Zwanger worden 35 Plus (35-40)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    welkom dicky en heel veel succes met proberen. Hoop dat het snel raak is.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  2. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hier zou vandaag mijn tank aankomen, maar net als met de kerst, onverklaarbare vertraging. Zal het weer wel zijn. Hij is vanochtend vanuit duitsland vertrokken maar nog niet in amsterdam aangekomen terwijl hij al bij mij bezorgd had moeten zijn. En nu zijn mijn ovutesten vandaag ook nog soort van positief. Ze bellen me om 2 uur terug. En hij garandeerde me dat ie morgenochtend geleverd wordt. Dat hoop ik dan maar anders heb ik 1250 euro voor nop uitgegeven deze maand :(
     
  3. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Wat erg tilaena:(. Hoop dat het toch nog op tijd komt.
     
  4. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoi dames. Afgelopen maandag ben ik bevallen van een zoon! We zijn helemaal dol verliefd op hem. De bevalling begon na de meest sjagrijnige dag in mijn zwangerschap. Het was zo warm benauwd. Mijn lijf ging al een paar dagen in staking en als ik ergens niet tegen kan is het wel helemaal niets doen. Ik dacht in de ochtend al laat het maar weer avond zijn. En weer geen tekenen van een naderende bevalling. Helemaal niets. Savonds half acht liep ik naar boven en mijn zoontje wilde getild worden. En terwijl ik tilde voelde ik vocht. Geen vruchtwater, meer dunne afscheiding. Daarna weer buikkramp, had de hele dag al diarree en eindelijk kwam er bloed met slijm. Ik ben nog nooit zo triomfantelijk blij om bloed met slijm geweest haha. Mijn zus ingelicht dat ze stand by moest staan voor het geval dat. Mijn zoontje naar bed gedaan. Vrij laat. Half elf kwam ik beneden en begon ik met krampen maar geen wegpuf kramp. Daarna ging het in sneltrein en kon ik mijn lijf bijna niet volgen in de fases van de ontsluiting. Zo snel. Verloskundige en mijn zus waren er rond 00:00 en om 01:11 is Ivar al geboren. In bad, zonder toucheren of hartje luisteren. De persdrang ging ook zo snel, ik kon er helemaal niets aan tegenhouden. Al met al niet de meest ontspannen, maar wel een bevalling om van te dromen natuurlijk. Hij is een heel rustig mannetje tot nu toe. Zo druk als hij in de buik was, zo rustig is hij nu.
    Nog drie dagen kraamzorg, en daarna weer alles zelf doen. Nieuwe fase, maar ik heb er zin in.
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  5. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Van harte gefeliciteerd @Lafelife! Wat een snelle bevalling zeg. Nu heerlijk genieten van jullie rustige mannetje!

    @tilaena, is het nog goed gekomen met de tank ?
     
  6. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    En natuurlijk welkom @Dicky34. Er wordt hier niet zoveel meer gekletst op het moment maar wie weet komen er nog weer dames bij. Succes deze ronde!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  7. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Dankjewel!
     
  8. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @Lafelife gefeliciteerd met Ivar!!!! fijn dat hij het zo goed doet. En dat was zeker een vlotte bevalling zo te lezen hihi.

    Het is denk ik nog goedgekomen. Mijn ovulatiepiek was op 31-5 tussen 12 en 14.15 die testen knalden mega. Ik heb de tank 1 juni alsnog gehad. Hij was gelukkig gevonden en gebracht rond half 11 in de ochtend. ik heb 1 juni rond 11 uur geinsemineerd, rond 23.30 en op 2 juni rond 11 uur. Had de 31ste en ook 1 juni nog eipijn. (al voel ik mijn darmen veel meer, beetje lastig onderscheiden, want heb al een week buikloop geloof ik hihi). Dus hoop dat ik op tijd geweest ben. 1 juni bij de magnetiseur geweest en ff gezegd dat ie wat extra energie erin moest proppen haha, zodat het bevrucht wordt en blijft plakken haha... hij zei tuurlijk met een knipoog hihi. Ben ook maar aan de vitamine e. Heb gehoord dat het de doorbloeding verbeterd en dat je meer kans op een plakker hebt, als je het van eisprong tot test slikt. Geen idee of het zo is, maar kwaad zal het niet kunnen hihi. Alle beetjes helpen. Nu dus op het wachtbankje.
     
