Haha, wedden, nu je die test hebt ga je denken, moet het maar eens uitproberen dan ook he. Ben benieuwd wat je gaat doen
Hmmm daar had ik eigenlijk niet zo een last van. Toen ik een goeie echo zag was ik eigenlijk al gerust gesteld. Het kan inderdaad altijd misgaan maar met die instelling je zwangerschap doorstaan is geen pretje denk ik. Tuurlijk denk je er wel eens over na maar het mag niet de overhand nemen
Oooh wat zielig dat hij zo lang met de navelstreng rond zijn nek heeft gezeten en wat een geluk dat er niks fout is gegaa nzeg !!!!! dat is even schrikken ja
Nee uiteraard leefde ik niet continue in angst! zelfs toen ik met 36 weken in het ziekenhuis terecht kwam met gebroken vliezen, heb ik er geen seconde aan gedacht dat mijn kind wel eens in gevaar zou kunnen zijn @los hiervan: Ik zit nu op de bank met een licht zeurende hoofdpijn. Heb eten gekookt, met zo'n gevoel van: ik zou het liefst weer gaan zitten! maagzuur de hele dag door (zelfs de rennies werken niet naar behoren) en mijn buik doet gewoon raar... Na 2 happen eten zat ik eigenlijk wel weer vol! Zo irritant! Deze dingen kun je je toch niet inbeelden Ik probeer er niet mee bezig te zijn de hele dag, maar mijn lijf speelt graag spelletjes met mijn hoofd
@annerose wat spannend! Wanneer is je NOD? Ik denk dat je hoofd wel veel met je kan doen. Maar eetlust wegnemen ik betwijfel het?! Zelf nog niet meefemaakt. Ik duim voor die knal test binnenkort!!! Hier zit ik nog niet eens op het wachtbankje en ben al zoooo benieuwd haha Ik hoop dat ik t ook ga volhouden niet te testen tot nod of 1 dag na nod. Maar t is wel heeeeeel moeilijk denk ik haha
Ik hoop t ook.. Voor nu komt en gaat t.. Maaruh vraagje Waarom zie ik tegenwoordig dat er n ring naast n test wordt gelegd? X
Ohhhh aha wist ik ook niet. Weer wat geleerd vandaag! Wat een weer ook zeg. Ging even helemaal los hier.
Even een vraagje hoor. . Vriendlief en ik besloten er een vroeg avondje van te maken, en het weer even gezellig te maken Maar nu ga ik even naar het toilet, en ik veeg roze afscheiding! Ik weet dat het een contactbloeding kan zijn, maar wat betekent dit? Ik heb het nog nooit gehad.. is het normaal rond deze tijd? of ben ik vruchtbaar, verlaat eitje, of betekent dit dat er iets aan het innestelen is? Ik ga me er niet teveel druk om maken, ik zit pas op 4/7DPO, dus in deze fase van de cyclus kan het nog alle kanten op. Maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen... Tok tok, stresskip Anne meldt zich!
Jaaah dat had ik ook een paar dagen geleden ! Precies ook na het klussen rozige afscheiding echt gek want dat heb ik nooit. Maarja mss iets geraakt van binnen ofzo?
Zijn jullie allemaal zo wild joh haha.. Ik had trouwens vorig weekend ook eerst wat roze bij afvegen en dag erna ineens bloederig slijm.. Nu aan t wachten.. Mn litteken van kzs begint zeer te doen en t voelt alsof er n tennisbal rondduwt.. Sla soms even dubbel van de steken Hoop dat t ipv ongi toch echt groei en uit/op-rek pijntjes zijn. Zolang ik nie bloei houw ik hoop wah! (Jaja bloemetjes bloeien blabla haha)
Spannend dames! Hoop dat er allemaal Pos testjes gaan komen... Inclusief 1 van mezelf natuurlijk whahaha Morgen een röntgen foto maken van voet. 12 wkn geleden voet verzwikt... En nog steeds ellende. Morgen dus foto maken en naar orthopeed . Zit op dag 12 van cyclus... Kan best toch? Iemand kennis van zaken? (Nu ook klein stress kipje hier)
Ik denk dat het wel kan hoor. Anders daar even vragen of het effect heeft op zwanger worden. Je hebt je eisprong nog niet gehad toch? Hier vanmorgen getest. Negatief.