Ik heb sinds mijn ei van ronde 13 (dus ongeveer nu 1.5 maand) iets van chinese kruiden erbij (capsule vorm) die ik 3x per dag 4 tabletten moet innemen (JA 12 p/d dus:O) Die zouden een zwangerschap moeten bevorderen. Ik moet zeggen dat ik ze ronde 14 niet geslikt heb. Deze ronde in combi met de accupunctuur ga ik er weer helemaal voor ze zijn wel prijzig en raar smaakje eraan (maar ik ben mega goed verzekerd dus krijg het vergoed) vrijdag weer een afspraak om 14.00uur en dan prikt hij voor mijn eisprong....
BB, nou klinkt weer heel anders dan bij mij...maar ja is ook logisch, iedere behandelaar is anders. Ik was gisterenavond wel erg looom en gaperig, zou ook daar vandaan kunnen komen had ik nog niet aan gedacht. Vandaag heb ik nog niet veel verbetering gemerkt,maar is misschien te snel...dus toch veel 'spanning''/kramp rond me eierstokken Ik mag 28febr. weer, maar mijn ei duurt nog wat langer dan bij jou.
En iemand van jullie weer een behandeling gehad? Of iets opmerkelijks ervaren erna?? ik ga 14.00uur weer
Hoi!!, ik mag morgen weer. merk zelf wel verschil..ben wat relaxter en heb minder last gehad van ei-pijn.. voor mij gaan de gekste dagen nu weer komen,dus ben blij dat ik morgen weer mag.
Ik voel me ook relaxter! Ik heb afgelopen vrijdag de 2e behandeling gehad, dit keer de behandeling voor eisprong gebeuren. Gister en vandaag posi ovu en vandaag sinds middaguur mega last van me buik.... ik las ergens als dat je het sterker kunt gaaan voelen door de accupunct. dus zou kunnen kloppen... benieuwd hoe jij morgen ervaart, dat is dan ook voor prikken voor ei (aan je banner te zien)?
Ik kwam per toeval op dit topic. Maar een vreemde vraag ik heb zelf een naalden fobie zn die naaldjes niet pijnlijk.? En is veel positief resultaat.?
Uhmz ja ik vind het moeilik te beantwoorden omdat ik al zovaak naalden in mij gehad heb dat ik niet meer pijn ervaar daarvan. (veel bloed laten prikken enzo) Maar het bloedprikken voelt heeel anders als het accupunctuur prikken. Ik ervaar het niet als pijnlijk.... heel anders als spuiten enzo. Ik hoor positieve dingen erover, of het toeval is kwa zwanger zijn kort erna dat zullen we noooit weten... Maar ook voor andere dingen hoor ik veel goede dingen wat betreft accupunctuur.....
Ik heb een aantal keren acupunctuur behandelingen gehad, maar ben ermee gestopt omdat ik geen verbetering merkte en zij vond van wel. (vanwege moeheid en andere klachten, ook deed ze wel voor zwangerschap e.d.) Ook was ze er 2 keer zo ontzettend van overtuigd dat ik zwanger was (dat moet je vooral zeggen als het onderwerp zo gevoelig ligt) en dan krijg je stiekem toch hoop en blijkt het dus beide keren niet zo te zijn. Zelfs toen ik vertelde dat ik ongi was geweest ging ze er nog over door. Ik sta voor alles open, ze bedoelde alles heel goed, maar ik vond het niet fijn. Ook de naaldjes niet en ik kan veel hebben, maar ik vond het gewoon niet zo prettig. Misschien dat ik het in de toekomst nog eens een kans geef, maar nu niet. Ik ging er overigens niet alleen maar heen ivm zwangerschapswens! Wil niet te negatief overkomen, maar je vroeg ervaringen. En idd de naaldjes zijn heel anders dan gewone priknaalden.
Ik heb het zelf ook voor andere dingen, en natuurlijk vind ik het fijn om jou ervaring te horen Wel vervelend zeg dat die persoon je zo aansprak erover... ik heb een man, en dat scheelt wel, hij is heel eerlijk: het is geen wonder middel wat ik doe, ik probeer alleen je lichaam in optimale vorm te brengen voor een kans op zwangerschap. Dat hh hij steeds wanneer ik iets vraag (hoop heb) ik merk dat ik energieker en relaxter ben... maar ik heb er verder nog weinig ervaring mee... succes meid!
Het gevoel is anders dan gewone naalden, je voelt wel dat ze wat bij je doet,maar het geeft geen pijn en ik kan ook niet echt voelen waar de naaldjes zitten,als ze eenmaal op de plek zitten. Ik denk zelf, baat het niet,dan schaad het niet Succes ermee.
Hallo, Ik reageer ook even . Loop ook bij accupuncturist, maar dan mbv een MORA apparaat (magnetisch) en Chinese kruiden. Ik werd ineens niet meer ongi en de ha wilde me naar de gyn doorsturen wanneer m'n ongi een half jaar wegbleef. Ik kon daar geen genoegen meenemen en ben naar deze chinese geneeswijzer gegaan. Hij heeft me jaren geleden ook goed geholpen bij m'n hooikoorts . Na ja, om een lang verhaal kort te maken ziet hij aan de metingen van dat apparaat wat er aan de hand is en klopt het ook altijd met wat ik voel aan mijn lichaam. Eerst moesten wat kwalen verholpen worden, dan zou ik weer ongi worden. En dat klopte! Nu al weer 2x ongi geweest . Ondertussen toch bij de gyn beland. Zij twijfelt of ze een cyste ziet zitten in m'n eierstokken. De chinese geneeswijzer denkt dat het geen cyste is... Dinsdag weer een echo en dan weet ik of hij gelijkt heeft . Dus ben benieuwd . Sinds vrijdag zit ik aan een fertility kruid om m'n eisprong op gang te brengen. Mocht de gyn me aan medicatie willen zetten, dan is dat geen probleem volgens de "kruiden" man, maar dan moet ik wel stoppen met deze kruiden, want de werking is het zelfde. Kruiden gaan alleen iets langzamer en zijn "vriendelijker" voor je lichaam, werkt dus wat subtieler . O ja, de rede dat ik hierop reageer is omdat deze man ook accupunctuur doet. En dat magnetische apparaat werkt op dezelfde punten als de accupunctuur punten. Pff, nou een heel verhaal... Hoop dat jullie er wat van snappen .
Hoi BB, ben hem nog aan het zoeken ,nog geen posi ovutest gehad. En bij jou, heb je hem voelen springen?
ik heb zondag (dag 13) erge buikpijn gehad die ik bij ovubuiikpijn altijd heb, alleen nu was het NOG gevoeliger.. ik zelf denk dat hij die nacht gesprongen is 13/14 alleen wil mijn temp niet echt stijgen... als temp morgen 36.85 is minimaal net als vandaag zet ff kruis op dag14 Dus dat is mooi..... gister avond ook rechter eierstok heel duidelijk iets gevoeld, hb me llate vertellen dat het het vocht kan zijn dat uit het follikel komt.... heb t nooit gehad, dus ben benieuwd verder voel ik me erg goed, energiek en vrolijk! succes met zoeken