❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Roanna - 30 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 14-02 Momof2girls19 - 31 jaar - derde kindje - ronde 3 - NOD 01-04 Angelaa1988 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 2 - NOD 07-03 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 06 - NOD 18-03 JufM - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 - nod? Wens09 - 30 jaar- derde kindje - ronde 1- nod 21-03 Zwangerlijstje: Lotion - 27 jaar - derde kindje Emmlinayano - 27 jaar - derde kindje Afspraaklijstje: Lotion - 6/3 eerste echo Emmlinayano - 8/3 eerste echo Lotion - 27/3 termijnecho Emmlinayano - 29/3 termijnecho Lotion - 16/4 intake ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
Hey dames.. wat spannend allemaal!! En @Angelaa1988 wat jammer van je contract zeg.. hopelijk straks goed nieuws! Ik ga duimen voor jullie! Hier gaat het eigenlijk wel "goed" ik ben de hele dagen vermoeid en met vlagen misselijk (niet braken gelukkig) Vrijdag ben ik rond de 7 weken zwanger en heb dan me 1e echo. Vind het zoooo spannend nr de laatste keer (miskraam) Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. en hopen dat het snel vrijdag is, dat alles goed is.
Hallo allemaal, Ik heb gister mijn eerste echo gehad met 7+1 Het is nog zooo klein maar het hartje klopte mooi gelukkig! Hoe gaat t hier??
Er waren 2 holtes te zien. In 1 zit een kindje met kloppend hartje de andere zag er rommelig uit maar er was vocht in te zien en verder kreeg ze em niet goed in beeld. Er is sowieso een 2e in aanleg geweest maar zoals het er nu uit zag is dat vroegtijdig fout gegaan. Die holte zal met de volgende echo weg zijn of ik krijg tussendoor een bloeding. Ze verwachtte niet dat er bij de volgende echo ineens 2 kindjes te zien zouden zijn.
Ohh meen je niet, dat is even schrikken. Al is het natuurlijk wel heel mooi dat er een kloppend hartje te zien is. Spannend. Krijg je nu snel een volgende echo of blijft dat normaal? Jullie allebei in ieder geval nogmaals gefeliciteerd
Twee kloppende hartjes meiden wat fijn! Lijkt me toch schrikken @Lotion dat het er even twee waren. En ook best verdrietig even of niet? Ik dus in eerste ronde, vorige week ovulatie week zeg maar volgens het schema (voor zover dat bestaat). Had wat ovutestjes gedaan maar alleen maar super lichte streepjes... Op een gegeven moment maar mee gestopt. wel vruchtbaar slijm en pijn in m’n linker eierstok. Zaterdag nacht even heel erg, dus misschien toen gesprongen? Of had ik dan toch echt wel dikkere streepjes moeten hebben? Weten jullie dat? Wel 3x seks gehad vorige week. Dus tja.. wat denken jullie?
Oh jeetje dat is schrikken! Gelukkig wel een kloppend hartje gezien, maar zo heftig lijkt me dat om te zien. Hoop dat t bij de volgende echo mee valt.
Ik had bij mijn ovutesten de 2e en 3e dag best een duidelijke streep. Maar het kan best zijn ondanks de testen dat je als nog je eisprong hebt gehad en op het goede moment seks hebt gehad.. spannend!!
Omg wat kan je hoofd je voor de gek houden zeg! ! Ik was er stellig van overtuigd dat ik bij de oudste twee binnen 3 maand zwanger was . Blijkbaar voelde dat toen gewoon erg snel, want ik heb net (met heel veel moeite) mijn oude account berichten hier op zp opgezocht, en wat blijkt? Ik was bij de oudste in ronde 7 zwanger en de jongste in ronde 5 Echt serieus .. Vind het heel bizar dat ik dacht dat het beide binnen 3 maand was Maar goed, ben blij het te hebben gevonden, want maak me nu wel iets minder zorgen over nu.. Was stiekem wat ongerust over of het nog wel zou lukken (ja, wat wil je als je denkt veel langer bezig te zijn dan met de andere twee) Echt bizar dit Ik dacht ik wil het hier toch ff melden ben helemaal onder de indruk dat ik het blijkbaar zo anders in gedachten had
Hihi bij mijn oudste heeft het 2.5 jaar geduurd, toen zij een half jaar was, werd ik zwanger van mijn zoontje. Nu na de miskraam 1x ongesteld geweest en weer zwanger. Echt door de ovu testen, dit was ook mijn eerste keer dat ik ze überhaupt gebruikt had. Vind het echt spannend voor jullie allemaal! En hoop snel positieve testen te zien
Ik heb m’n ei dus niet gevonden en weet dus ook niet wannee m’n nod is. Lekker irritant! Wel weer fijn allerlei symptomen uiteraard: Krampjes Duizelig Verhoogde hartslag volgens m’n Fitbit (laatst een topic over geopend of die plotseling piek/stijging een symptoom kan zijn. Mijn rusthartslag is normaal 68 en nu 70+. Vroeg me af of dat een beetje r zelfde werkt als met temperatuur zeg maar) Ben ik de enige op de wachtbank?