Nou mn test was nog wit, de vroege. Ik merk t welzz Mn buikpijn is er nog steeds.. snap t niet. Of mn lichaam neemt me gigantisch in de maling. Maar normaal kan ik (op t werk ofzo) mn buik nog wel eens inhouden maar nu wordt dat tegengehouden. Ik kijk het weekend nog wel een keertje haha
Hey balen! Maar wanneer moet je ongesteld worden? De laatste keer dat ik zwanger was (miskraam in dec) Duurde het ook even voor dat mijn test positief was.. dus het kan nog alle kanten op. Ik ga voor je duimen!!
Vandaag weer een test gedaan en hij is lichter! We hebben op 28.29 & 30ste seks gehad Mag ik vanavond eindelijk even nikssss?
@Angelaa1988 en en en? @Emmlinayano ik zit voorlopig nog wel even op het wachtbankje. En jij? Zo te zien was je piek op de 29ste. Vanavond mag je dus gelijk gaan slapen
Hallo allemaal.. Effe een vraagje wie van jullie had ook zo'n vaag teststreepje? Zit nu al in ronde 7 en had zo gehoopt dat het dit keer raak zou zijn maar van het lichte streepje word ik dus weer super onzeker. Heb de foto bijgevoegd wat denken jullie?
Ik vermoed 10 dpo..volgens mij was mijn ei wat later deze maand..Had afgelopen zaterdag mijn nod, maar dan is het streepje erg licht voor 5 dagen over tijd te zijn...zo zenuwslopend dit
Als je ei 10 dagen geleden was dan verschuift je nod ook. Een lf (tijd tussen ei en menstruatie) van 5 dagen is namelijk veel te kort. Ik denk dat je inderdaad op 10dpo zit en dan is het streepje heel goed. Dan is je nod over ong 4 dagen. Test overmorgen weer en dan zal je een oploop moeten zien.
En dat terwijl ik al 3 kindjes heb het blijft toch weer spannend aangezien ik bang was na de curratage van juli vorig jaar dat het niet meer lukte.. toch weer een beetje hoop. We gaan het zien.
Dat is toch logisch! Elke keer is het weer spannend maar zeker na zo een gebeurtenis. Ik denk dat je cyclus deze maand wat langer is dan je denkt/gewend bent. Maar het streepje ziet er echt goed uit hoor Ik duim voor je!
Vind logisch klinken: je test dan best vroeg en dan is een licht streepje al top lijkt me!! Hopelijk lopen ze mooi op. Spannend!! Jammer dat de test nog wit was! Ik had de vorige keer ook echt last van m’n buik, voelde als eipijn en ook rommelende darmen. Omdat ik toen niet bezig was met zwanger worden (nog aan t wachten op Opstarten cyclus na operatie en medicatie) kon ik t me ook niet inbeelden haha! Want daar heb ik best snel last van
Ja ben normaal altijd pcies op tijd 28 dagen dan zou je zeggen dat je je ei hebt naar ongeveer 14 dagen..Toch maar iets langer doorgeklust voor de zekerheid aangezien we al in ronde 7 zitten..maar dan ben ik wss gewoon vroeg aan het testen. En bij jou hoelang is de operatie geleden?
Nou mijn nod had afgelopen zaterdag moeten zijn 5 dagen over tijd. Althans dat dacht ik maar waarschijnlijk heb ik dan een verlate eisprong gehad, waardoor ik nu dus weer erg vroeg heb getest
Dat kan ook of je had wel je nod eerder maar nog niet genoeg hcg in je lichaam. Maar je kan dit wel als positief beschouwen hoor Ik zal morgen/overmorgen nog een tesje doen.. kijken als die oploopt.