  9. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    wachtbankje duurt lang... zucht... valt nog weinig van te zeggen op 5 dpo maar denk niet dat het raak is. De krampen en pijnscheutjes etc zijn al weer aanwezig, dus zal wel ongesteld worden, same old als altijd dusse... maar goed,.... nog 5 a 6 dagen te gaan tot nod.
     
  10. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ah tilaena, is nog zo vroeg. Eigenlijk kan je nu ook nog niets voelen. Dus maak jezelf niet gek. Maar ik snap je helemaal.
     
  11. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    is ook zo. is soort van zelf bescherming. van het ergste uitgaan kan het alleen maar meevallen.
    hoe doen alle babies het?
     
  12. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Mijn baby doet het heel goed. En ikzelf ook. Knap alweer aardig op. Hij heeft alleen zijn dag nachtritme nog een beetje omgedraaid. Maar ik mag echt niet klagen hij huilt alleen als ik echt de eerste hongersignalen mis. En in de nacht als hij dan wakker is is het geen onrust maar veel geluidjes maken, zolang ik hem maar wel aanraak of vasthoud.
     
  13. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @Lafelife wat fijn dat jullie het beide zo goed doen!
     
    Lafelife vindt dit leuk.
  14. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jou? 8 dpo?
     
  15. tilaena

    tilaena Fanatiek lid

    11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    hier niet gepakt, gewoon ongesteld geworden, weer 2 dagen eerder dan normaal en een licht tuurstreepje. Denk wel bevrucht maar gelijk afgevoerd ipv innestelling omdat ik eerder ongi werd dan normaal. Deze maand waren we er ff lekker een weekje tussenuit rond ei dus deze maand niet. Was aan het zoeken online naar een donor maar daar ben ik alweer van genezen. lopen hoop rotte appels rond. Heel misschien volgende maand een laatste poging via dk en dan is het geld op.
     
  16. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Wat jammer zeg, als je wel een streepje hebt. Dus dan kan het wel blijkt! Lijkt me een hele lastige zoektocht om een donor te vinden. Hopelijk kan je nog een ronde met de Deense donor doen.
     
  17. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Oh jeetje, ik heb vanalles gemist! Ik kreeg geen meldingen meer dus ik dacht dat dit topic nu echt helemaal uitgestorven was. Maar nu lees ik dus dat @Lafelife al een maand een baby heeft! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat!

    @tilaena wat frustrerend zeg, wel een streepje wat dan niet doorzet :( Hopelijk volgt er nog een kans!

    Hoe gaat het met jou @Rombely ?
     
  18. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Haha ja al een maand al vijf weken zelfs! Hij krijgt spek en past echt niet meer in 50 en 56 is eigenlijk al precies goed waardoor ik met wasbare luiers al aan de 62 zit. Word ik gewoon een beetje sip van als ik die lieve kleine pakjes zie. Morgen komen mijn ouders thuis van vakantie, dan gaan zij hem voor het eerst zien. Vind ik best een beetje spannend, gek hé. Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Echo ook goed?
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  19. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Haha ja ik had echt nog wel aan je gedacht want wist natuurlijk dat je rond die tijd moest bevallen. Maar omdat ik geen meldingen meer kreeg dacht ik dat dit topic afgesloten was omdat er te lang niemand gereageerd had. En nu is je baby alweer 5 weken en groot :D Ivar...leuke naam! Tuurlijk is dat spannend om je kind voor het eerst te showen aan je ouders! Veel.plezier!

    Hier alles heel goed! 20 weken echo helemaal goed en het is (nog steeds) een meisje :)
    Echt helemaal nergens last van (gehad), hopelijk blijft dat zo tot en met de bevalling ;)
     
  20. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Tot met en na de bevalling;) . Naweeën zijn hier de ergste. Maar alles is zo vergeten als je je weer beter gaat voelen. Lang niet iedereen krijgt ze. Wat fijn een meisje, kan je zo leuk kleertjes voor kopen:D. Geniet ervan!
     
    Bee80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina