❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Roanna - 30 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 14-02 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Momof2girls19 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2 - NOD 27-02 Angelaa1988 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 2 - NOD 07-03 JufM - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 - nod? Zwangerlijstje: Lotion - 27 jaar - derde kindje Emmlinayano - 27 jaar - derde kindje Afspraaklijstje: Emmlinayano - 8/3 eerste echo Emmlinayano - 29/3 termijnecho ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
Dankjewel! Je kan een vroege test proberen, bij mij was die vroege test ook echt heeeeel licht positief.
Nee ik heb besloten om eerst mijn nod af te gaan wachten nu (in het weekend test ik toch niet zo gauw, dus moet lukken )
11dpo en vanmiddag wat roze verlies Zou mijn menstruatie nou zo vroeg gaan beginnen dan? Hoeft eigenlijk pas maandag of dinsdag te komen
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Roanna - 30 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 14-02 Momof2girls19 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2 - NOD 27-02 Angelaa1988 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 2 - NOD 07-03 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 06 - NOD 17-03 JufM - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 - nod? Zwangerlijstje: Lotion - 27 jaar - derde kindje Emmlinayano - 27 jaar - derde kindje Afspraaklijstje: Emmlinayano - 8/3 eerste echo Emmlinayano - 29/3 termijnecho ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
Hoiii, Hier goed hoor, weer met ovu testen begonnen en tempen. Ben heel benieuwd haha. Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
Hoii meiden, Hoe gaat het hier? Ik kreeg helemaal geen berichten meer dat er gepost was, vandaar nog geen reactie van mij. Hier weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Weer met ovu testen begonnen en tempen. Ben heel benieuwd
Heyyy hier gaat het ook goed! Nergens last van.. alleen heel vermoeid. Kom je al in de buurt met een positieve ovu test?? Ik ben aan t aftellen naar 8 maart, ben dan rond de 7 weken. En krijg dan een echo. Zo spannend! Hoop dat dit keer alles goed is
Ik doe (zoals verwacht) ook mee met de volgende ronde. Vrijdag nog hoopvol en een testje gedaan (1 dag na NOD) maar bleef Omowit. En ja hoor, dagje later kon de rode vlag uit. Jammer maar helaas...
Hoop dat het deze maand raak is! Ik ben in Januari voor het eerst begonnen met ovutesten en gelijk raak. Moet zeggen dat we het ook echt vaak gedaan hebben. Ik ga duimen voor jullie allemaal!!
Jij nog een keer gefeliciteerd (Nu dan echt hè ) Vind je het ook zo lang duren tot je dan naar de vk mag voor echo? Ik was bij mn andere twee kinderen echt aan het aftellen tot ik eindelijk mocht.. Net of het dan pas echt werd ofzo.
Dankjewel! Ik heb in december helaas een miskraam gehad.. was rond de 8, 9 a 10 weken. Dit weten we niet zeker omdat ik mijn laatste menstruatie niet meer wist + op de dag van de echo was er niks te zien.. (miskraam was al opgang, bij thuis komst kreeg ik bloedverlies & 4 dagen daarna heb ik het vruchtje verloren) Nu mag ik 8 maart (ben dan ca 7 weekjes) al voor een echo heen. En vind dit al te lang duren Ik heb idd ook nooit echt ergens last van gehad (gelukkig) pas nr een echo was het wat jij zegt voor mijn gevoel ook "echt".
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Roanna - 30 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 14-02 Momof2girls19 - 31 jaar - derde kindje - ronde 2 - NOD 27-02 Angelaa1988 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 2 - NOD 07-03 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 06 - NOD 17-03 JufM - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 - nod? Zwangerlijstje: Lotion - 27 jaar - derde kindje Emmlinayano - 27 jaar - derde kindje Afspraaklijstje: Lotion - 6/3 eerste echo Emmlinayano - 8/3 eerste echo Lotion - 27/3 termijnecho Emmlinayano - 29/3 termijnecho Lotion - 16/4 intake ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*