Zwanger worden 4e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Romy1980, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Ik ben mama van 3 prachtige dochters en zou heel graag nog een keer willen proberen of we nog een kindje mogen krijgen, maar op de een of andere manier weet ik niet of ik het durf hihi
    Mijn andere 3 dochters heb ik dmv icsi mogen krijgen dus ik moet in ieder geval weer onder behandeling (gelukkig nog 6 cryo's in de vriezer;) ) twee van mijn meiden zijn een tweeling....krijg ik straks weer een tweeling? Financieel enz enz. Zo vervelend want al die tijd wist ik het zeker totdat mijn man ineens zei dat hij het ook nog een keer zou willen proberen. Sinds dat moment ben ik op van de zenuwen haha
    Zijn er hier mama's die hier ook mee lopen en of dit misschien herkennen? Of zijn er clubs van mama's met 3 die ook proberen voir een vierde te gaan?
    Ik kon het zo gauw niet vinden dus dan maar even op deze manier.

Thanks ladies😊

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.330
    16.716
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Volg je gevoel zou ik zeggen.
    Wij hebben 3 kinderen maar zijn helemaal compleet.
    Ik kijk stiekem uit naar het moment dat de jongste weer naar school gaat en ik wat meer tijd voor mezelf ga krijgen dus aan mij heb je niet veel haha
    Wij vinden het welletjes.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Misschien zelf even een club ofzo aanmaken?

4. sieppie

sieppie Niet meer actief

Hier ook 3 en willen voor een 4e gaan. Als je een club maakt sluit ik me aan haha;).

5. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik ken het gevoel wel! Hier ook 3 dochters (waarvan er 2 een tweeling zijn)

Zou het absoluut niet erg vinden een kwartet te hebben van 4 meisjes!!! :D (natuurlijk is een jongen ook hartstikke welkom haha) Ook ik sluit me aan als je een groep maakt ;)

6. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik heb alleen geen idee hoe ik zo'n club moet maken haha

7. sieppie

sieppie Niet meer actief

Nou volgens mij zijn we nu een club haha. Wij willen komende maand beginnen. En jullie?

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik wilde steeds zo snel mogenlijk maar nu mijn man heeft toegezegd weet ik het eigenlijk niet zo goed meer haha

Mijn jongste zijn de tweeling die zijn 2,5 dus dat is flink aanpoten haha daar in tegen ben ik bijna 35 dus kan ook niet nog jaren wachten.

9. sieppie

sieppie Niet meer actief

Haha kan me indenken dat het best intensief is met een tweeling ernaast. Ik vind het nu ook wel eng hoor. Komt wel ineens heel dichtbij. Weet ook niet hoe reacties zullen zijn... Maar ja, daar wil ik me ook niet druk om maken.

10. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja de reacties inderdaad haha heb van mijn schoonouders al vaak moeten horen dat 3 echt wel genoeg is en dat ik ook de jongste niet meer ben enz. Kreeg het op den duur zo vaak te horen dat ik alleen daarvoor al nog voor een 4e wilde gaan haha
    Ik wil me er ook niet druk om maken maar onbewust doe ik het wel helaas maar er spelen ook meerdere factoren mee.

Heb jij daar geen last van gehad?

11. sieppie

sieppie Niet meer actief

Ja heel herkenbaar. Man wil al heel lang, maar ik was er nog niet klaar voor. Vannacht ongesteld geworden: dus onze eerste ronde gaat beginnen.....iehhh vind het echt spannend.
    Hoe doen jullie dat met de auto? En hebben jullie genoeg slaapkamers? Hier slapen de oudste twee bij elkaar. Dan zouden de jongsten allebei hun eigen slaapkamer kunnen hebben.

12. sieppie

sieppie Niet meer actief

Zo ik heb een banner haha

13. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Joehoe!!!! Spannend😊
    Wij hebben vorig jaar een Renault Espace gekocht omdat we met 2 maxi cosi's zaten + nog een gewoon kinderstoeltje en een grote kinderwagen....we hebben nu 5 zitplaatsen maar kunnen er 7 van maken dus qua auto zitten wij goed. Verder hebben we 4 grote slaapkamers....mijn oudste dochter 1, de tweeling 1, wij 1 en eigenlijk onze 3 katten 1 haha die moeten dan los door het huis gaan lopen in de nacht😊

Dus dat is gelukkig ons probleem niet.....zou er financieel veel veranderen?

Leuk die banner.....spannend

14. sieppie

sieppie Niet meer actief

Ja dat is een mooie auto. Wij willen ook kijken naar een (grande) espace. Mijn man is daar helemaal weg van.

Financieel denken wij dat het voorlopig wel meevalt. Eerste jaar natuurlijk wel weer de luiers (wil zelf bv geven dus dat scheelt). Maar kleertjes enz hebben we genoeg thuis en in de familie. Een paar nieuwe setjes is leuk. Denk dat het pas merkbaar duurder wordt in de tienerjaren.... Of ben ik nu te naïef?

15. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hahaha nee denk niet dat dat naïef is....wij hebben gelukkig wel een bedrag op een spaarrekening staan waar geld opstaat voor als ze willen studeren of voor hun eigen huisje ofzo.
    Ik denk ook dat je niet te moeilijk moet denken maar dat doe ik met alles haha ik wik en weeg altijd alles 100x af...tot ik er gek van word.

Kleding heb ik ook genoeg maar dan moet het wel een meisje worden hahaha heb 3 meiden namelijk....voor de rest zouden wij alleen de kinderwagen nieuw moeten hebben...kamertje en alles hebben we nog.

16. sieppie

sieppie Niet meer actief

Het is nog wel erg rustig hier hè?

17. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja hahaha alleen wij twee....😂

18. sieppie

sieppie Niet meer actief

Hahaha ja idd

19. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik was jullie kwijt hahaha!!
    Is het niet handiger om gewoon een priveclubje te starten?

20. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja doe maar....maar niemand weet hoe haha
    Ik niet in ieder geval😊

Deel Deze Pagina