zwanger worden Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dinnetje1988, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ahhh wat een schatje Artife!! 😍😍

2. mams1980

mams1980 Lid

7 aug 2015
    40
    0
    0
    Casemanager dementie
    Zeeland
    Owww het houdt ons allemaal goed bezig he ! Hahaha

Röntgen gb van voet, nu volgende week mri...
    Hmm is geen röntgen maar als ie zwanger bent wordt t afgeraden..
    Ships , is dus wel tweede helft cyclus.... Hmm wat moet ik daar nu weer mee🙈

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Leuke foto Artife! :D

Ik denk dat het in het prille begin van je zwangerschap geen kwaad kan, omdat de baby dan nog zo klein is en veilig ingekapseld zit, maar je kan het natuurlijk ook vragen. :)
    Als je straks wel zwanger bent, is het ook niet fijn om op een erg pijnlijke voet te moeten rondhobbelen.

4. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het zelf niet willen. Alleen als ik zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn.

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Noem me harteloos, maar ik snap dat niet.
    Ik snap dat je sommige dingen beter even op hold kan zetten als je zwanger probeert te raken (lees; roken en regelmatig drinken). Maar echt alles vermijden, terwijl je nooit zeker weet of je al zwanger bent?

Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit niet raar, ik ben gewoon zelf niet zo haha, en dan verbaasd het me soms als ik dingen lees.
    Als je nou weet dat je zwanger bent, dan snap ik het :D Maar tijdens je cyclus, en je weet nog niks, dan zou ik niet dat soort, toch wel belangrijke, dingen opzij zetten.

Komt misschien ook omdat ik chronisch ziek ben en tijdens mijn zwangerschap ook gewoon onderzoeken heb moeten ondergaan, in het begin, midden en zelfs op het einde van mijn zwangerschap. En ik geloof dan ook echt dat het geen kwaad kan, als je de artsen maar gewoon om zekerheid vraagt.

*Don't be mad* (A)

6. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet harteloos, maar jouw mening.
    Dat is toch oke?
    In het begin heb je de aanleg van het vruchtje en zeer kwetsbaar.
    Met die gedachte zou ik het niet doen

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, ik snap jullie mening ook absoluut wel hoor!
    En misschien zou ik in mams geval ook wel zoiets hebben van doe het maar even niet, tot ik meer weet. Ik kan het me nu gewoon nog niet voorstellen haha!

Ik heb nu bijvoorbeeld weer last van mijn buik, als er over anderhalve week weer een ontsteking gevonden word, dan zal ik waarschijnlijk moeten starten met een Prednison kuur (dat zijn geen lichte korte kuurtjes haha), maar dat ga ik dan ook echt wel doen. En dat zouden sommige vrouwen hier denk ik dan ook onbegrijpelijk vinden hihi..

8. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms moeten bepaalde dingen.
    Dan is het niet anders.
    iedereen heeft een eigen mening toch?
    En dat is maar goed ook.
    Jij bent in dit geval niet anders gewend.

9. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ik heb ook prednison in het medicijnkastje liggen! Deze gebruik ik tegen luchtweginfectie. De arts zegt dat deze geen kwaad kan tijdens zwangerschap. Ik heb hier zo mijn twijfels bij, al die hormoontroep! :p
    Maar ik snap goed wat je bedoelt. Als je 9 maanden met je klachten moet rondlopen omdat je vanwege je zwangerschap een bepaald medicijn/behandeling niet mag, is dat volgens mij behoorlijk afzien! Maar ook ik ben daar erg voorzichtig in... ;-

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Gelukkig hebben we allemaal ons eigen mening ja :D
    Daarom moet Mams ook gewoon doen wat ze zelf het beste vind.

Ik zit lekker liedjes van Anouk Maas te luisteren, bij De beste zangers van Nederland. Ik vind haar echt zo leuk!

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, de ene klacht is de andere ook niet natuurlijk.
    In mijn geval kan die ontsteking schadelijker zijn voor het kindje dan de medicijnen die ik ervoor krijg. Dat is met andere dingen natuurlijk niet altijd zo. Ach, never mind. Ik was gewoon weer te snel met mijn mening op het forum gooien, gaat nergens over hahaha :p

12. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik steeds quote maar ben zo slecht in namen en doe dit op mijn mobiel.
    Jij doet toch het beste zoals elke aanstaande moeder?
    Dus nooit een te snelle actie.
    Misschien zijn wij wel te voorzichtig hierin.
    En wat moet, moet!

13. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hihi ik ben ook een fan van die quote-knop :p

En inderdaad, je mening is hoe jij iets ziet/ervaart. Daar kun je in mijn ogen nooit fout mee zitten! (Tot op zekere hoogte uiteraard ;) ) dus geen sorry! ;)

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik snap je reactie wel hoor tigermom, want als ik in mijn cyclus ben en nog niet kan testen en dus nog niks weet zou ik(nu zeggende) ook nog niet alles gaan vermijden.
    Ik weet niet wat er in mam omgaat, want het kan heel goed dat zij hier gewoon veel schrik voor heeft en denkt aan het feit dat er wel al iets kan zitten.
    Ik snap beide kanten haha :D

En inderdaad je mening geven mag, moest je gewoon bot erop zetten wat je er van denkt zou het erger zijn, maar je legt het gewoon uit en maakt duidelijk dat je het niet grof bedoelt.

Net als ik dit bericht ook niet grof bedoel haha.
    We kunnen niet altijd overal hetzelfde over denken ;)
    En mss is het voor mam ook wel goed dat ze eens andere perspectieven erop te horen krijgt :)
    Maar inderdaad zij moet doen wat zij het beste vindt!

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Goh, dit overkomt me niet vaak. Dat ik mn mening op een zo goed mogelijke manier uitleg en iedereen reageert zo normaal. Ik ben de laatste tijd nogal angstig geworden om mijn mening te geven, omdat veel mensen het niet kunnen hebben. Ook al bedoel ik het nooit negatief.

Hopelijk vind mams een weg die voor haar goed voelt. :)

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ohhh hoe irritant! Al de hele avond van die piepkleine, nauwelijks voelbare menstruatie-achtige steekjes! Moet er wel op letten om ze te voelen. (En waarschijnlijk zit daar ook meteen het gevaar :p ) pfffff nog 9d dagen Anne, nog 9 dagen!

17. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Je zit gewoon in de juiste groep! :p blijkt maar weer hihi ^^

18. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hou vol AnneRose! I feel you hahah :p.
    Maar wat denk je zelf stiekem?

19. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij geeft toch gewoon je mening?
    En dat kan nooit grof zijn, want zo denk jij.
    Ikzelf heb altijd liever dat iemand zijn mening geeft dan met elke wind meewaait.
    En je reageert echt niet grof.:)

20. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL

Nog 9 langeeee dagen pffff

Deel Deze Pagina