Jaaa wachten is niet mn hobby.. Jullie nog hobbies trouwens? Sinds de dames er zijn hou ik echt nul tijd over voor mezelf.. Nouja.. de meiden zijn er natuurlijk voor me en daar onderneem ik wel van alles mee.. Maar om je kinders nou n hobbie te noemen is ook weer zowat lol Last van de warmte altijd.. Geef mij maar de lente.. Al heeft de herfst ook zeker zn charmes.. Is er inmiddels al iemand zwanger in augustus? Tis zo stil hier.. Fijne nacht voor degene die dit lezen en zo gaan slapen..
Hellooooo, Ik ben net klaar met werken, dus ik ben nog wakker Hier nog niet zwanger, dus ik ga nu niet naar de Uitgerekende datum September, maar de Zwanger worden September hahaha Fijn weekend allen!
Jaaa dussss.. Dit hoekje valt dus gewoon dood.. Ik dacht Oooh leuk.. n clubje maken.. Nja.. Dan ga ik wel weer remy op zoek naar n plek waar ik wel thuis hoor * vette knipoog
Ik ben er ook nog .. Waarom naar september verhuizen ? IS dit niet meer een clubje voor mensen die beslissen om er in augustus aan te beginnen of is dit gewoon steeds doorlopen naar volgende maand ? Ik ben trouwens Tinebx die eerder iets gezegd heeft in dit topic, was vergeten vermelden dat mijn naam veranderd is naar Artife haha ! Ik ben vandaag, denk ik, ongesteld geworden! Had gisteren last in mijn buik en vandaag nog meer en ineens vuurrood bloedverlies dus ja ..... ongesteld. Jeeeeej nu nog want dat betekent dat mijn cyclus is begonnen twee dagen na verwijderen van spiraal en ik nu zekerheid heb dat ik weer zwanger kan worden Hoe gaat het met de rest?
Hallo meiden! Ven onwijs druk geweest de afgelopen week. Het is lastig om dan weer alle berichten terug te lezen Ik heb dit weekeind met mijn bedrijfje bij een kraam gestaan op een beurs. Was erg gezellig! Nu best wel moe :-o gisteravond kwam ik thuis, ik was gebroken! Maar we moesten nog wel even klussen, want mijn eitje zou gisteren springen (ik gebruik geen ovulatietests o.i.d dus ik ben er niet geheel zeker van, maar beter een keer te vaak geklust dan een keer te weinig nietwaar Dus we zitten nu weer op het wachtbankje Ronde 2... is er al een 'zwanger worden September' clubje? Dan ga ik me daar ook even melden *even totaal off-topic en wellicht een beetje blond... Hoe krijg ik zo'n standaard tekst onder mijn berichten? De banners had ik al wel gevonden
@Artife: Mooi dat je nu kan beginnen! En nee, ik ga niet echt naar September hoor haha, ik blijf gewoon hier ja Ik moet deze maand uitzitten, maar kan niet wachten tot ik de volgende ronde in kan. Duurt zo lang allemaal
Haha sorryyy! Beetje druk hier de afgelopen dagen maar ik probeer nog wel steeds ff hier te kijken hoor!
Haha ja een hobby ... heb ik niet echt tijd voor al zou ik dat wel kunnen maken. Maar ben heel graag bezig met mn dochterje. We zijn ook aan het verhuizen dus daar hou ik me ook mee bezig haha Ik hou zo van dat warme weer, ooooh !!!! Ik word zowizo niet meer in augustus zwanger, moet ik dan verhuizen naar zwanger worden in september? Hmmmm .... Vorige keer was er een clubje met mensen die er voor gingen in september Op deze manier kan het ook natuurlijk.
@AnneRose: Dat kan je doen bij je gebruikersinstellingen en dan 'Handtekening'.. Inderdaad, je kan beter vaker klussen dan te weinig.
Ik bedoelde te zeggen dat ik bij mijn zoontje in September moest bevallen, en dat ik nu in September zwanger probeer te raken. Snapst?
naam leeftijd nod kindje ronde Dinnetje 27 13-09 2e 1 Woef78 36 10-09 3e 1 TigerMom 26 03-09 2e 1 Aleeyah 27 07-09 1e 1 Mams1980 34 19-08 3e 3 Moekje 26 14-09 2e 1 Artife 25 19-09 2e 1 AnneRose 29 5-9 2e 2
Handtekening gelukt! 😁en ik blijf dan ook maar gezellig hier kletsen totdat ik naar het zwanger-hoekje te mag