wie gaat er volgende maand dus in juli starten ik zou graag samen lekker praten over alles wat er gebeurt ervaringen wisselen en misschien later een meeting? ik ben een mama van 25 en mijn eerste kindje is 1,5 liefs
in de 2e ronde was het toen al raak! Maar was er toen ook ontzettend meebezig hoor (iedere dag temperaturen en bijhouden op een lijst etc.... ) wil dat nu eigenlijk niet doen, kijken of ik dat volhoud hahaha! Ben nu al gestopt met de pil maar wil net nog ff een maandje wachten ivm mijn eigen verjaardag, wil absoluut niet dat dat dichtbij elkaar ligt namelijk. En jij?
1e ronde raak willen graag zo lang mogelijk genieten van de baby in de zon dus leek ons fijne maand om te starten hopen dat snel raak is haha Hier ovulatie testen gebruikt ga ik nu weer doen omdat mijn cyclus onregelmatig is
Dus ook snel! Leuk hoor! Ik ben wel op zoek naar een app om alles in bij te houden, ik denk dat ik behoorlijk regelmatig ben maar ja.. had maar 1 maand om te checken.. Maar het is altijd handig om even te registreren!
MKB?? Die kan mn telefoon niet vinden? heb je iPhone of een android? ik heb een Samsung namelijk! Kan jij de topic naam aanpassen??
Yay! De naam is aangepast! Bedankt beheer!! Hoe zit jij nu in je cyclus? Zit nu te wachten tot ik ongesteld word zodat ik mn app kan gaan bijhouden...
Owww wat super goed aangepast!! Ik word rond de 28ste weer ongesteld en dan kunnen we ervoor gaan!! heb jij er ook zon zin in?
De laatste paar pillen nog en dan klaar . Mama van 25 (bijna 26), zoontje van nu 2,6. Wij gaan vanaf Juli of Augustus waarschijnlijk wel 1 Juli.
Ja Heb er nu toch echt wel zin in hoor! Moet mezelf er echt toe zetten om deze maand goed op te passen.. Welkom SDenise, gezellig! Hopelijk zal het niet heel erg druk worden, dan blijft het lekker overzichtelijk!