Hier is ie Elke keer ik een eerste blik werp zie ik een streep en dan na ff kijken is het weer van nee toch niet hahaha. Zeker als ik ga inzoomen verdwijnt die. Dus ik gok er nog noet op.
Ik zie een streep hoor. Een plus dan hĆØ. Zie jij t niet littleus? Op mijn telefoon is ie nog best duidelijk ook.
Ja het is ook 4 dagen voor nod he, dus heel veel kan je nog niet zien haha. Ben benieuwd naar morgen al kan het na 1 dag niet super veel duidelijker worden, we gaan het zien. En na morgen wacht ik gewoon tot zondag
Haaj.. ik heb ook vorige keer vals positief getest met kv+ zie fotoos eerder in dit topic.. Enige voorzichtigheid is dus gewenst.. Ik meld me gauw weer in t kippenhok.. Excuses! Xje
hoi dames, ben ik nog hoor.. dat op die ander chatgroep...? werkt geloof ik niet voor mij . gaat goed, wel veel last van rugpijn en moe... 6 okt eerste keer vlk. zal blij zijn als die zegt dat t goed is! heb al 3 nachtmerries gehad dat ik weer een miskraam krijg ed... naar!!!
Hej mams. Ik heb je wel uitgenodigd voor de club hoor.. Even bij gebruikersinstellingen en dan clubs kijken.. X
Volgens mij bedoeld mams dat zo'n club niet werkt voor haar, of begrijp ik dit verkeerd? Beterschap voor je dreumes, druktemakertje!
Hoi dames. Ik deed vanmorggn een testje.... Zag de streep binnen de afleestijd al staan maar erna werd die duidelijker. Zien julliee m?