Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rombely

Rombely Niet meer actief

Oh @Lafelife dat is schrikken. Hoe is het nu? Moet zeggen dat ik de test van MvM erg positief vind hoor, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk. Ik heb het geluk dat ik geen ervaring heb dat het mis gaat, maar is bruin bloed of rood bloed erger? Ik hoop voor je dat het gestopt is en misschien kan je alvast een echo laten maken? Dan weet je waar je aan toe bent. Je verandert niets aan de uitslag inderdaad maar die onzekerheid is ook erg.

@tilaena , wat balen van die witte test. Maar spannend hoor. Dat de kat bij je komt zitten zegt wel wat ja.

@hier: nog geen positieve ovulatietest. Hoop dat het nog wel een dagje wacht, komt beter uit met klussen:).

2. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hey bedankt voor het vragen, het bruin is weer weg. Het was 1 eetlepel maar ongeveer en oud dus dat is op zich niet erg als het zo blijft. Daarna nog wat restjes. Gisteravond nog wat krampen. Nu is dat weer over. Wel een bang hart. Elke keer denk ik dat ik het voel lopen.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    He gets Lafelife, dat is ook niet fijn zo... klinkt als een storm in een glas water, hopelijk blijft het hierbij!

Lafelife vindt dit leuk.
  4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    O jee @Lafelife , dat is schrikken! De kans is nog altijd heel groot dat alles goed is!

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    #965 tilaena, 28 sep 2017
    Laatst bewerkt: 28 sep 2017
    Testen negatief. Nod zou in theorie nog 2 dagen verder kunnen liggen. Laatste 6 maanden cyclus van 27-31 dagen. Daarvoor altijd 28. Vandaag dag 29. Maar ga er van uit dat ik ongesteld ga worden. De migraine komt al opzetten en de krampen zijn al aanwezig.

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hoe is het nu met alle dames?

7. Rombely

Rombely Niet meer actief

Dat is jammer @tilaena, ook al is het je eerste ronde. Heb je wel genoeg tijd om te bestellen voor de volgende ronde?

Hier gisteravond positieve ovulatietest, vanavond hopelijk klussen. Gisteravond kon niet.

Voor het intakegesprek moeten we dus zaad inleveren, dat wordt nog een uitdaging. Kan maar twee ochtenden in de week, maar m'n man gaat iedere ochtend heel vroeg weg. Is zzper en heeft aankomende maand een klus ver weg afgesproken. Stuurt ook een paar jongens aan dus eigenlijk kan hij niet zomaar een ochtend later beginnen. Eerder weg gaan kan wel, maar dat zaad moet echt sochtends? Pffff, ff over nadenken.

Ben ook benieuwd hoe het met de rest is.

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    oww dat wordt logistiek dan nog even alles uitvogelen rombely. Maar jullie vinden vast een oplossing!

Ja er is genoeg tijd om te bestellen. Als je een week van te voren besteld is het okay ivm dat het een betaling naar het buitenland is. Maar als je iets later bent kan je ze een mail sturen met je betalingsbewijs en dan komt het ook goed. Vorige keer had ik een woensdag opgegeven had 2 weken of 1,5 week van te voren besteld, en was het op donderdag al hier. Dus ze zijn behoorlijk snel met leveren hihi. Helaas zit mijn eisprong komende maand waarschijnlijk op een dinsdag dus dan moeten ze het maandag bestellen en dan idd hopen dat het weer met 1 dag hier is, anders misschien overwegen een maandje over te slaan of toch voor stikstoftank te kiezen ipv droog ijs. Keuzes keuzes haha.. Maar komt ook hier allemaal goed.

Rombely vindt dit leuk.
  9. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hier is het wel rustig, mijn slijmverlies is bruinig. Maar meer ook niet. Heb hoofdpijn vandaag. En ben erg moe. Sporten moet ik echt even niet aan denken en dat vind ik wel jammer, wel gaan zou echt tegen alle lichamelijke tekenen ingaan. Verloskundige zoeken. Dat moet ik. Maar daar heb ik nu zo geen zin aan. Pff. Man zei al, kunnen we het niet alleen doen. Dat is mij net een brug te ver. En ik denk ook steeds het is zo vroeg, waarom nu al die dingen al regelen als het nog mis kan gaan. Nu ik dit verhaal terug lees begrijp ik wel dat ik helemaal weer in mijn eigen cocon kruip. Ik vind het al irritant als mijn man s avonds veel tegen mij praat. Erg hé. Dan denk ik echt, wat een kletsmajoor. Hahaha.

Ik denk wel elke dag even aan @Bee80. Hoe gaat het nu met je?

Goh wat een gedoe Robeley, dat zou hier ook moeilijk zijn om met werk rekening te houden. En het is ook niet even iets waar je even bij je baas aanklopt.

Jammer tilaena! Laat de menstruatie dan ook maar komen hé, dat lucht vaak ook nog weer ergens op, hup naar de volgende ronde.

10. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Hallo dames, ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen. Ik ben 38 jaar en we hebben nog de wens voor een 3e kindje. Ik ben moeder van twee meiden. Ik merk dat er een hoop onzekerheid is. Niet alleen vanwege mijn leeftijd maar ook omdat op het moment dat we besloten te stoppen met de pil ik na een nierbekkenontsteking en een leverontsteking pfeiffer bleek te hebben :(. Een zwangerschap is dan niet direct de ideale situatie maar gezien mijn leeftijd heb ik besloten me daar bij neer te leggen. Nu de derde ronde en we wachten af.

Raket78, Kris81 en Lafelife vinden dit leuk.
  11. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Leuk dat je mee komt kletsen. Hebben die twee dingen nog met elkaar te maken? Wel balen, pfeiffer is echt uitzieken toch? Slechte combi pfeiffer en moeder zijn/ worden. Hopen dat je er snel doorheen bent.

12. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Sinds mijn tweede dochter heb ik chronische blaasontsteking. Het virus van de pfeiffer heeft waarschijnlijk mijn afweersysteem naar beneden gehaald waardoor de blaasontsteking niet genoeg onder controle gehouden kon worden. Leverontsteking kan een bijwerking zijn van pfeiffer. Klopt geen fijne combi en dank je.

13. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Jemig, heel vervelend. Mijn broer heeft als 17 jarige tijdens pfeiffer, dat wisten we toen nog niet, hersenvliesontsteking gekregen. Gelukkig helemaal weer bovenop gekomen. Zo zie je dus dat weerstand zo belangrijk is om een ziekte op te kunnen vangen.

14. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Jeetje heftig zeg! Fijn dat je broertje er toen weer goed doorheen is gekomen. Het lichaam is een heel kwetsbaar zie je dan maar weer.

15. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Welkom! Heftig zeg! Ik had pfeiffer toen ik 30 was en ik moet bekennen dat dat niet misselijk was!

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo, ik heb gisteren intake gesprek gehad in Dusseldorf. Prettige en zeer kundinge mensen daar.

Ik heb waarschijnlijk een niche overgehouden nav de keizersnede 3 jaar geleden, wat nu dus voor een langere menstruatie zorgt....er werd in dd geadviseerd om dat eerst te laten verhelpen dmv een hysteroscopische operatie hier in NL. Dus daar afspraak voor ingepland in het UMC in Utrecht bij dr. Emanuel. Die schijnt een ware autoriteit te zijn op het gebied van niches, verklevingen, Asherman etc. Een niche zorgt voor een ongunstig klimaat in de bm en de infectiecellen die daarbij vrijkomen tasten zaadcellen aan en verminderen kans op innesteling etc. Google maar eens, interessant!

Ook nog bloed afgenomen om mijn hormoon onderzoek uit NL compleet te maken. Dus nu nog geprikt voor schildklier en bijnierfunctie, maar daar verwachtte hij niets schokkends van omdat ik daar geen bijpassende klachten voor heb.

Verder natuurlijk over mijn amh en fsh gehad en dat in combinatie maakt het idd al erg lastig om natuurlijk zwanger te worden op korte termijn, zeker in combinatie met die niche.....

Maaaarrr, nu komt het stomme van dit verhaal......na de operatie aan mijn niche mag je 3-6 maanden niet zwanger worden aaaaargh.

17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Huh vreemd ik kreeg geen meldingen meer.
    Gezellig veel gekletst en veel gebeurd zie ik.

Hier zitten we op het O zo fijne wachtbankje ;)

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @missm welkom en vervelend van de pfeiffer en alle bijkomende zaken maar ik hoop dat je snel zwanger mag worden en alles goed mag gaan

@78Sandra wat fijn dat ze nu een mogelijke oorzaak hebben gevonden en er iets aan kunnen doen om een beetje een extra gunstig klimaat weer te maken om zwanger te worden. Alleen dan weer balen dat je 3 tot 6 maanden moet wachten om zwanger te worden. Ik neem aan dat dit is om de baarmoeder goed te kunnen laten herstellen. Wat op zich logisch is want hij moet straks als het goed is, toch een kindje gaan dragen, maar ik snap dat het ff flink balen is!!!

Hier nog steeds negatieve testen. En geen ongi. Laatste halfjaar was cyclus 27, 28 , 30 of 31 dagen. Dus ga er maar vanuit dat het deze maand weer een lange cyclus is van 30 of 31 dagen. Vandaag dag 30. Laatste testen vandaag gebruikt en denk dat ik maar geen nieuwe ga halen. Mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn dan ga ik wel even naar de ha voor een bloedtest. Maar ik verwacht dat het vanavond/vannacht of morgenochtend wel komt.

19. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ok dat is wel een heel logisch verhaal. Niet leuk natuurlijk maar ze kunnen wel wat voor je doen. Zal heel frustrerend zijn het niet zwanger mogen worden daarna. De knop zet je niet zomaar uit. Ik zou denk ik op naaicursus gaan ofzo . Zorgen dat je goed druk bent.

20. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Jammer van de negatieve testen. Maar als je zeker bent van je eisprong is een langere LF wel gunstig.

Deel Deze Pagina