Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ja is wel een andere test. Die van gisteren was van testjezelf.nu. Maar daar testte ik de vorige keer ook veel lichter mee dan met kruidvattest. Met kruidvattest kan je toch makkelijker de oploop checken dus vandaar die even gehaald. Ik probeer mijn hoofd koel te houden ja. Dus ga sowieso pas woensdag testen. Maar nu de test min of meer opgedroogd is lijkt het best wat :cool:

Jij veel beterschap he! Doe lekker rustig aan!

Bijgevoegde bestanden:

wondertje2015 en Lafelife vinden dit leuk.
  2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    bee80 als die woensdag wat donkerder is dan denk ik dat het wel goed zit hoor en we je mogen feliciteren hihi!!

lafelife fijn dat de baby het goed doet ookal voel jij je niet top. das het belangrijkste denk ik zo.

@Raket78 hoe is het daar? Gaat alles nog goed?

ik ben de 16de jarig. Afrekening komt rond het weekend van de energie dus dan weet ik ong of ik wel of niet kan gaan bestellen. Heb wel nog spaargeld achter de hand maar heb met mezelf een harde grens afgesproken wat er minimaal moet blijven staan aan spaargeld. Tenslotte weet je nooit wanneer je onvoorziene dingen tegen komt en heb al een zoon die straks ook een keer op vakantie wil en leuke dingen wil doen en dat moet ook gewoon blijven kunnen. Ga morgen of overmorgen even op mijn gemak de nl donor mailen waar ik contact mee had. Kijken of hij mijn bericht gemist heeft of van gedachten is veranderd. En dan zien we wel verder.

Bee80 en Lafelife vinden dit leuk.
  3. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Duidelijker dan je vorige testen toen het niet goed ging toch? Ik was de laatste keer niet zeker welke dag mijn ei was, maar achteraf met de echo was mijn eerste lichtste streepje 14 dpo, wel met middagurine, maar niet zo duidelijk als die van jouw nu! De tweede streep is van 4 dagen later met ochtendurine. Ik weet dat je niet vergelijken mag maar toch.

Bee80 vindt dit leuk.
  4. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ja klopt, nu is het streepje wel iets donkerder. Maar moet wel zeggen dat mijn urine vanmorgen heel erg donker, dus geconcentreerd was, omdat ik gisteren eigenlijk vergeten was om genoeg te drinken. Bovendien ben ik nu al wel 16 dpo of misschien zelfs wel 17. Dus ik hou nog maar een heel grote slag om de arm en kijk woensdag wel. Maar wel lief dat je dit zo stuurt :)

Lafelife vindt dit leuk.
  5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Tot nu toe gaat alles nog goed hier. Ben tussen 7 en 8 weken een paar keer misselijk geweest. Dat gaat nu beter, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik een beetje een idee heb wat mijn lijf wel en niet tolereert qua eten. Verder volop symptomen. Het zegt niet altijd wat, maar het is wèl een goed teken! Nog 3 à 5 weken tot de echo.

@tilaena Wat enorm balen dat het niet is gelukt deze ronde. Hopelijk krijg je het geld bij elkaar voor nog een poging. Misschien is een andere donor juist wel een goed plan.

@Bee80 Het is spannend bij jou zie ik. Ik duim voor je! De test ziet er in mijn ogen helemaal niet gek uit voor pakweg 16 dpo.

@conejita Welkom hier. Wat enorm verdrietig van je dochtertje...
    Ik woon ook in het buitenland; Canada!

Lafelife en Bee80 vinden dit leuk.
  6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @tilaena , jee wat een teleurstelling toch keer op keer en dan ook nog zoveel kosten er aan...

@Bee80 , dat ziet er hoopvol uit! Succes met testen morgen!

@Raket78 , ik wilde hier net even komen vragen of je al een echo hebt gehad maar zo te zien nog niet dus, dat duurt lang zeg...

7. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Helaas, het is niet echt opgelopen :(

Bijgevoegde bestanden:

8. Rombely

Rombely Niet meer actief

Heb je ze ook naast elkaar op de foto? Ik vind deze wel echt duidelijk. Maar de oploop is niet echt duidelijk denk ik.

9. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik zie inderdaad geen oploop. Streepje is wel duidelijk, maar eigenlijk geen verschil met vorige.

