Heb een uitnodiging gestuurd Hopelijk heb ik het goed gedaan haha, ik ben zelf ook niet echt thuis in het opstarten van een club
Ik heb dit topic over het hoofd gezien! Ik zou graag mee komen kletsen Ik heb zelf 3 kids van 13-10 & 4jr. En een bonusdochter van mijn man van 10 jr. We gaan dus naar voor ons gezamelijke 5de hahaha Maar de dochter van mijn man komt alleen thuis in de weekenden en de helft van de vakanties Lees al veel over praktische zaken zoals auto en slaapkamers. Hier zitten we daar ook mee... We hadden een Renault Espace maar daar moesten we de stoelen uithalen en in huis zetten als e niet alle plekken nodig hadden. Dit was niet handig dus. Nu hebben we een jaar al de Opel Zafira (nieuw model 2009) Het is een grote auto met zeer ruime kofferbak. Als we er een 7 persoons auto van willen maken dan hoeven we alleen maar de stoelen uit de bodem van de auto te halen. Deze zitten hier in verwerkt ze maar en trek je omhoog. Ideaal! We zijn er erg blij mee. Slaapkamers gaat hier een probleem worden ben ik bang... We hebben er 3 en een zolder die verbouwd is, waar wij zelf slapen. De jongste van 4,5 heeft de grootste kamer dus denk dat de kleine dan bij hem zal komen. Maar het eerste jaar kan hij/zij nog lekker bij ons om de slaapkamer Spannend allemaal zeg!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Weet niet zeker of je via deze link erbij komt! Maar je kan het proberen!