Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Heb ei pijn maar rietjes komen vrijdag pas dus mag op zijn vroegst morgenavind een posi ovutest hebben haha... en hopen dat de tank ook daadwerkelijk vrijdag komt dan lol.

Hier af en aan griep enzo gehad van half november tot begun januari. Staken elkaar continu aan. Nu gelukkig beetje rustig.

2. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Pfff spannend weer zeg! Respect voor jou, want daar zou ik dus echt allemaal niet tegen kunnen he...ik hou van zekerheid :D Heel veel succes :thumup:

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Lijkt erop dat ovu posi zijn vandaag dus hopen dat het vrijdag binnen komt en dan direct insemineren.... duimen jullie mee?????

4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Duim echt superhard voor je!!!!

5. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Duim duim duim!!! :thumup:

6. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

@tilaena ik duim ook voor je. Hopelijk over 2 weken positieve test!

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    tnx dames, ga er zo nog even ovu test tegenaan gooien, als het goed is worden rietjes morgen verstuurd en komen ze vrijdagochtend aan. oppas is al geregeld zodat ik dan gelijk aan de slag kan haha... wel stom dat ei nu ineens eerder lijkt te komen maar goed... heb in ieder geval op dit moment flink pijn alsof ik ongi moet worden dus ei is iig nog niet gesprongen want dat gebeurd meestal pas als de pijn over is toch? pijn is de rijping van ei toch? *maybe wishfull thinking haha, hoop dat de test pas echt morgen super knalt hihi*

hoe is het verder met iedereen?????

8. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ja, hier ook altijd voel ik het en dan is die nog niet gesprongen hoor! Ben wel benieuwd naar je testverloop nog, wat spannend. Ik vind het ook echt knap van je allemaal.

Ik had gister op 8 dpo een witte test. Wist ik eigenlijk ook wel maar vindt het wel zwaar dat de mmm steeds dichterbij komt. Heel dubbel allemaal. En ik vind de afgelopen maanden iedere maand echt te lang. Het leeftijdsverschil wordt nu echt groot tussen de oudste en de baby (als die nog mag komen). Als het pas raak ik met iui dan is de kans groot dat het een 2019 baby worst en ik dan dus weer een jaar ouder ben. Ff lastig om te verwerken weer, of te wennen aan het idee:rolleyes:

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi allemaal, mag ik (af en toe) mee komen kletsen? Ik ben 39 en we "gaan" voor nr.3. mijn eerste kindje is overleden en nu hebben we een (draak van een) zoon , net 2 geworden. Ben gestopt met de pil maar doe deze x geen ovu testen en zo. Wil wel graag zwanger worden maar zoontje is een hele slechte slaper dus ben ook best moe en soms denk ik hoe gaan we dat in hemelsnaam doen "straks".. maar goed. Eerst maar eens zwanger worden ;)).
    Liefs C

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh sorry ik reageerde op een ander bericht zonder het te willen. Zit op telefoon en ben al lang niet op zp geweest dus moet weer even wennen;)).

Succes allemaal!!

11. luckynumber4

@Rombely wanneer ga je weer testen? 8 dpo was natuurlijk nog best vroeg, dus probeer hoop te houden, ook al snap ik dat dat steeds moeilijker wordt na zo'n lange tijd. Hou oud is jullie oudste?

@conejita wat erg dat jullie je dochtertje hebben verloren. Vreselijk. Wat vervelend dat jullie zoontje zo'n slechte slaper is. Hopelijk wordt het gauw beter.

@tilaena hoe was je test?

12. Rombely

Rombely Niet meer actief

Welkom @conejita. Wat erg van je dochtertje.
    Was je snel zwanger van je kindjes? En snap dat je met een slechte slaper beren op de weg ziet, maar dat gaat ook vanzelf wel lopen. Eerste jaren zijn sowieso pittig, maar je krijgt er zoveel voor terug!

@luckynumber4, oudste wordt eind van het jaar alweer 7. Weet dat dat nog prima kan maar had het me zo anders voorgesteld allemaal. Ik ga niet meer testen, nu nod afwachten tussen morgen en dinsdag.
    Wat voor behandeling krijg jij in het ziekenhuis? Andere zijn niet spontaan verwekt omdat je meteen terecht kan?

13. luckynumber4

@Rombely daar zit straks inderdaad best wat verschil tussen. Wel leuk voor hem (of haar?) Dat hij echt kan helpen en het heel bewust meemaakt.

Ik ga mijn implanon laten verwijderen,verder niks spannends gelukkig. Tot nu toe gezegend met spontane zwangerschappen, ook al duurde het bij de 1e 17 maanden. Maar goed, vergeleken met veel anderen mag ik niet klagen.

14. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    @tilaena ik heb geen idee. Ik voel mijn eisprong nooit. Maar ik blijf duimen!

@Rombely niet om je valse hoop te geven maar 8 dpo is ook wel heel vroeg he.

@conejita Welkom! Wat vreselijk van je dochtertje.

Hier geen nieuws. Behalve dat ik denk dat het weer niet raak is. Ik voel namelijk nu al de kenmerkende steekjes in mijn hoofd die normaal altijd mijn menstruatie aankondigen. En ik ben pas 5 of 6 dpo. :confused:

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Rombly, dankjewel. Ja wel snel zwanger, alle keren 3-4maanden spontaan zwanger geworden. (Ook nog 3 miskramen gehad).
    Wat is dpo ook al weer? Dagen na eisprong? 8 is wel vroeg, ik testte altijd laat licht positief.
    En misschien ga je dus iui doen?

Bee, steekjes in je hoofd? Oh wat apart hihi.
    Niet leuk natuurlijk... In welke ronde zit je?

Luckynumber, jij gaat voor nr 4 wauw. Ik wilde ook altijd een groot gezin. Lijkt me zo gezellig.

Tilaena, spannend altijd, rond je ovu! Zet ' m op! :)

16. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad. Heel vreemde steekjes...soort kleine stroomstootjes. :D Niet pijnlijk verder, wel irritant. Begint altijd een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden.
    Hier de 6e ronde alweer geloof ik. Daarvoor waren we ook wel bezig, maar niet echt serieus met ovulatietesten en zo. Meer met losse flodders zeg maar :roflmao:

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Welkom en wat erg van je dochtertje

Rombely 8 dpo is nog vroeg en bee het zegt allemaal nog niets op 6 dpo. Maar ik duim heel hard voor jullie!!!

Heb nog steeds wat pijn bij eierstokken. Onderste test nog nat dus kan n9g wat opkleuren maar was pas met 2de plas en weinig gedronken. Ben dus bang dat cyclusdag 19 posi was. Als morgenochtend tank komt moet ik dus direct insemineren en heel hard duimen. Want dan zit er minimaal 36 uur tussen volgens mij... maar ik test vandaag en morgen nog even door. Heb jog 9 testen en twijfel of ik er even een paar bij moet kopen.

Bijgevoegde bestanden:

18. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik zou ook zeggen dat cyclusdag 19 positief was. Maar voor de zekerheid nog even doortesten.
    Ik had vorige week ook dat ik ervan overtuigd was dat ie positief was, want een dag later was hij s morgens lichter maar 2 dagen later nog donkerder en daarna pas wit.
    De duimen draaien

19. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Tank?

20. OZ2014