Hoii. Welkom. Gezellig. Spannend he. Ik heb ook overal last van. Denk zomaar dat mn lichaam me gewoon in de maling neemt
Gezellig! & wat spannend zeg.. helaas lijken al die kwaaltjes altijd zo op elkaar bij een menstruatie en zwangerschap. Hoop dat t raak is!
Hoi!! Ook wij gaan (bijna) voor een derde! Spannend of het wel weer gaat lukken (heb endometriose) en ook best een ‘beslissing’ : hoe zal t zijn wat dichter op elkaar? (Oudsten schelen 3,5 jaar) Zal t niet te druk zijn? Hadden jullie dat ook? Herken trouwens hartstikke dat je overal symptomen in herkent. Ben nog aan de pil notabene haha. Had t toen voor fe tweede ook zo erg.. als t eenmaal in je kop zit he..?
Welkom, spannend Hoop dat het voor jullie ook mag lukken Dat herken ik ook, al die vragen, maar ben zelf de oudste van de 3 en mijn hele familie bestaat uit 3 of 4 kids, dus eigenlijk ben ik het wel gewend haha. Ben vooral ook heeel benieuwd hoe de kids zullen reageren. Hahaha, ja al die symptomen, om gek van te worden. Hier vandaag hele dag al ongi pijn, wordt eindelijk nu ietsje minder, dan weer spierpijn in mn bovenbenen, ben gewoon in de war met een bezichtiging van een huis, niet goed gekeken vandaag en een pan hutspot (zonder water) laten aanbranden , ik weet echt niet wat ik heb vandaag haha. ik wacht het nog heeel eventjes af En zoals je zegt, als het eenmaal in je hoofd zit.. haha
Hallo allemaal, Daar ben ik weer Ik snap er niks meer van! Had ik gister mijn piek? En is dat nu dan nog te zien of... De testen van 2 dagen is middag & avond. Ik test altijd op dezelfde tijd. Groetjess
Of jou piek duurt wat langer lang. Ik zou denk ik alleen wel met de ochtendurine testen. Met nieuwe/verse Urine is het beste zeggen ze. Ik test alleen de ochtend. De middag/avond zou namelijk weer kunnen verschillen met de ochtend.
Oh echt.. ik meende te lezen dat de eerste urine niet goed werkt. Alleen bij een zwangerschapstest. Ik test alrijd rond 11.30 u.
Iemand stuurde gister deze foto.. en dat het kon zijn dat een piek 2 dagen meetbaar zou zijn.. Ik hoop dat ik dan gister mijn piek had.. we hebben nu al 2 dagen seks gehad vanavond maar weer dan haha en hoop dan wel dat die morgen lichter is!
dat kan idd wel kloppen want bij mij is hij ook 2 dagen te zien. toch interessant als je hier mee bezig bent
Vind het best een lastig iets.. haha Dit is ook de eerste x dat ik ze gebruik.. hopelijk zit ik goed kwa het klussen
Ja ik meende te lezen als je opstaat plassen drinken en beste is rond 10 en 4uur. Maar ik drink altijd naar 9 a half 10 niks meer en test dan rond half 12
haha heb nu idd eens de bijsluiter van de ovulatietesten gelezen en staat idd geen ochtendurine. Ga ik bij de eventuele volgende ronde maar meteen invoeren.
Wilde het net zeggen maar je bent er zelf al achter Hier geen symptomen gelukkig. Dan maak ik mezelf ook niet zo gek Zit pas op 2dpo dus het kan nog komen.
haha jaa dacht ga meteen eens lezen Nou ik maak mezelf al gek hier pfff. Al 2 dagen krampende buikpijn (menstruatiepijn), t voelt alsof er iets zit en mn buik voelt zwaar, maar zal wel gek zijn en maandag 4 feb zou ik ongeveer mijn regels moeten krijgen. dus ben benieuwd.