Nu al bloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KleineFee, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Hey dames,
    Ik merk dat ik toch wel veel meer spanning voel deze keer dan de andere keren dat ik zwanger probeerde te raken. Ik ken mijn cyclus wel een beetje maar wat ik nu heb heb ik nog niet meegemaakt.

Ik zal even wat meer info geven: dit is onze 3e ronde, dus ik snap dat je cyclus nog kan variëren. Ik zit momenteel op dag 12 (banner zit er 1 dag naast) en ik kom er net achter dat ik flink wat bruin bloed (of afscheiding?) ben verloren. Wat zou dit kunnen zijn? Een hele korte cyclus? Of is dit heel normaal en heb ik het toevallig nog nooit gehad haha

Laatste keer dat we gemeenschap hebben gehad was zondag trouwens, mocht dat nog invloed hebben.

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Bruinverlies kan komen door verschillende dingen. Het kan bijvoorbeeld komen door schommelingen in de hormoonwaardes. Ik zou je zo niet durven te zeggen waar t van komt.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ovulatiebloeding zou het kunnen zijn.

Bij een cyclus van 27 dagen kan je eisprong plaatsvinden vanaf dag 9 tot en met dag 17 van je cyclus. Met een gemiddelde eisprongdag op dag 13.
    Gebaseerd op een normale luteale fase (tijd tussen eisprong en ongesteldheid) van 10 tot 18 dagen.

Ovulatiebloedingen komen rond de eisprong voor.

4. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Bedankt voor je antwoord BeHappy! Weer wat bijgeleerd. Dat zou het dan inderdaad wel kunnen zijn.

Deel Deze Pagina