Ja hebben een heerlijke vakantie gehad Niet weggeweest want we waren in mei al na Turkije gewees Nu dagjes uit geweest Ja leuk en gezellig centrum! Voor herhaling vatbaar Zo net geklus nu slapen haha
Ik kan niet slapen Sins ik weet dat we voor een tweede gaan kan ik echt totaal niet slapen Snap er niks van
Heel goed van je! Ik ken een paar vrouwen die tijdens hun zwangerschap gewoon door blijven roken dat vind ik echt heel erg. Ik weet dat het een verslaving is maar voor je ongeboren kind kun je daar toch wel (even) mee stoppen. Maar goed misschien denk ik er te makkelijk over omdat ik zelf niet rook...
Hahah wat toevallig, wij zijn in mei ook naar Turkije geweest! Hebben voorlopig ook nog niks gepland. Maar aan de andere kant denk ik ook van mss is het handiger om zoveel mogelijk geld te sparen voor als er hopelijk toch een kindje komt .
Jaa, als je zelf niet rookt of je bent net als mij niet echt verslaafd dan denk ik dat we er niet over kunnen oordelen. Al snap ik inderdaad niet dat ze niet kunnen stoppen of in ieder geval kunnen minderen. Maar ja, wie ben ik?
Ik vind het alleen een beetje krom, wel vitamines slikken om een 'gezonde' baby te krijgen, maar ondertussen wel blijven roken wat de kans op een miskraam verhoogd en weet ik veel wat voor risico's nog meer...
@Aleeya: je hebt helemaal gelijk hoor! @Annerose: leuk! Hoe was je weekend?? @hier: Gister gewerkt, toetsen gedaan voor een nieuwe baan en ook nog een knal training gehad. Proefles, maar ik denk dat ik er wel mee Door ga. Nu ga ik uit bed proberen te rollen (spierpijn) om mn zoontje uit bed te halen. *auw*
Hoihoi Mag dit druktemakertje zich ook aanmelden hier ?? Wij staan open ( lees; man vindt t best - druktemakertje hopt van enthousiasme) voor een nieuw leventje.. Ben mams van eerst 3 sterretjes en daarna 2 dames vrij vlug op elkaar.. Ik heb de jongste hier 9mnd bv gegeven en heb nu 2 menstruaties gehad.. de eerste niet precies opgeschreven.. Mijn 1e dag laatste menst was 5 aug. Ik heb eigenlijk altijd vrij korte cyclus gehad - 25/28 dagen.. Dus ik ga ongeveer uit van nod 2-9 dat klopt wel toch?? Mag ik ook op t lijstje? :-D Druktemakertje 31 2-9 3e 1 (toch) Fijne dag allen!
We hebben een heerlijk weekeind gehad, dankje! :-D druk, huis vol mensen, maar wel erg gezellig. En zoonlief is behoorlijk verwend met al zijn speelgoed :-D Een goede vriendin van me, die nu 10 weekjes zwanger is, was er ook. Ze ging optijd weer weg omdat ze snel moe was en de drukte haar teveel werd. Maar ik vind het leuk dat ze er was! Ergens vind ik het jammer dat ik negatief heb getest, en we (vooralsnog) niet samen kunnen zwangeren, maar mijn tijd komt vanzelf, toch?
@druktemakertje: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen en volgens mij klopt je NOD wel. @Annerose: fijn dat het zo leuk was. En ja jou tijd komt nog wel. IK zelf ben weer vreselijk aan het twijfelen of ik weer moet beginnen met de pil.
Welkom Druktemakertje! (leuke naam trouwens) Ik denk dat je NOD eerder is > 1 sep. zou 28 dagen (je langste cyclus) zijn. Dus mss ergens rond 30/31 aug. al? Succes in ieder geval!
Ik kan misschien een nieuwe baan op uitzendbasis krijgen. Maar dat weet ik pas begin September. Zou dan niet een goed idee zijn om zwanger te raken. Soms moet je prioriteiten stellen die niet altijd even leuk zijn. Vandaag volgens mij mn eisprong. Gemene steken onder in mn buik (aan de zijkant). En mn onder rug is vreselijk gevoelig. Scheelt dan maar weer dat ik al 3 dagen niet heb kunnen klussen haha..
Oh bah.. Ik zou echt geen baantje als uitzendkracht tussen mij en mn kinderwens laten komen.. Als het nu een vaste baan was met zekerheden enzo.. Mijn man is uitzendkracht.. Hij wordt echt als jojo behandeld.. vooralsnog levert dat jojo-en meer op dan thuis zitten maar leuk is anders.. Succes met t maken van deze lastige keuze! Ik stond vandaag in de winkel en dacht; ik ga testen! Ik ben sinds gisteren zo moe en misselijk en last van maagzuur.. pff.. Maar dan zou ik wel een hele korte cyclus gehad moeten hebben.. Ik weet ook wel dat ik n held ben in het mezelf gek maken (--> druktemakertje!!) Dus ik heb t kunnen weerstaan.. ML doet me wat als ik weer 2w voor piep ga testen.. Ik heb allemaal steken in mn baarmoeder ook.. Schiet mij maar lek.. ik vind dat ik zwanger ben.. lol!
Hahaha.. Ja, dan heb je best een korte cyclus ja Je hoofd kan zoveel doen! Niet normaal. Dit is dat je via een uitzendbureau werkt bij een klantenservice van een bedrijf. De uren zijn 24 tot 32. Als beide partijen tevreden zijn over het werk dan kan ik er wel voor langere tijd werken. Maar als ik zwanger raak, meteen in het begin, dan weet ik niet of ze me na mijn verlof nog wel willen, snap je? En ik moet er wel een vaste baan van 4 tot 8 uur voor opzeggen, maar daar is mijn loon zo laag daar word je niet vrolijk van. Maar goed, is maar al die selectierondes doorkomen, zenuwslopend!! Wat moet je tegenwoordig veel doen om een baan te krijgen. Allemaal soorten toetsen, wel 5 keer een motivatiebrief schrijven, presentaties geven en gesprekken voeren. Pfoeii, maar ik ga gewoon mijn best doen!
@druktemakertje welkom! gezellig! @TigerMom ik begrijp het heel goed. een aantal maanden geleden heb ik ook nog gesolliciteerd op een vacature wat een soort van mijn droombaan was. Had ik die baan gekregen had ik ook het eerste jaar afgewacht voor ik zou proberen zwanger te worden. Helaas baan niet gekregen en nu gewoon vast contract dus blijf lekker waar ik ben. Maar snap je heel goed, wij hebben toen voor hetzelfde dilemma gestaan
Oh, vandaar! Nouja ik hoop in ieder geval dat waar je ook voor gaat het mag lukken . Oke, misschien heeft het dan toch niet zo mogen zijn deze maand?