Hoi meiden, Wil toch even mijn verhaaltje doen en misschien kunnen jullie wat twijfels wegnemen. Wij zitten nu in de 7e maand voor een 2e kindje (mijn 2e, voor mijn vriend zijn 1e). Wegens behoorlijke medische problemen in mijn vorige zwangerschap worden we gelukkig eerder doorgestuurd naar de gyn voor de eerste onderzoeken. Krijg binnenkort een oproep. Normaal ben ik dus echt geen vroeg tester. Ik wacht liever af tot ik ongesteld word of niet en dan zie ik wel verder. Tóch heb ik, hoe dom ook, afgelopen zaterdag op 8 of 9 dpo een kv 2v5 testje gedaan. Ik dacht kan mij het wat schelen, ik probeer gewoon haha. En daar kwam binnen afleestijd een heel licht 2e roze streepje op te staan. Ik gelijk vriendlief geroepen en die zag het ook, heb het ook nog andere meiden gevraagd en die zagen het ook en 2 daarvan hadden ook zo'n streepje op dat termijn. Heb 2 foto's toegevoegd, eentje is scherpgesteld daar zie je hem duidelijker. De andere keren dat ik getest heb waren ze hartstikke wit. Maargoed heb de dagen erna nog 2x getest maar helaas deze bleven omo wit. Hebben jullie daar enige ervaring mee? Is die streep dan gewoon vals geweest? Ik voelde me afgelopen week ook 'anders dan anders', heb normaal al dagen voor nod krampen en dit keer eigenlijk niks. Zit vandaag op mijn nod en heb licht bruinverlies maar geen krampen wel heel erg misselijk vanmorgen (wat natuurlijk ook andere oorzaken kan hebben). Ik weet dat ik heus niet zwanger ben, maar wou toch even mijn verhaaltje kwijt. Zijn er meiden die dit ook meegemaakt hebben? Vroeg een licht streepje en daarna weer niks? Of klopt er dan niks van die test? Ben gewoon even nieuwsgierig. Hoe kansloos ook misschien, toch had ik stille hoop dat het dit keer raak zou zijn Helaas pindakaas...
Ik zie duidelijk een streepje en had inderdaad net zo'n streepje op 9dpo. Heb je ook een foto van de omowitte testen?
Heb het idee dat het een vals positieve test is geweest. Maar ik snap je gevoel. Heb het zelf ook een x gehad. Ben je helemaal blij en dan blijkt het toch niet zo te zijn. Maar komt vast goed. Succes.
Het lijkt er op dat er wel iets gaande is geweest maar dat de innesteling misschien niet helemaal goed is gegaan. Dat is helaas het nadeel van zo vroeg testen. Mocht er echt sprake zijn van een goede zwangerschap dan was het streepje nu wel duidelijker geweest ben ik bang.
Ja precies hoor dat dacht ik zelf ook: Hij had echt donkerder moeten worden dus had meteen al zoiets van dit wordt niks. Daarnaast nu rood bloedverlies. Was me gelukkig ook bewust van dat zo vroeg testen niet echt verstandig is, doe het daarom ook normaal nooit. Tot deze keer dan Ook de laatste keer dat ik dat doe trouwens.
Ik lijk heel in de verte hier wel wat op de zien.. Alleen lopen ze dan niet op en zal er inderdaad wat mis zijn gegaan met de innesteling. Misschien over 2 dagen nog eens testen. Als die wit is of heel vaag dan weet je zeker dat het niet helemaal goed zat.....
Ik denk dat de vruchting wel goed js gegaan, maar dat het mis js gegaan met de innesteling. Het begin is goed gegaan, maar daarna is het helaas mis gegaan. Het hcg hormoon komt pas in je bloed terecht wanneer het eicel samen met de zaadcel is ingenesteld. Ik zou de volgende keer niet meer zo vroeg testen, zo voorkom je teleurstelling.
Kan het inderdaad geen mislukte innesteling zijn geweest? Bij spiraaltje heb ik dat wel eens gehad (ben wel een week over tijd gegaan), maar toen had ik dus op nod een positieve test in handen, maar de volgende dag alweer een negatieve. Kan me ook voorstellen dat je heftiger reageert op zo'n hormoonschommeling dus vandaar alsnog misselijk? Maar ja zeker weten doe je het natuurlijk nooit, je kunt er niet in kijken.
Bedankt voor het meedenken meiden. Ja misschien heeft er toch 'iets' gezeten, geen idee, maar we kunnen inderdaad helaas niet naar binnen kijken. Hopelijk volgende maand meer geluk....
Ik heb dit ook wel eens gehad een aantal maanden geleden. 13 dpo een tuurstreepje. Roze maar bijna niet te zien. 14 dpo iets donkerder. En vanaf 15 dpo ineens omo witte testen en toen werd ik 18 dpo ongesteld (normaal altijd 14 dpo). Dus ik denk ook iets niet goed gegaan met innestelen.
Jamie1 Bedankt voor je reactie. Zie dat jullie ook al een behoorlijke tijd bezig zijn. Wat een domper he zo'n licht streepje dat niet oploopt en dat je vervolgens toch ongesteld wordt. Hoop voor jou op snel een positieve test! Hier is de menstruatie nu wel echt doorgebroken. Behoorlijk wat krampen vanmiddag en de nodige pijnstillers al achter de kiezen vandaag, bleh. Nu is het ff rustig. Hopelijk volgende maand een streepje die wel oploopt! Ga in ieder geval niet zo vroeg meer testen. Deed het nu 1x en nooit meer.