Bijgevoegde bestanden:

10. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    #1490 Bee80, 7 feb 2018
    Laatst bewerkt: 7 feb 2018
    Rechts is van vandaag btw. En nu lijkt het ineens op deze foto wel ietwat verschil, maar dat komt denk ik door het uploaden want op mijn toestel zie ik amper verschil. Sowieso gewoon te licht voor het aantal dpo lijkt me.

11. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik zie helaas ook geen oploop. Pffff, dat is een teleurstelling. Wat moet je nu verder doen, afwachten? Sterkte in ieder geval

12. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Geen idee, afwachten denk ik. Ik bel morgen of zo wel naar de huisarts, want moet toch een afspraak maken voor een doorverwijzing. Helaas :(

13. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ik zie wel iets verschil, maar inderdaad niet wat je nu hoopt. Zo jammer. Ik hoop nog op een wondertje voor jullie.

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hopelijk morgen wel een duidelijk verschil...

15. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ha meiden, hoe is het met jullie? Ik heb ook niet zoveel te melden hoor. Deze week is m'n eisprong, verwacht tegen het weekend. Omdat ik van het weekend bij m'n familie ben wil ik geen ovulatietesten gebruiken, dat vind ik niet fijn om zo stiekem te doen. Dus deze ronde geen testen, voelt best wel raar. Maar hopelijk dan ook wat minder druk. Laatste ronde dat we zelf proberen, dus wel spannend!

Kris81 en Lafelife vinden dit leuk.
  16. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Hoiii, ja jullie hebben geloof ik allemaal wel mijn topic gezien bij 'Ovulatie en Zwangerschapstesten', dus hier voornamelijk heel veel onzekerheid en wachten. Maar goed, dat hoort erbij. Nu maar duimen voor een positief resultaat.

Daar ga ik voor jou ook voor duimen @Rombely ! Zou toch fantastisch zijn als het op de valreep toch nog zelf lukt. En zo niet, dan ben je daarna in goede handen. Hopelijk nu inderdaad wat minder druk!

Kris81, Lafelife en Rombely vinden dit leuk.
  17. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hier gisteren een beetje spanning in mijn eentje, ik kreeg voorweeën. Normaal pas veel later in de zwangerschap en het was geen pufwerk, maar ik kneep em wel. Heb echt alleen op de bank steeds gezegd in mijn hoofd blijf alsjeblieft nog heeel lang zitten.
    Heb een beetje stress van de oudste twee op het moment. Zo moeilijk om te zeggen waar het nou vandaan komt. Krijg even geen grip op situaties, ze brengen zichzelf en anderen in gevaar, niet moedwillig maar toch. Heb nu even de touwtjes trak aangetrokken en ergens denk ik dat ze dat wel fijn vinden. Misschien toch de baby die komt, en dat ze nu bang zijn dat stukje aandacht te gaan missen, onbewust. Op school gaat het ook minder goed met klasgenootjes, oudste wordt wat gepest, vind ik, zij ook, maar leraar vind Het allemaal wel meevallen en vind dat dochter niet/nooit fysiek mag reageren en straft daar flink op. Heel lastig.

18. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Oef dat is even schrikken ja! Lekker rustig aan doen en probeer toch zo goed mogelijk te ontspannen. Wel lastig met je oudste kinderen zo...misschien kan je ze even ergens parkeren en een momentje voor jezelf pakken?;)

19. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Vandaag hadden ze schaatsles, ik heb ze gebracht, mijn ouders gekeken en weer thuis gebracht dat was al even lekker.

Bee80 vindt dit leuk.
  20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Bee80 hoe is het nu? al wat meer duidelijkheid? er zijn dames die traag hcg aanmaken? mijn test bij mijn zoon was nooit knal en de moeders voor moeders test ook niet echt, ik heb ook nooit op oploop gelet ofzo bij hem. na 2 kv testen en een digitale test en later de mvm test vond ik het allemaal best. En dat is allemaal goed gekomen dus ik duim nog voor je!!!

hier weinig te melden, voor de 3de keer geveld door de griep en vrij heftig. dinsdagnacht op de hap gezeten en gisteren nog bij de ha. Vandaag jarig maar vieren doe ik het niet. Voel me nog belabberd. Zoon is al sinds zondag bij oma zodat ik uit kan zieken en hij hopelijk gespaard blijft al ben ik bang dat hij ook weer aan het beginnen is. Houdt niet op, we zijn al sinds half november bezig zucht... qua poging deze maand sowieso overslaan, ook even niet testen enzo. Even rust in de tent en alles na de griep even op een rijtje zetten.

Deel Deze Pagina