

1981mama, hopelijk snel een eisprong nu!

Hier weer in de wachtweken. Ik denk dat ik woensdag eisprong had, begin morgen aan de utro.

8. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd Kriss. Hopen dat het lukt deze maand.

Ik heb er niet heel erg last van hier. Leven gaat behoorlijk door hier. Behalve de druk in mijn buik. Maar ik heb ook behoorlijk spierpijn nog van dindsdag in mijn buik van het sporten.

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Goed bezig! Ik ben ook weer begonnen. Thuis, op zolder :cool:. Door alle frustraties vreet ik er kilo's bij aan :mad:.

10. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ja bewegen is een goede afleiding. En je voelt je er wel gelukkiger van. Ik ga als het lukt thuis morgenochtend weer. Thuis lukt het mij nooit iets te doen. Veels te veel afleiding. Soms tussendoor even paar keer opdrukken. Maar verder kom ik niet. Daarom lekker de deur uit. En voordeel is dat je wel echt meer kan eten

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    En meer eten is fijn :roflmao:

Lafelife vindt dit leuk.
  12. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Ik leef onwijs met jullie mee! Heb wat bizarre dagen achter de rug. Zit sinds een maand in een nieuwe baan (niet heel handig, maar liep nu eenmaal zo) en dat is nogal druk en hectisch. Ik ben 's avonds vaak te moe om op m'n telefoon te kijken, dus ik lees eens per zoveel dagen bij. Had afgelopen maandag ook ineens wat oud bloedverlies wat zijn nasleep had op dinsdag en woensdag. Dikke paniek natuurlijk, maar nu is t weer volledig weg. Volgens de artsen is er niks om me zorgen om te maken. Volgende week vrijdag intake (en dus 2e echo) bij de vk. Dubbelspannend dus.
    Behalve vermoeidhe

Zelf heb ik gelukkig nooit een schimmelinfectie gehad, maar volgens mij is het geen pretje. Sterkte meiden!

13. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Oké.... dikke vingers..... ik heb m'n bericht in m'n eigen quote even afgemaakt.

14. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, ik was deze topic al kwijt..
    Hoe gaat het hier? Hoe ver is iedereen?
    Ik las dat @Samenzijn zwanger is en zelfs van een 2ling :) wauwie, gefeliciteerd!
    Zijn er nog meer zwangeren al die ik over het hoofd heb gezien misschien?

Vanmorgen heb ik mijn 2de decapeptyl spuit er in geknald.

Samenzijn vindt dit leuk.
  15. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje, wat een schimmelinfecties zie ik voorbij komen......zelf nooit last van gehad, dus geen tips.

Kris....succes deze maand! Hopelijk is dit dan eindelijk je maand ;)

Lafelife.....nog niet ingesteld? Misschien toch nog eens een testje doen?

Hier gaat alles prima...gisteravond naar North Sea Jazz geweest.....twee keer de zaal uit koeten gaan omdat ik bijna flauwviel grrr.....gelukkig voel ik het aankomen, licht in het hoofd, extreem gapen etc, allemaal tekenen dat ik snel naar buiten moet en even moet gaan zitten anders kukel ik om whaha.....normaal heb ik deze wel eens onder de douche maar nog nooit zo out in the open . Mar goed uiteindelijk alles goed gekomen, gewoon lekker buiten bij de eettentjes gezeten daar, ook leuk!

16. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hey Sandra, fijn dat het goed gaat. Last van lage bloeddruk? Ik ben een keer flauwgevallen in een kerk. Ze moesten me wegdragen. Zo gênant.
    Ik durf gewoon geen test meer te doen.

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, wel een beetje last van lage bloeddruk, maar niet extreem laag hoor geloof ik....zal zo eens even meten.

Kreeg het ook helemaal klam erbij, en die klamheid was weer accuut over als ik me weer een beetje normaal ging voelen....ach nou ja, het hoort erbij zullen we maar zeggen.

Ik zou mooi toch een tesje weer doen na de 38e dag, aangezien je al eerder een cyclus van 38 dagen hebt gehad....

Kleine toevoeging......net even bloeddruk gemeten en is vandaag 115/68, keurig lijkt mij ;)

18. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Is inderdaad keurig. Je kan af en toe een snelle zinking hebben. Dat klamme hoort erbij. Als je het maar aan voelt komen, dan kan je goed reageren.

19. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Vanmorgen test wit. Gevoel is wel bevestigd. toch altijd een lichte twijfel.

20. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ja hoor anders inbrengen kan zeker. Zelfinseminatie. Hierdoor de laatste drie keer zwanger geworden!

Man lief in een potje laten spuiten. Zsm opzuigen met een 10ml spuitje. Liggen met je billen omhoog op een kussen en zo diep mogelijk inspuiten. Dan zsm na inspuiten proberen klaar te komen en een half uur blijven liggen... Succes!

samira28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina