Nee, ik vrees ervoor dat het deze maand niks meer word. Ja of ml en ik moeten vanavond nog even de handen uit de mouwen steken, maar denk niet dat dat 'm word.
@Druktemakertje: ik snap wat je bedoeld haha, maar heel goed dat je het toch niet hebt gedaan! Je wil ook niet (zomaar)teleurgesteld worden. Ik zal ook echt proberen niet te testen voor NOD, maarja wanneer het bijna zover is moet ik nog maar zien of dat ook lukt haha .
Zo leuk hoe veel vrouwen zo'n testdrang hebben he haha Ik zelf denk dat ik de verleiding niet zou kunnen weerstaan hoor!
Hmm, die steekjes en krampjes die ik vandaag voelde waren dus blijkbaar niet van mijn verwachtte eisprong. Ik verlies een beetje bloed. Niet echt rood, meer wat rood roze vocht, maar dit kan natuurlijk nog doorgaan in een menstruatie. Dat zou betekenen dat mijn cyclus 14 dagen was. Kan dit? Of kan je tijdens je eisprong ook rood/roze afscheiding verliezen?? Ik weet mijn cyclus niet, want ik zit in mijn eerste maand na het stoppen van de pil. En ik slik die zwanger worden capsules van Etos. Iemand een idee wat het kan zijn??
Ooohhh.. Ondanks dat ik al 5 x zwanger ben geweest ga ik toch twijfelen aan n heleboel nu.. Ik ben afgelopen 3 jr niet met cyclus bezig geweest.. Eerst zwangerschap oudste.. Na 1 menstru zwanger van jongste.. Die heeft 9 mnd bv gehad en nu 3 mnd later heb ik 5 aug mijn 2e ongi gehad.. Nu dus dag 14 van mn cyclus ?? (Of 15??) Sinds n paar dagen misselijk maagzuur steken.. Vanmiddag ineens n lek-mem en nu roze bij t afvegen.. Deze druktemaker maakt zich druk.. Ik wil testennnnn whaaaaa.. :-D
Oh wat spannend! Ik denk alleen niet dat je al kan testen. Of nouja, of er al iets te zien is. Zoooo spannend!
welkom scorpi0. spannend is het zeker. hier niet meer ongi dus ben benieuwd wat deze ronde ons brengt. liefs dinnetje
Whaaaa.. Ik kon t niet laten.. Ik heb er n kv2v5 tegenaan gegooid.. Mn vriend zou zeggen; das nix.. Ik zie er uiteraard tig strepen naast staan.. Ach ja.. we zullen t vanzelf merken.. Ik heb er nu dus nog 1tje.. Die gebruik ik waarschijnlijk morgen al haha Maar dan met ochtendurine.. Verder behoud ik mn lichamelijke ongemakjes.. Ik vind wachten echt niet leuk😡
Hahahaha Druktemakertje, je bent wel lekker bezig he! Zou je niet nog een extra dagje willen wachten met testen? Ik heb begrepen dat dat beter is ivm HCG waarde verdubbeling enzo... Maar ik snap dat het allemaal spannend, moeilijk is hoor . Heb je trouwens een foto van de test?
Jaaa ik geloof dat ik 30 omo-kiekjes heb haha De moeite van t plaatsen niet waard.. En ja.. ik noem mezelf hier niet voor nietz Druktemakertje.. Als is dat tje eigenlijk overbodig en niet toepasselijk whaha.. Zucht..
Jammer dat de test omo was! Misschien is er over 2 dagen iets te zien. Hoever zat je nu ook alweer in je cyclus??
Geen idee.. 1e ongi dag was 5 aug.. 3jr geleden had ik vrij regelmatige cyclus rond de 25 dagen.. Misschien had ik mezelf beter ongeduldig eigenwijs druktemakertje kunnen noemen 😯😆
Het zou wel enorm leuk zijn als het in 1 keer raak is Over 2 dagen nog maar een testje erin gooien.. Maar ehhh, als je ongi 5 aug begon, en ongeveer 25 dagen duurt, dan zou volgens berekeningen je eisprong pas rond de 16e zijn geweest en ben je nu pas 4dpo. Toch??
Nee, ik wou het voor mezelf alleen even duidelijk hebben. Testen is dan nog niet handig, omdat er gewoon geen streepje gaat komen. Test op zijn vroegst anders 9dpo, als je perse wilt testen Scheelt je trouwens ook geld @Hier: Deze ronde is bij voorbaat al mislukt al 5 dagen niet geklust, en mijn eisprong was (als ik het goed heb) gister.