Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Stress kan best een factor zijn ja. Daar zou ik niet van opkijken. Maar dat maakt het er niet makkelijker op haha

2. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Nee daar heb je nu weinig aan. En die tijdsdruk is echt wel een extra dingetje zeg. Je hebt het zelf niet in de hand. Dat is enige dat ik eigenlijk kan zeggen.

3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Oh, wat balen zeg. Zou me ook niets verbazen als het bij jou door de stress uitblijft ofzo, want wat zal dit slopend voor je zijn. Hopelijk héél snel zomaar een knaller. Wanneer kan je dan insemineren na je positieve test?

4. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,
    De laatste ronde (die eindelijk raak was) was wel op vakantie. Maar vanaf testen ook elke dag gedaan. Met 1 dag overgeslagen omdat we beide echt heel moe waren. Ook na de sex blijven liggen met mijn benen in de lucht Haha hilarisch ml heeft er een foto van gemaakt. Hij zei toen nog leuk voor het nageslacht hahah. Deze ronde hadden we ook echt samen gedaan. Vorige rondes wilde ml niet weten wanneer de test knalde, vond ik best lastig. Goed met hem over kunnen praten. En dat heeft eindelijk zijn vruchten af geworpen. Al vind ik het nog heel spannend hoor. Dit is nog steeds geen garantie. We een stapje dichter bij. We gaan het zien maandag.
    Fijne dag lieve dames X

Lafelife en Kris81 vinden dit leuk.
  5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    24 uur na knaller is het beste. Streepjes zijn nu wel zichtbaar maar nog geen knallers en ben ook minder naar wc geweest. Hoop op morgen. Zo niet dan ga ik zondagnacht toch insemineren want maandag gaat de tank terug

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat shit dat het allemaal zo uitloopt @tilaena , dat kun je nu juist niet gebruiken :mad:.

@Cinsam , we lopen bijna gelijk :).

Hier dinsdag de echo bij de fertiliteitskliniek. Ik vind het spannend. Tot nu toe geen tekenen dat het mis kan zijn hoor maar ik heb zo'n vervelend gevoel dat het eerst nog eens mis gaat voordat het echt raak is zeg maar. Stom he.

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Kris ik kan me je gevoel heel goed voorstellen na alles wat je hebt meegemaakt. Maar ik duim gewoon dat je een hele mooie goede echo te zien krijgt! !!

Hier lijkt er Schot in te zitten. Om 00.40 had ik donkerte test tot nu toe. En ervoor had ik echt ovu steken en klachten. Dus ga er beetje vanuit dat dat mijn positie test was. Dus vanavond insemineren en dan denk ik zondag avond met 2de rietje en dan kan maandag de tank mooi terug. Heb ik deze maand toch een heel laat ei. Onderste test is met ochtendurine en nog nat.

Bijgevoegde bestanden:

Kris81 vindt dit leuk.
  8. Rombely

Rombely Niet meer actief

Gelukkig @tilaena! Zou vandaag nog wel even doortesten, weet je ook zeker of hij weer afloopt. Hoop inderdaad dat dit je piek was!

@Kris81, vervelend dat je zo'n gevoel hebt. Hopelijk dinsdag een mooie echo en is je gevoel dan ook goed.

@Lafelife, inmiddels al kunnen vertellen?

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
  10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Had kwart voor 8 vanavond een knaller. Dus wil proberen morgenochtend rond 8 uur te insemineren en morgenavond rond 8 uur. En dan duimen draaien. Hoop alleen dat ik oma zo gek krijg vroeg op te staan. Want met zoontje in huis wordt het lastig om 8 uur in de ochtend of moet hem voor YouTube en/of tv zetten en zeggen dat mama even op bed moet blijven en hij wel met me mag praten maar de kamer even niet in mag ofzo lol...

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Foto

Bijgevoegde bestanden:

Bee80, Rombely, Lafelife en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jaaa, dat is em! Top!

13. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Super! Wat een timing en opluchting zeg.

14. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ja! We hebben het inmiddels aan onze jongste dochter verteld en ze moest eerst huilen om alle aandacht die ze kreeg. En toen ze uitgehuild was zei ze dat ze het niet begreep. Toen heb ik wat foto’s laten zien op internet hoe het er binnenin nu uitzien. Toen begon het te dagen. Daarna hebben we het laten rusten. En de volgende dag begon ze wel wat te praten over dat ze dan grote zus wordt en dat haar broertje dan ook broer wordt. Ze wil het liefst nu een zusje maar een broertje mag ook wel.
    Inmiddels ook mijn ouders verteld en die zijn ook verrast natuurlijk. Mijn vader vooral heel blij en wil het nu de hele wereld vertellen. Nu mijn broer en zwagers nog. Denk dat ik morgen even bij mijn broer langsga en dat mijn man zijn broers maar moet bellen of even alleen langsgaan.
    Gisteren een kinderwagen van marktplaats gekocht. Onze oude was echt op. Zelfs afgeknapt. Nu een mutsy. Als ik die spulletjes dan allemaal weer zo ziet krijg ik de kriebels wel weer. Maar eerst nog wat obstakels door voor we zover zijn!

Bee80, Rombely en Kris81 vinden dit leuk.
  15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Leuk en spannend voor je dochter. Fijn dat het allebei de geslachten goed zijn :) maar snap wel dat ze een zusje wil als ze al een broertje heeft hihi dan heeft ze er van elk 1. En fijn een nieuwe wagen en dat je ouders blij reageren!

Lafelife vindt dit leuk.
  16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Testen worden nu lichter maar vanochtend met ochtendurine nog een knaller. Weet alleen niet hoe serieus ik die moet nemen omdat het ochtendurine was. Dus ik twijfel tussen vannacht insemineren of morgenochtend als zoon naar school is.

Bijgevoegde bestanden:

17. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hmm, op mijn gevoel zou ik morgenochtend doen. Je ei is nog niet gelijk gesprongen, dan zit je er toch dichter bij lijkt mij. En je hebt al een keer gedaan toch?

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Vanochtend om 9 uur ja

19. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Je hebt dan wel een grotere spreiding. Maar je moet het zelf weten! Ik ben geen expert:)

20. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja hoor er was een mooi kloppend hartje te zien wat precies op termijn zat. Nog steeds zijn we heel behouden. Over 2 weken mag ik terug voor weer een echo. Ze zei ook als we daardoor jou onrust kunnen weg nemen doen we dat graag.
    Vanmiddag intake.
    Dank jullie wel heel lief dat jullie zo mee leven.

Bijgevoegde bestanden:

tilaena, Bee80, Kris81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina