Ik wou me ook graag bij het clubje meldden! Ik krijg het clubje wel gevonden, alleen hoe kan ik daar lid van worden? Help!
Dankjewel! Hoop dat ik erbij mag Ben nog niet zwanger, maar wel al sinds september bezig, en een BMI van boven de 40.
Hoi mag ik er ook bij , zoals hiervoor beschreven zwanger geweest met bmi 46 en wil graag voor een 2e gaan met lager bmi
Ik heb een bmi van 30 of 31 en was in ronde 2 zwanger en ben 12 kilo aangekomen in mijn zwangerschap.
Ik heb een BMI van bijna 30 (ook 29,8 geloof ik) En wij zijn ook bezig met een 2e. Bij mijn eerste had ik geen overgewicht, maar ben 22 kilo aangekomen door de zwangerschap en niet meer kwijtgeraakt..:x Ik zit nu in de 3e ronde, dus uiteindelijk kan het nog alle kanten op. Bij de eerste was het ook in de eerste ronde raak.
Ik wil ook wel mee doen Heb een bmi van precies 40 Ben nu bijna 7 weken zwanger van een tweeling zoals het nu lijkt Spannend allemaal moet ook vanaf volgende echo naar gyn. Ipv vk
Mag ik er ook bij? We kunnen elkaar steunen tijdens het afvallen. Ik ga maandag beginnen met hulp van Sonja B.!
Als je lid wilt worden van de besloten club: Zwanger worden (of zijn) met overgewicht stuur me dan even een prive berichtje dan hoef ik niet elke dag dit topic te checken Groetjes Linneke84