❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Zwangerlijstje: Afspraaklijstje: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
Haha erg he. Ik gebruik nu action. Had eerst kruidvat idd maar die heeft me keer vals gegeven haha fus sindsdien action heb net een voorraad ingeslagen
Helaas blijken de kv 2v5 niet zo betrouwbaar meer. Predictor zijn de beste nu zoals je hier overal leest
[="Langmuts, post: 22107309, member: 112715"]❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Angela - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 - NOD 4-2 Zwangerlijstje: Afspraaklijstje: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
NOD - lijst: Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Zwangerlijstje: Afspraaklijstje: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Angela - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 - NOD 4-2 Emmlinayano - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD ca. 14-02 Zwangerlijstje: Afspraaklijstje: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD - lijst: Angelaa1988 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 - NOD 4-02 Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 11-02 Emmlinayano - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD ca. 14-02 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Zwangerlijstje: Afspraaklijstje: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *lijst aanpassen? Druk op reageer en haal de quotes weg*
Super leuk dat we allemaal voor een 3e kindje gaan.. hoe oud zijn jullie kindjes? Ik heb een dochter van net 4, en een zoontje die in april 3 word!
Leuk he Grappig beetje zelfde als bij mij. Mn zoontje wordt over 2 maanden 4 en mn dochtertje in juni 3. Ze schelen nog net geen 15 maandjes bij ons
Hee dames Wat een gezelligheidhier ! Lijkt me leuk om mee te kletsen .. doe ik ook al in een ander groepje maar lees hier ook allemaal mama'sdoe voor derde gaan ! Wij hebben nu twee kinderen bijna 4 en anderhalf 1 januari pilhuis uit gedaan en wacht nu eigenlijk op een menstruatie of positieve test Heb allerlei kwaaltjes maar of dat ontpillen of zwanger is ...