Op 10 dpo kan je wel een normale gebruiken. Misschien dat een vroege wel een duidelijker resultaat geeft maar dat weet ik niet, ik heb die nooit gebruikt.
Maar naar een positieve ovulatietest is de eisprong pas na 24 uur, binnen 48 uur toch?? Hoeveel dagen na een positieve ovulatietest zou je dan een zwangerschapstest kunnen doen
Het kan nog alle kanten op! Niet de hoop opgeven.. op 20/21 had jij positieve ovulatietesten toch? Wanneer heb je "het gedaan"? Haha
Klopt haha. 20/21e 2 dikke strepen, 18 en 20e geklust. Kan inderdaad nog steeds. maar heb nog nooit 4 dagen voor nod al zulke buikkrampen gehad, hooguit 1 dag ervoor haha. ik merk het wel. gooi er morgen wel een testje tegen aan
In principe na 14 dagen. Dan zit je op 12 of 13dpo en dan test je echt wel positief. Anders wachten tot je nod
Goedemorgen allemaal Hoe gaat het met jullie? Iedereen nog op het wachtbankje... Ik ga straks weer een ovutest doen en kijken als die vandaag wel lichter is Angela heb jij inmiddels al getest?? Groetjess