zwanger worden Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dinnetje1988, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, vreemd ja. Kan misschien nog door het ontpillen komen? (vergeef me dat ik het niet terug heb gelezen en ik onthoud zo weinig haha).
    En anders gooi je er toch even een testje tegenaan? Je weet het nooit, niet om jezelf hoop te geven, maar om even zeker te weten dat het een menstruatie was en niet iets anders.

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Aha, ik zie geen pilgebruik. Dan, als je normaal gewoon een nette cyclus hebt, zou ik toch even testen meid. Is wel heel raar dat je zonder reden ineens een vage menstruatie hebt terwijl je bezig bent met zwanger raken. Het schijnt heel normaal te zijn om nog wat bloed te verliezen in het begin van je zwangerschap. Dus race naar de winkel en haal die test! Want nu ben ik ook nieuwsgierig natuurlijk :D :D :D

3. mams1980

mams1980 Lid

7 aug 2015
    40
    0
    0
    Casemanager dementie
    Zeeland
    Hmm die lijven kunnen gek doen he...
    Mindfucking games om t maar even plat te zeggen🙈
    Hier op 1e dag mogelijke innesteling beetje rugpijn en nu ineens veel pukkels? Tja nog een weekje en dan weten we t .. Zwanger of ronde 4.
    Weet als geen ander dat t niet te plannen is maar hoop voor eind november zwanger te zijn. Wil er liever niet meer dan 3 jaar tussen laten zitten. Daarbij zou t met álle winterverjaardagen erg prettig zijn een keer een zomer verjaardag te hebben☺️.
    Maar goed we zien wel.

Is overigens wel echt vreemd zo'n menstruatie van 1,5 dag? Benieuwd wat t wordt bij je😁

4. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0

Klopt, geen pil! ;) we doen morgenochtend waarschijnlijk toch maar een testje! Dan weet ik zeker of ik alles mag eten tijdens de verjaardag van onze zoon of niet ;) spannend hoor!
    Ik heb het een en ander opgezocht over vroege miskraam. Het hcg kan nog tot 6 weken daarna in je urine blijven zitten. Dus ik ben een beetje bang dat als ik morgen test, en hij is positief, dat het dan een valse test is. Maar ja, niet testen betekent sowieso niks weten :p test ik positief morgen, dan ga ik gewoon bloedprikken voor mijn waardes, en dan zien we het wel weer!

Duimen jullie mee meiden??

Het zou toch wat zijn zeg... In ronde 1 meteen raak...

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik duim zeker mee :D Spannend hoor!

6. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Mag ik ook mee kletsen? Wij gaan vanaf deze maand ook voor een 2e! nu nog even mijn menstruatie afwachten welke elk moment door kan komen en dan gaan we er voor!
    We hebben al een zoontje van bijna 3.
    De reden dat wij er iets langer tussen hebben zitten, is vanwege heftige BI vorige zwangerschap. Wilde dus echt wachten tot ik de kleine bijna niet meer hoefde te tillen voor ik weer zwanger zou worden. En daarbij moest man lief nog even wennen aan het idee van een tweede (zoonlief heeft veel kno problemen gehad en daardoor veel snachts ook in de weer geweest) gelukkig is mijn man er nu ook helemaal voor! spannend!

Wat spannend allemaal dames, heb even alles terug gelezen en zie dat er al mogelijk zwangere dames zijn! ben benieuwd en ik ga duimen voor jullie!!

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik geloof er ook niet helemaal in. En ook al zou het zo zijn dan nog denk ik niet dat je het precies zo kan uitrekenen/plannen dat je jouw voorkeur van geslacht krijgt zeg maar. Je lichaam doet toch uiteindelijk wat het zelf wil.

Wel vind ik het grappig om op te zoeken zoals bij de Chinese kalender maar neem het niet serieus.

8. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Worden jullie ook zo gek van het wachten?

Ik heb net mijn menstruatie achter de rug maar wordt nu al ongeduldig hahaha! Echt erg...

