Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @Wachtbankiemuts , ja, dat kan. Het is zeldzaam, dat wel. Ik heb nooit een echte miskraam gehad, ik werd toen weer zoals gewoonlijk na 7 dagen weer ongesteld. Na twee weken vloeien was ik het zat en test gedaan en die was positief. Mijn hcg is toen gemeten zat tegen de 30 aan en er was toen ook al weer een grote follikel te zien. Ik had die ronde een vroeg eisprong maar die was niet goed bleek bij bloedtest. Het kan nu trouwens ook goed zijn dat je zwangerschapstest reageert op een naderende eisprong.

@Rombely , hier gaat het goed! Echo bij kliniek en intake vk al geregeld. Nog twee weken geduld en dan kijken of alles goed zit. Fijn dat je weer positief de volgende ronde in gaat!

tilaena en Rombely vinden dit leuk.
  2. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Hier het eerste rood weer gespot. Op naar ronde 16. Merk dat ik er langzaam wat hoop in verlies. Over twee weken naar de gyn om IVF traject te bespreken. Ik neem even wat afstand. Hopelijk gaat het dan psychisch wat beter. Misschien kom ik binnenkort wel even kijken hoe het met iedereen is, maar tot die tijd allen veel succes!

3. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte jackie
    De leeftijd geeft ook spanning en druk ik weet er alles van

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Doe rustig aan Jackie, het is psychisch ook zwaar. Ik vind het al zwaar, laat staan als je voor je eerste bezig bent... Hopelijk kunnen jullie snel aan ivf beginnen als dat dan toch de weg moet zijn.

@Kris81, Fijn dat het goed gaat.

@Bee80, heeft het doorgezet of heb je nog hoop?

5. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Sterkte Jackie. Even afstand nemen geeft misschien weer wat lucht.

Pfff ja ik heb geen idee hoe het ervoor staat hier. Vanaf maandag dus roze en bruinverlies maar heel minimaal. Echt paar druppels maar. Dus ik had weer wat hoop. Maar gisteren was het meer dus dacht dat het doorgezet had, echter stopte het weer. Vanmorgen hetzelfde. Toen een mini-tampon vol, maar nu is het weer gestopt. Zeer frustrerend. Ik weet nu wel zeker dat het door gaat zetten hoor, maar dan mag het ook wel opschieten. Ik vind dit maar gemeen.:(

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
  7. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ja gisteren toch maar testje er tegenaan gegooid hoewel ik er niks van verwachtte. Inderdaad sneeuwwit.

8. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Eindelijk rood. Waarom moest mijn lichaam nou zo moeilijk doen :mad:

9. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Jackie333 sterkte en doe wat goed voel voor jou.

Hè bah vervelend @Bee80 ook nog en dag eerder dan verwacht. Hopelijk maak je jezelf niet gek en denk je dat het door de wijn komt. Dat is natuurlijk niet zo. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

Bee80 vindt dit leuk.
  10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    He verdorie. Irritant he, als je lichaam je zo voor de gek houdt.

Bee80 vindt dit leuk.
  11. Rombely

Rombely Niet meer actief

Bee80 vindt dit leuk.
  12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    balen bee80. Op naar de volgende ronde maar.
    jackie doe vooral wat goed voor jezelf voelt.
    Fijn kris dat alles goed gaat en dat de afspraken staan!!

hier sinds vrijdag de stikstoftank in huis. Maar ovu testen nog spier wit. Hoop dat ei voor de 27ste komt want dan moet uiterlijk de tank terug. Zelf verwacht ik hem rond woensdag als ik kijk naar de afgelopen 3 a 4 maanden, dus afwachten maar....

13. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik heb vandaag de nipt uitslag gekregen en die was goed. Inclusief nevenbevindingen dus dat is wel heel fijn en kunnen we verder.
    Onze jongste dochter krijgt ook al haar vermoedens en nu kunnen we het haar vanavond dan ook vertellen. Superleuk.

