Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ja 34 is indd nog wat vroeg alleen moet het wel verantwoordt zijn dat ze langer blijft zitten, en in mijn geval hebben ze voor 34 week gekozen. Indd ik ben helemaal gesloopt hebt hele diepe dalen gehad ben er elke keer boven gekomen. Maar gister was toch de mooiste dag van de afgelopen weken. Heerlijk genoten van mijn zoontje wat was hij blij mama te zien bij hem en niet in het ziekenhuis. Lekker achter thuis in het zonnetje gezeten lekker op mijn eigen bank gezeten. Nu nog 5 dagen en dan ons meisje ontmoeten en toewerken naar het samen thuis zijn.

2. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Hoi wondertje, goed dat je laat weten hoe het gaat. Fijn dat het einde in zicht is. Heel veel succes en ik duim voor een voorspoedige bevalling en een succesvolle weg naar samen lekker thuis :thumup:

3. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Hier (hopelijk) alles goed. Vrijdag termijnecho en dan zullen we het zien. Spannend dus!

Kris81 vindt dit leuk.
  4. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hopelijk is alles goed gegaan vandaag @wondertje2015. Laat je weten hoe het met jou en je meisje gaat? (als je daar aan toe bent pas natuurlijk hoor).

5. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hallo allemaal.

Ik wou jullie even laten weten dat 2 dagen voor de inleiding ons meisje besloot dat het genoeg was. Ze is dinsdagmiddag iets voor half 5 geboren na een vrij snelle maar pittige bevalling. Ze doet het heel erg goed ondanks dat ze nog zo klein is. Ze bewijst meer dan eens dat ze een echt vechtertje is. Ze is geen beademing nodig alleen zal ze wel even in een couveuse moeten blijven. Met mij gaat het ook heel goed en ben blij dat ze gezond op de wereld is gekomen. Later volgt een uit gebreid verslag.

Kris81, Lafelife en Bee80 vinden dit leuk.
  6. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie knokkertje @wondertje2015
    Zo fijn dat alles goed is!

wondertje2015 vindt dit leuk.
  7. Rombely

Rombely Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat ze het zo goed doet! En fijn dat jij je ook goed voelt. Hopelijk kunnen jullie lekker genieten van elkaar

wondertje2015 vindt dit leuk.
  8. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie dochter! Toch bijzonder dat ze twee dagen voor de inleiding zelf wilde komen.

9. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoi dames, lang geleden sorry. Ik ben met de laatste dagen bezig. Zo voelt het iig. Kan maar zo nog vier weken duren natuurlijk. Maar het rommelt al wat, verlies wat van de slijmprop af en toe. Beetje bij beetje begint in mijn hoofd de rust ook meer te komen. Werk sinds een week ook niet meer in de salon. Nu nog wel ff thuis hard aan het werk geweest en dat voel ik wel. Nog even genieten. En een beetje vervelen mag ook nog hoop ik stiekem. Tot gauw maar weer!

Bee80 vindt dit leuk.
  10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @wondertje2015 Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

Sorry dat ik de afgelopen maanden afwezig was. cyclus deed raar, dus ook niet geinsemineerd. En de afgelopen 4 a 5 weken waren nog al heftig hier qua stress en emoties. Zal weer af en toe proberen te komen kijken. En weer proberen een beetje mee te lezen.

Lafelife vindt dit leuk.
  11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @Bee80 feli met je zwangerschap!!

Bee80 vindt dit leuk.
  12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hier vandaag weer besteld dus dat wordt weer insemineren en duimen draaien. Hopen dat het raak is en dat mijn vader dat nieuws dan nog gaat meekrijgen, al denk ik niet dat hij er nog gaat zijn tegen de tijd dat de baby dan komt. Maar je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

13. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Heel spannend! Ik duim heel hard dat het raak is en inderdaad dat je vader dat nog mag meemaken!

@Lafelife hoe staat het ervoor? Succes met de laatste loodjes :thumup:

Ik geloof dat dit topic een beetje uitgestorven is helaas..
    Jammer zeg!

14. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Wat erg van je vader. Ik heb het niet meegekregen dat hij ziek is? Lijkt mij erg emotioneel allemaal.

15. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Gaat goed hoor. Mijn ouders zijn vanmiddag op vakantie gegaan voor vijf weken. Dat vind ik wel erg jammer dat ze er de eerste weken niet bij zullen zijn. Zaterdag heb ik de 40 weken gehaald. Tenzij het morgen gebeurd.
    Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

Inderdaad een beetje stil hier. We zijn ook een kleiner clubje:p

Bee80 vindt dit leuk.
  16. Rombely

Rombely Niet meer actief

Spannend @tilaena. Fijn dat je nu weer een ronde kan proberen. Ik gun het je ontzettend dat je vader het mee mag maken.

Ik ben ook nogal afwezig. Afgelopen maanden 3 keer iui gehad. 2e ronde had ik positieve testen (wel licht) maar werd toch ongesteld. Door het werk kunnen we aankomende maanden geen iui doen. Ons plan was tot aan de zomer iui en daarna waarschijnlijk stoppen. Nu weten we het niet. We gaan nog twee of drie rondes zelf proberen. Als de jongste na de zomer naar school gaat is het voor ons wel klaar. Leeftijdsverschil met de andere kinderen vinden we te groot worden en ook onze eigen leeftijd speelt mee. Aankomende tijd ga ik een gesprek met maatschappelijk werk in het zkh inplannen, ik loop nogal vast zelf met al m'n gedachten. Dus vandaar ben ik niet zo actief.

17. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    @Lafelife spannend! Voel je je wel goed? Inderdaad wel jammer dat je ouders er nu even niet bij kunnen zijn.

Hier gaat alles tot nu toe goed. Gisteren de uitslag van de NIPT gehad en alles is goed! Had wel vanaf dinsdag licht bloedverlies en heb gelijk een echo laten maken. De baby sprong vrolijk in het rond dus waarschijnlijk een bloedvaatje gesprongen. Maar was wel schrikken en hoop echt dat dit niet meer gebeurt want niet goed voor mijn zenuwen!
    Donderdag gaan we al spieken naar het geslacht. Zo benieuwd!

@Rombely begrijpelijk dat je hier nu niet zo actief bent. Ingrijpend allemaal. Veel succes en sterkte. Hoop dat het snel raak is en dat je rust krijgt in je hoofd.

18. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Dat snap ik heel goed. Hoe oud zijn jullie andere kinderen? Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. En hopelijk spontaan toch nog een positieve test.

Rombely vindt dit leuk.
  19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    sorry had ik hier niet gepost van mijn vader. Ja hij is ziek, zijn we paar weken geleden achtergekomen. Is niets meer aan te doen. Elke dag is er 1. Geen prognose. Kan vandaag afgelopen zijn, kan over een jaar zijn.

Rombely snap het wel. Hier vind ik eigenlijk leeftijdsverschil met zoonlief ook te groot worden en mijn leeftijd te oud. Binnenkort is mijn inseminatie potje op dus dan is het sowieso einde oefening en zal ik daar ook vrede mee moeten hebben. Ben nu 41. Dit is ook het laatste jaar dat ik het probeer. Heb altijd gezegd niet na mijn 40ste. Maar door omstandigheden liep dat even anders. Maar als het dit jaar niet lukt dan helaas. Dus kan me goed voorstellen dat je met iemand gaat praten ook.

lafelife spannend de laatste loodjes!!! Jammer van je ouders. zou leuker geweest zijn als ze het wel zouden meekrijgen.

bee80 schrikken van het bloedverlies, maar fijn dat alles goed is!!!!!

20. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hoi! Ik wil ook graag meekletsen!
    Ik ben Dicky, 35 jaar en ik wil samen met mijn partner zwanger worden van mijn 4e kindje, zijn eerste.
    Mijn ex, de biologische vader van mijn kinderen (meisje 13, meisje, 11 en jongen, 8) is niet meer in beeld. Erg lang en pijnlijk verhaal, maar als iemand het vraagt, wil ik het best vertellen, maar is nu even niet ter zaken doende.
    Ik ben nu 5 1/2 jaar samen met mijn huidige partner, die mijn kinderen zien als hun eigen vader. Hij is nu 45 jaar.
    We hebben het er al ruim een jaar over om samen tóch nog een kindje erbij te maken. Nadat eind vorig jaar mijn bloeding niet kwam in de stopweek van mijn pil, begon het toch te kriebelen. (Bleek niets aan de hand uiteindelijk).
    Ons huis is groot genoeg, mijn kinderen hebben allemaal ja gezegd en waarom ook niet. Net als ons huis is ons hart meer dan groot genoeg.
    Dus 30 maart gestopt met de pil, hoop frustratie verder, maar eindelijk mijn ei op 21 mei gevonden dmv ovutesten en tempen.

Deel Deze Pagina