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik ben ook vreselijk ongeduldig.. Ghehe.. Maar ik ben nog aan het ontpillen dus mijn geduld zal ongetwijfeld nog op de proef gesteld worden. En mijn lichaam krijgt altijd van die vreemde klachten als ik van de anticonceptie af ben. (Heb eerder een spiraal laten verwijderen en een implanon laten verwijderen, niet achter elkaar natuurlijk haha).
    Ik heb constant een zeurend gevoel onder in de rug, brandende tepels, mn emoties schieten heen en weer en ga zo maar door. Na mijn Implanon heeft dat een hele maand geduurd voor het een beetje normaal werd. Hopelijk duurt het nu ook niet al te lang.. :)

10. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Welkom hier moekje! Leuk dat jullie ook voor een tweede gaan! Onze zoon is ook bijna 3 ^^ Ik snap dat het in het begin een beetje eng is om aan een tweede zwangerschap te beginnen. Dat hadden wij ook, maar nu is mijn vriend mogelijk nog enthousiaster dan ik!. :p

Ja ik ben ook ongeduldig hihi ^^ het wachten is altijd het meest vervelend. Wachten tot je weer mag klussen, wachten tot je NOD.. (dat laatste is een stuk erger vind ik persoonlijk. Je voelt van alles, de spanning of het gelukt is..)

Gelukkig hebben we elkaar om je kop leeg te zeuren! ;)

11. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Woensdag spiraal eruit en nu al ongesteld geworden...dat gaat goed :D
    25 ovulatietesten besteld dus zou zeggen kom maar op ;)

12. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik was ook echt blij toen ik weer van de pil af was, scheelt me weer stemmingswisselingen en vreetbuien de hele tijd hahah. Ook al heb ik de pil niet heel lang geslikt, ik denk zo'n 4 jaar.

Hopelijk herstelt het allemaal spoedig bij jou! ;)

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Good luck!!

14. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Bedankt voor je verwelkoming AnneRose!
    kan me helemaal voorstellen dat jullie ongeduldig zijn.
    bij mij was de eerste een beetje een verassing (we gingen er wel voor maar hadden verwacht dat t lang zou duren omdat we niet klusten op bepaalde dagen etc) dus dat herken ik nog niet helemaal.
    Dit keer zal het wel wat anders zijn, we zijn er bewuster mee bezig.

Vraagje slikken jullie al supplementen voor het zwanger worden? Zoals foliumzuur of een multi vit.?

15. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Dank je :) Jij ook!

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ja ik zit alweer een oaar maandjes aan het foliumzuur. En in de kast ligt de mamacompleet met visolie klaar (was in de aanbieding hihi)
    Ik was tijdens mijn vorige zwangerschap echt ontzettend moe! Daarom de hele vitaminebende maar :p dus als ik daar nu weer last van krijg ben ik voorbereid

17. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Ik duim mee!
    Inderdaad dat wachten is niks. Omdat we met de eerste niet echt Bezig waren had ik er geen last van. Net gestopt met de pil en nu al zenuwen.
    Ik begrijp helemaal als je lang bezig bent dat het je exht kan opbreken!
    Ik ga maar eens heel rustig afwachten en zien hoe lang mn eerste cyclus gaat duren.....
    Maar heel eerlijk hoop ik dat het net zo snel mag gaan als bij mn dochtertje.... Leeftijds verschil word steeds groter.... En zij vind het net zo spannend

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Welkom Moekje, had vanmorgen over jou reactie heen gelezen denk ik..

Hier ook een zoontje van bijna 3 jaar. Hij was toen een totale verassing, na het verwijderen van mijn spiraal niet 1x ongesteld geworden, maar direct zwanger.
    Denk dat dat deze keer heel anders zal zijn, want we zijn er nu veel bewuster mee bezig. :D

19. dinnetje1988

dinnetje1988 Niet meer actief

#59 dinnetje1988, 13 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2015
    welkom dames!

Zullen we een lijstje bij gaan houden met Nod enz?

naam leeftijd nod kindje ronde
    Dinnetje 27 13-09 2e 1

20. dinnetje1988

dinnetje1988 Niet meer actief

voeg je even toe bij quote.

zet je muis -> [/COLOR][/QUOTE] voor [ en druk op enter zodat je onder mijn naam komt enz zo komt iedereen in het lijstje te staan.

hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd anders zet het gewoon neer dan zet ik je erbij.

liefs dinnetje

uit welke omgeving komen jullie? Ik kom uit Apeldoorn

Deel Deze Pagina