Bee80, tilaena en Kris81 vinden dit leuk.
  14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    wat fijn dat alles goed was lafelife!!!!! veel plezier met vertellen

Lafelife vindt dit leuk.
  15. Rombely

Rombely Niet meer actief

Fijn @Lafelife! En superleuk om het aan je dochter te gaan vertellen.

@tilaena, je ei al in zicht? Zal wel heel spannend voor je zijn nu.

Hier weet ik nog niet of ik m'n ei heb gehad. Denk het wel. Vrijdagmiddag begonnen met testen, die heb ik niet meer maar die was licht. Linkse test is van zaterdagmiddag, daaronder zondagochtend, zondagavond en vanmorgen. Vanavond nog maar een keer testen denk ik. Heeft de concentratie van je urine invloed op je streepjes? Ik dacht het niet. Ik verwacht eigenlijk morgen pas m'n eisprong op z'n vroegst en geen vruchtbaar slijm gehad. Zou dan een vroege eisprong hebben gehad?

Bijgevoegde bestanden:

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    lastig die testen rombely. zit niet echt een knaller tussen als ze flink gaan aflopen is de kans dat ie al geweest is. Maar dat zegt niet alles. Niet bij iedereen loopt ie netjes op en af, bij sommige mensen knalt ie ineens uit het niets. Dus vind het erg lastig er iets over te zeggen. Hier zijn alle ovutesten nog nagenoeg wit. Maar ik verwacht hem dan ook pas woensdag ofzo dus ik test gewoon nog even door hihi.. heb vorige week maandag gestest 1x en sinds woensdag ong 2x per dag. Maar nog niets te zien, dus ga niet uit van een vroeg ei, eerder een normaal of laat ei.

Kris81 vindt dit leuk.
  17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @Lafelife , aah wat een fijn nieuws!!

@Rombely , aan je testen kun je inderdaad niet zo veel aflezen, er zit niks bij dat op een knaller lijkt... misschien dit keer een late eisprong? Ik zou nog even doortesten denk ik. Bij mij kwam zo ook wel eens uit het niks alsnog die knaller.

Lafelife en Rombely vinden dit leuk.
  18. Rombely

Rombely Niet meer actief

Denk dat mijn testen aflopen nu en ik m'n piek zaterdagavond is geweest. Zou mooi zijn, hebben we op de goede tijd geklust :D. Morgenavond nog maar een voor de zekerheid doen, ben benieuwd. Hieronder de testen met die van vanavond erbij. Bovenste is de laatste

Bijgevoegde bestanden:

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hoop het voor je! Zou toch ook nog even doortesten denk ik...

20. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Geen meldingen meer :confused:
    Maar goed, ik ben jullie niet vergeten hoor.
    Ik heb klein beetje terug gelezen. Straks ff de rest. Las dat iemand schreef dat ze wijn gedronken had. Ik had denk ik dag of 5 voor ik positief testen ook gedronken, en dat was behoorlijk met een vriendinnetje op stap en ik was losss Haha heerlijk. Dat was dus een mooie afsluiter van de alcohol.
    Afgelopen weekend met de familie uit eten geweest. En ja heel erg het viel dus op dat ik niet dronk. Hoorde ik achteraf had mijn moeder tegen iemand gezegd Haha. Niet zelf tegen mij, dus laat ik het maar. Wij vinden het echt nog te vroeg om het van de daken te schreeuwen. As maandag 1e echo. Dan vind ik het nog spannend. Vorige keer was die ook goed. Bij de 2e echo was het mis.
    Verder voelde ik tot 6 weken helemaal niks. Was ook best gek. Nu wel ineens, weeïg gevoel, borsten exploded, ben een grote hormoonbom ;) maar vind het helemaal geweldig.
    Voor jullie dames blijf erin geloven, hoe moeilijk soms. X

Kris81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina