wie heeft haar eisprong ook duidelijk gevoeld ? ik wel in ieder geval met ovu test gevonden en buikpijn enz. wat voelen of voelde jullie de dagen na de eisprong of wat voor kwaaltjes zou graag weten of het beetje dezelfde ervaringen zijn en heb je dan ook positief getest of negatief ? help !!!!
hoi! ik wil wel met je mee vergelijken! wanneer heb jij je ei gehad? ik heb 'm afgelopen donderdag gehad. vrijdagavond was ik wat weeïg op de maag, maar is denk ik wel erg snel om dat al een kwaal te noemen. ik heb het sinds donderdag lekker warm. en ik heb vannacht steeds wat buikkrampjes gehad. dit had ik de vorige ronde ook op 3dpo. toen was ik zwanger. oh ja, en ik heb ook zere tepels sinds vrijdag. dat is nu weer wat beter. spannend he!
hoi ik had maandag me eisprong die heb ik duidelijk gevoeld dagen daarna wat zere tepels maar dat is nu minder heb wel beetje gevoel van dag voor de ongi maar dat moet pas over een week gebeuren volgens internet had ik gister ongeveer me innesteling moeten hebben heb wel beetje zeurend gevoel in me onderrug en voel me ook beetje alsof ik de hele dag niet gegeten heb terwijl dat wel zo is mijn vriend zegt wel al een paar dagen dat ik warm ben we duimen maar ik vind het echt super spannend en ook super lang duren hihihi dat vind ik nog het ergste dat wachten vooral als het wachten voor niks is maar ik duim me een slag in de rondte voor mezelf en voor iedereen die er mee bezig is xxxxxx
ik zit nu op 4 dpo. de vorige keer had ik op 3 dpo erg buikkramp. en nu dus ook weer! en vandaag ook nog wat. het steekt wat en soms voelt het als menstruatiepijn. verder nog geen vreemde dingen. hoe is het nu bij jou? wanneer ga je testen? ik denk ik volgende week vrijdag.
Ik test waarschijnlijk de22e als me ongi niet eerder is Ik heb geen vreemde dingen nog steeds beetje opgeblazen gevoel Maar verder niks dus ik weet het niet hoor en hoe Is het met jou ? Xxxx
Maandag had ik ongi moeten worden ben het nog steeds Niet maar wel 2x negatief getest de moed zakt me In de schoenen pfff dit is niet leuk hoor kan wel huilen Iemand anders hetzelfde ? Help xx mirandje
Mirandje, je bent pas 1 dag over tijd dan toch? Dat zegt nog niks hoor. Gewoon afwachten. En niet in paniek raken! Makkelijker gezegd dan gedaan, I know... Maar meid, het kan nog alle kanten op.
hey mirandje, ik ben gister helaas ongesteld geworden. door naar de volgende ronde. ik hoop voor jou wat beter nieuws uiteindelijk!
Helaas vanmiddag ongesteld geworden wat een domper Heb wel een traantje gelaten op naat ronde 3 maar. Nog iemand waar de man lijkt of t hem allemaal Niet veel doet welke kant t ook opgaat die van mij Is wel lief hoor maar lijkt of ik het veel meer wil ofzo Vind ik wel vervelend xxxx