Dames, effe hoor... ik heb zeurtjes in mijn buik... Niet rond mijn baarmoeder, maar iets hoger. ten hoogte van mijn navel, en dan rechts... Van die hele kleine prikjes... Net naar het toilet, en bruine afscheiding in mijn slip. Niet veel, maar genoeg voor mij km weer aan het denken te slaan... Met vegen was er niks te zien. Aankomende ongi? Innesteling? Tijdens mijn vorige periode begon ik ook 5 dagen voor mijn nod met bruine afscheiding... Maar toen brak op nod wel mijn ongi door... Wat kan dit betekenen??
Misschien is dit nu weer zo? Natuurlijk hoop ik voor je dat dat het is hoor! Maar dat weet je denk ik pas als het niet doorzet.
Wow spannend Anne Rose! Hoop dat t een inesteling is? Waar zit je in je cyclus? Wellicht kan je daar iets vanaf lezen? Leuk een besloten groepje. Volgens mij heb ik nog geen uitnodiging gehad. Mag ik er ook bij?
Ik vind de lay out enzo van deze ook wel wat makkelijker/overzichterlijker.. AnneRose ik hoop voor je dat het een innesteling is maar als je zegt dat je dit de vorige x ook had... Nou hopen op het beste dan maar! Ik voel nog niks alleen af en toe hele lichtje krampjes maar niet heel gek ofzo. Pfff nog een paar dagen wachten!
Ja, logisch natuurlijk, maar hier krijg ik nog meldingen van haha en daar niet. Krijg het niet voor mekaar
Hahah nee ik dacht dat we over waren hihi. Mij maakt het niet zoveel uit of we nou hier bezig zijn of daar.