hallo verloskundigen. Ik heb een vraag m.b.t. de groei van mijn buik. Ik weet dat elke zwangerschap verschillend is althans dat is wat ik steeds maar weer hoor. Ik heb twee jongens op de wereld gezet en deze zwangerschappen wat groei betreft en de kwaaltjes leken erg veel op elkaar. Nu ben ik inmiddels 16wkn en 2 dgn zwanger en dit is dan mijn 3e goede zwangerschap. Rond deze tijd bij de jongens had ik al echt een behoorlijke buik maar nu zie je amper iets een kleine bolling onderaan mijn buik . De groei van mijn baarmoeder gaat helemaal goed en ligt iets voor maar dat komt omdat reeds al zwanger geweest ben zegt mijn verloskundige. Omdat ik dit helemaal niet gewend ben vraag ik mij af of het wel allemaal goed gaat. Ik heb twee jaar geleden een keizersnede gehad zou het hiermee te maken kunnen hebben? Ik vind het zo iets vaags namelijk en vraag me regelmatig af of ons kindje wel goed groeit. xxx jet
Hoi jet75, Ik begrijp dat je je zorgen maakt helemaal omdat je een ervaringsdeskundige bent! Maar wat je schrijft is helemaal waar elke zwangerschap is anders. Dat je baarmoeder net iets groter is is inderdaad doordat dit je derde zwangerschap is. Ik denk dat pendel kaatje misschien wel gelijk heeft na twee jongens een meid..........Dat maakt een zwangerschap ook anders....... Je hoeft je geen zorgen te maken! Je groeit goed! Je voelt je goed en dat is het belangrijkste! Geniet! Imke
Dank je wel immie. een ervaringdeskundige ben ik niet hoor ik ben wat dat betreft gewoon een beetje een doos als het aankomt op dit soort dingen als het echt zo blijkt te zijn dat het een meisje is dan vallen idd de puzzelstukjes in elkaar voor mij . Ik vind het maar een bizar iets hoor hahaha dank je wel voor je reactie in elkgeval ik ga er maar van genieten dat ik nog niet zo dik ben xxx jet