Hier alles oke. Ga steeds meer denken dat ik niet zwanger kan zijn. Er moet nl wel iets voor gebeuren. Frustie, zwaaaaar frustie.:x
Niet leuk! Misschien idd te vroeg getest? Welke test zijn eigenlijk het gevoeligst en kun je nog voor je nod testen?
@AnneRose: Zou kunnen, bij mijn zoontje testte ik (als ik het goed heb uitgerekend) ook met 4 weken zwangerschap nog niet positief. Pas na NOD dus. Ik heb dit berekend aan de hand van hoeveel weken ik zwanger was toen ik voor het eerst testte haha..
@TigerMom: wat jammer nou, maar mss idd nog te vroeg getest! Wie weet heb je op/na je NOD wel een positieve test .
Wat spannend allemaal!! ik zou ook niet testen voor NOD maarja t is zoooooo moeilijk gelukkig heb ik nu ook de stres nog niet dat het evt pos zou kunnen zijn (eisprong pas vrijdag of zaterdag). Misschien zit ik over 1,5 week hier wel heel anders ahahhaha. @TigerMom balen van de witte test, maar t zegt nog niets. @litteus7 wat bedoel je precies? word er niet geklust?
Ik denk dat het nu wel meevalt met dat wachten. Ik heb even toegegeven aan mijn idiote testdrang en dan is het nu ook gewoon klaar.
Hier het tegenovergestelde van testdrang... Test-angst! Bang voor die streep die maar niet komt... Bang voor teleurstelling... Maar ja... Als je niet test kom je er nooit achter! (Nou ja... tot op zeker hoogte hihi) Kleine update hier: zoonlief gooit zijn beker limonade om.. Ik spring op... En krijg me toch een steek in mijn onderbuik/lies! Hmmm.... Wat moet ik daar nu weer van denken
Hmmm dat is heul verdacht! Je hebt je eisprong al gehad? Anders zou dat het kunnen zijn, offfff...... hahaha en daar gaan de radartjes alweer werken!
Klopt dames. Als er nauwelijks geklust wordt, is de kans op een zwangerschap wel heel niehiel. Ik voel mij daarin zwaar frustie. Natuurlijk hebben we deze maand wel geklust maar je weet hoe een vrouw is. Ze wil zekerheid. Het zit misschien in mijn hoofd, maar hoe meer je klust, hoe meer kans toch? Heb wel vanaf gisteren zware hoofdpijn en zere borsten...
Ik snap je teleurstelling erg goed. Ook ik heb een beetje die angst. De angst voor teleurstelling, maar toch (tja ik ben vreemd) doe ik al vroeg een test. Ben dan teleurgesteld in negatief en wordt dan boos op mijzelf. "Waarom moest ik weer zo nodig vroeg testen". Misschien betekend die steek wel iets. Hoop het zo voo je
Ik weet van mijn vorige zwangerschappen dat wanneer je zwanger bent, je aderen bij je vagina gevoeliger zijn voor dit soort dingen.
Dat klopt. Maar Alleen als je zwanger bent, of überhaupt na je eisprong? Oh en DPO betekent days past ovulation. Ik zit nu op 7DPO. 7 dagen na ovulatie dus
Ik weet mij te herinneren dat ik hier al vrij snel last van had. Nog voor mijn pos test. Iedereen weet hier nagenoeg wanneer haar eisprong is, ik dus niet. Vandaar dus mijn frustratie bij het klussen. Btw: vannacht droomde ik dat ik een meisje had gekregen. Omdat ik haar niet direct ophaalde hadden de verpleegkundigen haar al een naam gegeven. Wat was ik verdrietig. Waarom dromen we deze dromen? Zijn we er teveel mee bezig of is dat ook een symptoom? xxx ongeduldige ik
pfoeee veel stress hier haha Succes allemaal met het wachten ik kan er nog even niet over meepraten alleen ben ik super moe en niet zo lekker, maar dat is gewoon het weer hahahahaha