zwanger worden Augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dinnetje1988, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb volgens mij weleens hier op het forum gelezen dat het je cyclus korter maakt, maar ik zou er eigenlijk niet van uit gaan.

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Nee, ik ga nergens van uit. Ik heb ze puur gekocht voor de vitamines, wist vantevoren niet wat er allemaal over gezegd werd.

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoi hoi

Wij willen deze maand ook voor een tweede gaan!
    Ik laat dinsdag mijn mirena spiraal verwijderen, deels omdat ik me vaak slecht voel en die hormonen gewoon uit mijn lichaam wil!
    Maar onze wens naar een tweede is groot dus dan ga ik ook geen andere anticonceptie nemen!

Mijn dochter is 10 maanden, bijna 11.
    Ik ben sinds twee weken gestopt met de borstvoeding en ben benieuwd of mijn cyclus gewoon meteen weer normaal is na het verwijderen van de spiraal...

Spannend weer, heb er zoveel zin in!!!
    Leuk om hierover weer gezellig te kunnen babbelen.

Groetjes
    Tine

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Welkom TineBx! :D Wat leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Is wel enorm spannend natuurlijk :D

Ik zelf was na het verwijderen van mijn spiraal direct zwanger, geen 1x ongesteld geweest. Dit was trouwens niet bewust, maar een verrassing. Een vriendin van mij was volgens mij de 2e of 3e rond na het verwijderen van de spiraal zwanger.
    Mijn huisarts vertelde mij toen ook dat de spiraal niet prutst met je cyclus, dat geloof ik wel, maar je weet het nooit.

5. dinnetje1988

dinnetje1988 Niet meer actief

naam leeftijd nod kindje ronde

Dinnetje 27 13-09 2e 1
    Woef78 36 10-09 3e 1
    TigerMom 26 03-09 2e 1
    Aleeyah 27 07-09 1e 1
    Mams1980 34 19-08 3e 3
    Moekje 26 14-09 2e 1

6. dinnetje1988

dinnetje1988 Niet meer actief

welkom tineBx
    Spannend dat je ook voor een 2e gaat. Ik heb 8 maanden bv gegeven toen ik ermee stopte kwam mijn ongi al snel.

Ik heb ook etos pillen gebruikt met cyclus werd er niet korte van zelfs 2x heel erg lang hihi

wat een sombere dag vandaag zeg niks aan. het regent hier gewoon al bijna de hele dag.

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    bedankt dames!

Ja aangezien ik nog borstvoeding gaf weet ik dus niet wanneer mijn cyclus terug is gekomen en of die al terug is ..... Dus dat is even afwachten.
    Voor mijn dochter was ik na het stoppen met de pil meteen zwanger en dat eindigde in een mk.
    Dan 1x ongesteld geweest en toen raak van dochter.

Ik heb het gevoel dat het nu ook snel zal gaan als ik mijn cyclus weer heb maaar ook wel weer schrik voor een mk als het meteen gebeurt .... daar bereid ik me in elk geval wel op voor!

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    naam leeftijd nod kindje ronde[/B]

Dinnetje 27 13-09 2e 1
    Woef78 36 10-09 3e 1
    TigerMom 26 03-09 2e 1
    Aleeyah 27 07-09 1e 1
    Mams1980 34 19-08 3e 3
    Moekje 26 14-09 2e 1
    Tinebx 25 ? 2e 1

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Mams1980: Jou NOD is al bijna! :D

10. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    @ TineBX Welkom!
    @ Mams 1980 nou inderdaad wat Tigermom zegt!! bijna NOD. Hoe voel je je? Al Signaaltjes? :) Spannend!!
    @ dinnetje1988 inderdaad somber weer ook vandaag! hier start vandaag de feestweek, dus ik hoop wel op een beetje beter weer deze week!

Hoe doen jullie het met drank voor je ovulatie? Deze week is er feestweek en heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht hoe ik dat ga doen. Heb ergens zo iets dat ik mijn ovulatie niet voor de 29ste verwacht... dat is een week later dus dat ik rustig een wijntje kan doen (als ik daar zin in heb, want ik ben niet zo'n ontzettende drinker, als ik geen trek heb drink ik gerust niet). Maar aan de andere kant wil ik ook het zeker voor het onzekere nemen.

Hoe pakken jullie dat aan?

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Wat mij altijd is geleerd, is dat je best een wijntje mag drinken als je zwanger wilt raken. Je hoeft niet je hele leven op hold te zetten tijdens het zwanger raken. Zo lang je je niet laveloos zuipt en rookt als een ketter om vervolgens drugs te gebruiken, dan zit het wel goed denk ik haha :p Nee flauw, een wijntje kan best.

12. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    ahhaah ja ik drink bijna nooit, zo'n feestweek is bij mij een uitzondering. niet bewust maar gewoon ik moet er trek in hebben en dan moet het ook nog eens een moment zijn dat je wat drinkt o.i.d.
    De vorige was niet echt gepland dus toen heb ik er helemaal niet over gedacht. ook niet gedronken trouwens maar dat was meer toeval.

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    @Moekje: ik dronk gelukkig al bijna nooit. Maar sinds dat we een kinderwens hebben heb ik helemaal geen druppel meer gedronken ;).

14. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik vind drank niet lekker :)
    Iedereen zegt altijd dat er aan alcohol geen smaak zit, maar overal proef ik dat scherpe vieze smaakje waardoor ik het gewoon smerig vind.

Dus, dat niet drinken is een makje :D

Wel na mijn zwangerschap weer gaan roken, maar ook alweer een maand gestopt. :cool:

15. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hallo dames

Mag ik ook in deze groep
    Wij hebben van t weekend ook besloten om voor een tweede te gaan
    Ons zoontje is nu net een maand 2
    De pil slik ik al twee jaar niet meer
    Ik zit van t weekend in de vruchtbare periode... Dus we gaan flink aan de klus!

Groetjes

16. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hey! Jou ken ik uit een andere groep geloof ik :D
    Welkom! :D
    Ik heb als het goed is de 20e mijn ei, dus we klussen om de dag.
    Vanavond ook weer even goed aan de klus! Moeten natuurlijk wel goed ''oefenen'' :D :D

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    We zijn aan elkaar gewaagd tigermom
    Ik ben erg benieuwd of t de eerste ronde raak is

Heb er zin in

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    We hebben er allemaal vreselijk veel zin in! :D :D

Ik ben alleen erg bang dat ik er teveel mee bezig ben, en dat werkt doorgaans nogal tegen, zeggen ze. Dus ik moet er niet teveel mee bezig zijn, maar hoe dan?!!! Ik droom er zelfs over.

Slijt dit een beetje naarmate je langer bezig bent? Ik hoop het maar! :D

19. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Ik ben er niet zo mee bezig gelukkig
    Had ik met de eerste wel... Constant gewoon!
    Werk ook nog ik de drogist en soms vliegen de testen de toonbank over...
    Morgen ga ik weer werken lekker weer in t gewone ritme!

vandaag lekker wezen shoppen in Breda wat een leuk centrum!

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Nooit geweest eigenlijks, in Breda.

Net vakantie gehad? Was het leuk?

Deel Deze Pagina