Oh wat jammer Maar het verdubbelt ook pas na 24 uur ofzo toch? Dus dan zou je morgen nog weer kunnen testen.
Deze foto is onduidelijker dan die van gisteren. Zie je zelf een vage streep er doorheen? Want een hele vage is ook een streep!
Ik kan de 11e pas testen. Vroege test 8 sept. Zou ik nu al symptomen kunnen hebben? Of dingen kunnen voelen? Heb zo'n trekkerig gevoel onderin. Koppijn en borstpijn. Of is het gewoon omdat ik dit graag wil voelen? xxx ongeduldige ik
@druktemakertje, zou de eerste zwangerschap van dit topic dan een feit zijn?! Hoop het zo onwijs voor je! Hopelijk snel een knaltest. @verhuizen wij zijn destijds verhuist omdat de woning onpraktisch was. Veel sjouwen om boven te komen dit i.c.m. mijn rug/gewrichtsklachten niet handig. Daarbij huurden we dat huis en de huur werd steeds hoger en hoger. T was gewoon aantrekkelijker om te gaan kopen. Plus t vorige huis stond in t verkeerde dorp. Al met al was de keuze snel gemaakt haha. Wij wonen in het westen des lands
@Littleus: geen idee. Sommige vrouwen kunnen t wel al vroeg merken en andere niet. Ligt denk ik ook aan de zwangerschap. Zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk. Hier vermoedelijk een beginnende blaasontsteking. Ik wacht nog even af en anders Maandag maar naar de huisarts voor een kuurtje. Moet met mn medicijnen absoluut niet te lang afwachten.
Ik heb weer 9 dipsticks en een early predictor klaar liggen.. Grrr ik wil duidelijkheid.. Zelfs n ongi is welkom.. Dan weet ik in ieder geval iets.. X
Ik dacht vorige maand vanalles te voellen, maart testte toch negatief. Deze maand voel ik niks... Sommige dingetjes die je zó graag wilt voelen, en daardoor van alles linkt aan het mogelijke zwanger zijn... Maagzuur: kan een symptoom zijn! Oh wacht... Heb ik wel vaker... Krampjes: oh jee.. zou het! Winderig! Nog een symptoom! Oh wacht... Ik heb gisteren bruine bonen gegeten... Ik heb me voorgenomen om niet meer op alles te letten, en te wachten op mijn ongi (of beter gezegd: mijn niet-ongi ) Mensen kunnen zich zo gek maken! @Druktemakertje: ik snap je frustratie. Je wilt duidelijkheid! Ik vind jouw testen maar moeilijk te beoordelen... Maar ik hoop het zo voor je!!
Ja haha. Ik dacht nl dat je 2 strepen moest zien heb nooit gelet op nog 1. Ach ik doe dit pas weer sinds 9 jaar. (Zo oud is de jongste) En ik herken de gedachte ook qua buikpijn, liespijn, gevoel van ongie etc... Bij alles wat je denkt te voelen ga ik googlen. Zo heb ik de laatste paar dagen hoofdpijn (stress) Gevoel van menstruatiepijn (geklust) haha Pijnlijk borsten heb ik nooit gehad, behalve deze maanden. Ik kom na 4 weken al een paar kg aan. Dat is nog voor de test eigenlijk. Hmmm misschien moet ik daar maar op gaan letten. Hahah Een maffe kip.
Predictor early is ook omo.. Denk dat ik dan toch niet zwanger ben ofzo.. Of veulste vroeg.. Maar dat kan haast niet.. x
@Druktemakertje, je nod is toch op 1-9? Dus het kan nog! Niet meteen de hoop opgeven misschien test je gewoon laat positief! Ik zou nog even proberen af te wachten als ik jou was! Ik weet dat het moeilijk is... Knuf!